На форумі розглянуті питання індексації, виплати лікарняних та декретних, правові питання та багато важливого для працівників бюджетної сфери України. Приєднуйтесь! https://buhgalter.com.ua/forum/
Добрый день. Помогите пожалуйста завтра отчет сдавать.
Что делать если один из арендаторов не оплатил возмещение за отопление( уголь покупался в прошлом году с загального фонда). Возмещяют они нам тоже на загальный. Сейчас я должна отнести это возмещение в доход бюджета так как нет кассы Проводки Д364 К 642 начислена возмещение К321 Д642 возмещение отправляю в доход бюджета . По 642 счету получилась кредиторка, Как все это отразить в отчете.
SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 08 квітня 2015, 10:50
Margosha
А я дела так Дт 321 Кт 364 возместил деньги арендатор, Дт642 Кт321 отправила в доход бюджета и Дт802 Кт642 закрыла и ничего в отчете не надо
SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 08 квітня 2015, 11:47
Рюлик
Спасибо за ответ. Но можно поподробнее в каких мемориальных ордерах я должна это сделать. Знаю что вопрос мой дурацуий но я работаю недавно. И еще Вы задействовали 802 счет я так понимаю это отнесение на факктические расходы, но у меня нет кассы. Или я не правильно поняла
SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 08 квітня 2015, 12:59
Margosha
Первые две в м/о№2, а третью в м/о№17, да кассы нет но факт есть
SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 08 квітня 2015, 13:52
Рюлик
Спасибо поняла
Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 16 лютого 2016, 11:32
rayrada
В казначейтсві пропала папка з документами нашої установи та флешка. Казначеї говорять, що не відповідають за папки, що в них на обслуговуванні. Що нам робити, як вийти з цієї ситуації. Хто несе за це відповідальність?
Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 16 лютого 2016, 11:47
Slavker
Така ж сама штука із камерами схову в супермаркетах. Там написано що не несуть відповідальність за особисті речі в камерах схову. Скажу Вам так, за все вони там відповідають.
Хоча тут таке, двояке питання. З одного боку, здаючи папку, Ви фактично заключаєте з ними договір на безоплатне надання послуг зі зберігання особистих речей. Але і скласти таку угоду ніхто не складав. Так що, я Вам раджу не панікувати, а спитати хто із клієнтів був там. Можливо просто спутали папку. Нікому Ваша документація, я думаю, не потрібна.
Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 16 лютого 2016, 12:18
rayrada
Дякую за співчуття, але ж неприємне саме ставлення казначеїв до клієнтів. Бажаю всім самого найкращого.
Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 19 лютого 2016, 07:29
yaoleg
Для того щоб не "пропадали" документи із флешками переходьте на систему дистанційного обслуговування "Клієнт-Казначейства - Казначейство", будете із свого робочого місця реєструвати зобов'зяання та оплачувати видатки Вашої установи.
Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 19 лютого 2016, 08:44
Радистка_Кэт
Скорей всего, кто-то забрал из других клиентов. Тоже довольно часто такое случалось.
Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 17 липня 2017, 11:44
nazaar
що саме заповнюється в розділі "Примітка" в реєстрі бюджетних фінансових зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів? дякую.
Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!
Додано: 17 липня 2017, 12:19
EVGENIY
nazaar писав:що саме заповнюється в розділі "Примітка" в реєстрі бюджетних фінансових зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів? дякую.
У графі "Примітка" зазначається інформація про зареєстроване бюджетне фінансове зобов'язання, що не відображена в інших графах (термін оплати бюджетного фінансового зобов'язання, дата прийняття розпорядником бюджетних коштів до виконання бюджетного фінансового зобов'язання, у разі здійснення попередньої оплати дата отримання товарів, робіт, послуг).
___
який термін оплати бюджетного фінансового зобов'язання таких як, зарплати, авансу, відпускних, тобто ст. 2111? дякую.
yaoleg, тампо ситуації 7 є 2111. но в примітці позначино 13.05.2015-23.05.2015. - 10 днів. але не пояснюється чому. справа в тому, що наше казначейство каже, що в примітці ставиться 1 день. тобто, якщо сьогодні 19.07.2017. в полі дані бюджетного фінансового зобов'язання - дата документа - 19.07.2017, а в примітці зазначається 20.07.2017. так правильно? можна в полі примітка нічого не вводити?