Звітність до податкової

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

Відповідно до наказу ДПАУ та Держкомстату від 09.03.2011 р. № 129/55 втратили чинність звіт за формою № 1-ПП «Про суми пільг в оподаткуванні юридичних осіб та фізичних осіб — суб’єктів підприємницької діяльності» та Інструкція про порядок його заповнення.

Тепер платники, які мають пільги, повинні подавати Звіт про суми податкових пільг за формою, затвердженою постановою КМУ «Про затвердження Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг» від 27.12.2010 р. № 1233.

Наказ № 129/55 набере чинності з дня його опублікування.

Добавлено (12.04.2011, 14:55)
---------------------------------------------
НОВА ФОРМА ПОДАТКОВОГО ЗВІТУ ДЛЯ НЕПРИБУТКОВИХ УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ
Згідно з п. 157.14 Податкового кодексу України центральний податковий орган установлює порядок обліку та подання податкової звітності щодо використання коштів неприбуткових організацій (визначених у п.п. «є» п. 157.1 цього Кодексу в частині обліку та подання податкової звітності за доходами, що підлягають оподаткуванню) та вирішує питання про виключення організацій з Реєстру неприбуткових організацій і установ та оподаткування їх доходів у разі порушення ними положень цього Кодексу та інших законодавчих актів про неприбуткові організації.
На виконання покладених на неї обов’язків ДПАУ наказом від 31.01.2011 р. № 56 затвердила:
— Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій;
— Розрахунок податкових зобов’язань за період, за який виявлено помилку(и) (додаток до рядків 25, 26, 27, 28 Податкового звіту);
— Порядок складання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій.
Податковий звіт складається наростаючим підсумком з початку календарного року та подається до органу державної податкової служби, де перебуває на обліку неприбуткова організація.
Наказ набере чинності з 01.04.2011 р., однак Податковий звіт за новою формою неприбуткові установи та організації, у тому числі й бюджетні установи, подаватимуть уперше за II квартал 2011 року.

Добавлено (19.04.2011, 14:20)
---------------------------------------------
НЕПРИБУТКОВИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ НЕ ПОТРІБНО ОТРИМУВАТИ НОВЕ РІШЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ
ДПАУ роз’яснила питання щодо необхідності отримання неприбутковими організаціями та установами нового рішення про внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій у зв’язку з набранням чинності наказом ДПАУ від 24.01.2011 р. № 37.
Як зазначається у відповіді, яка розміщена у Єдиній базі податкових знань (див. веб-сайт ДПАУ www.sta.gov.ua), з 01.04.2011 р. набрав чинності наказ ДПАУ від 24.01.2011 р. № 37, яким затверджено Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій та визнано таким, що втратив чинність, наказ ДПАУ «Про затвердження Положення про Реєстр неприбуткових організацій та установ» від 11.07.97 р. № 232. Ураховуючи, що наказом ДПАУ від 24.01.2011 р. № 37 не передбачено перереєстрації неприбуткових установ та організацій, які включені до Реєстру неприбуткових організацій та установ на підставі норм наказу ДПАУ від 11.07.97 р. № 232, отримувати нове рішення про внесення установ до Реєстру неприбуткових установ та організацій не потрібно.

Добавлено (29.04.2011, 11:17)
---------------------------------------------
ДПАУ ОПРИЛЮДНИЛА ПАМ’ЯТКУ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРОЦЕДУРИ ВИПИСУВАННЯ, ВИДАЧІ та ОТРИМАННЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ

З метою належної організації адміністрування ПДВ ДПАУ листом від 06.04.2011 р. № 9497/7/16-1517 надіслала підлеглим на місцях Пам’ятку про адміністративні процедури виписування, видачі та отримання податкових накладних.

ДПАУ також зобов’язала переглянути раніше надані податкові консультації з питань виписування і видачі податкових накладних (далі — ПН) та відкликати ті, зміст яких не відповідає Пам’ятці.

Звернемо увагу на окремі особливості заповнення ПН, викладені в цій Пам’ятці.

Так, у Пам’ятці ДПАУ з посиланням на ст. 11 Закону УРСР «Про мови в Українській РСР» підкреслює, що ПН має бути виписана виключно українською мовою.

Також зазначено, що ПН може друкуватися поліграфічним методом, за допомогою комп’ютера чи іншим способом. Наприклад, роздрукований бланк може бути заповнений від руки кульковою або чорнильною ручкою. У будь-якому разі в одній ПН не можуть одночасно одні поля заповнюватися шляхом друку, а інші — від руки кульковою чи чорнильною ручкою.

У Пам’ятці, зокрема, роз’яснюється, в якому форматі заповнюється номер ПН, індивідуальний податковий номер покупця (продавця), адреса, номер телефону продавця (покупця), як заповнюються графи «вид договору» та «номер договору», а також як відображати в Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних ПН, виписані в різних податкових періодах, але отримані платником у поточному періоді (тобто із запізненням).

Добавлено (29.04.2011, 14:43)
---------------------------------------------
ДПС продовжує спрощувати звітність – утворена робоча група, яка займатиметься розробкою нових, спрощених та уніфікованих форм податкових декларацій. Відповідне розпорядження підписав заступник голови ДПС України Олександр Клименко.
Зокрема, планується запровадити єдиний стандарт податкових декларацій та єдину форму обов’язкових реквізитів. На думку податківців, це значно спростить процес складання та подання звітності.

За матеріалами офіційного сайту ДПАУ.

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Багато хто запитує чи заповнювати в формі 1 ДФ за ознакою доходу «133» суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що вносяться за рахунок його роботодавця.
Голова ДПС Віталій Захарченко відповів на це запитання так:
«До набрання чинності закону про запровадження перерахування частини страхових внесків до Накопичувального фонду заповнювати ознаку доходу „133” у податковому розрахунку ф. №1 ДФ не потрібно»

Добавлено (03.05.2011, 18:20)
---------------------------------------------
на_та писав:Відповідно до наказу ДПАУ та Держкомстату від 09.03.2011 р. № 129/55 втратили чинність звіт за формою № 1-ПП «Про суми пільг в оподаткуванні юридичних осіб та фізичних осіб — суб’єктів підприємницької діяльності» та Інструкція про порядок його заповнення. Тепер платники, які мають пільги, повинні подавати Звіт про суми податкових пільг за формою, затвердженою постановою КМУ «Про затвердження Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг» від 27.12.2010 р. № 1233. Наказ № 129/55 набере чинності з дня його опублікування.


Даний наказ вже опублікований і вже є версія OPZ 1.29.12 з внесеними змінами , зокрема

J(F)0201405 – «ЗВІТ про суми податкових пільг» - згідно вищезгаданої ПКМУ від 27 грудня 2010 року N 1233;

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »



ГНАУ направила обновленную редакцию таблицы соответствия видов нарушений норм законов по вопросам налогообложения или иного законодательства типам донесений-решений, которые составляются при применении соответствующих штрафных (финансовых) санкций.

Письмо ГНАУ от 05.05.11 г. № 12601/7/19-0217.

Добавлено (16.05.2011, 13:45)
---------------------------------------------
ДПАУ ЩОДО УМОВ ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ ОПЕРАЦІЙ З ПОСТАЧАННЯ ДЕРЖАВНИХ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ

ДПАУ в листі від 23.03.2011 р. № 3587/5/16-1516 повідомила, що відповідно до п.п. 197.1.18 п. 197.1 ст. 197 Податкового кодексу України (ПКУ) звільняються від оподаткування операції з постачання державних платних послуг фізичним або юридичним особам органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, уповноваженими такими органами або законодавством надавати зазначені послуги, обов’язковість отримання (надання) яких установлюється законодавством, включаючи плату за реєстрацію, видачу ліцензій, сертифікатів у вигляді зборів, державного мита тощо.

У вказаному листі ДПАУ зазначила: для застосування норми п.п. 197.1.18 п. 197.1 ст. 197 ПКУ необхідне одночасне виконання таких вимог:

— послуги повинні надаватися органами виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також іншими особами, уповноваженими такими органами або законодавством надавати зазначені послуги;

— послуги, які надаються, повинні бути платними;

— обов’язковість отримання фізичними і юридичними особами послуг повинна бути встановлена законодавством;

— кошти за надані послуги у повному обсязі повинні надходити до бюджету.

Аватар користувача
Лена_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 03 лютого 2011, 16:12
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Лена_ubr »

Здравствуйте Меня интересует один вопрос, что нужно писать розшифровке(пояснению) к отчету по использованию средст неприбыльных организаций

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Здравствуйте! Меня интересует вопрос: нужно ли заполнять в налоговом отчете по не прибыльным учреждениям за 2 квартал 2011 года строку - залишок коштів на спеціальних рахунках на початок року?

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Мене також цікавить це питання!!! Наша податкова взяла Tajm-ayt, будуть консультуватись з обласною податковою .Чекаємо!!

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

ssvet писав:Здравствуйте! Меня интересует вопрос: нужно ли заполнять в налоговом отчете по не прибыльным учреждениям за 2 квартал 2011 года строку - залишок коштів на спеціальних рахунках на початок року?

не нужно, Вы же по году не выйдете на общую суму финансирования по строке 1 : остаток дважды будет посчитан....

Добавлено (12.07.2011, 15:00)
---------------------------------------------
Наша налоговая приняла без остатка и я думаю ,что это правильно... интересно как у других...

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

У 8-му розділі податкового звіту я відображаю свої касові видаткиа в 1-му надхдження.Тобто коли зробити звірку "по-старому",то розіл 1"мінус"розділ 8= рядок 250+260 Балансу! А як Ви провели звірку на_та?Адже якщо не врахувати залишки по рахункам на початок звітного періоду (початок року,початок кварталу)рівність відсутня.Наприклад в 2 кварталі надійшло 20000,00,(розд 1),а касових видатків проведено на 21000,00(розд 8),

Добавлено (12.07.2011, 19:48)
---------------------------------------------
ІІ. Порядок заповнення Податкового звіту

2.1. У загальній частині Податкового звіту відображаються тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається Податковий звіт; повне найменування неприбуткової організації згідно з реєстраційними документами; код згідно з ЄДРПОУ; код виду економічної діяльності (КВЕД); місцезнаходження; номер телефону, електронна адреса та факс (за бажанням); номер рішення органу державної податкової служби про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій; ознака неприбутковості; найменування органу державної податкової служби, до якого подається Податковий звіт.

2.2. Звіт складається з двох частин.

2.3. У І частині Податкового звіту у рядках 1 – 7 відображаються всі доходи відповідної неприбуткової організації, що звільняються від оподаткування податком на прибуток.

2.4. У разі отримання неприбутковою організацією майна, що надійшло безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань (рядки 1.3.1.2, 2.1.2, 6.1.2 та 7.1.3), у зазначених рядках відображається вартість такого майна відповідно до супроводжувальних документів.

2.5. Профінансовані видатки бюджетної установи (організації) відображаються у рядку 8, видатки інших неприбуткових організацій – у рядку 9. Суми витрат на утримання неприбуткової організації, крім бюджетних, відображаються у рядку 9.1, витрати, що здійснюються неприбутковою організацією для виконання статутних завдань, – у рядку 9.2, за відповідними напрямами використання – у рядках 9.2.1– 9.2.9).

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Податок на прибуток з 2 кварталу 23%. Форму 1-ПП треба подавати наростаючим - за 1 квартал рахувати 25% , а за другий 23% - так?

Аватар користувача
Kazna_chey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 21 червня 2011, 20:42
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Kazna_chey »

Добрий день! Ми державна установа, яка повністю фінансується з Державного бюджету, здаємо кабінет в оренду. В якому рядку "Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій" (1.3.5 чи 1.3.7) необхідно відображати суму нажходжень за оденду майна бюджетних установ?

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

ПЕРЕЛІК
платних послуг, які можуть надаватися державними навчальними закладами
9. Інші послуги:
4) здавання в оренду будівель, спорудта іншого нерухомого майна, обладнання, не пов'язаних з навчально-виховною, навчально-виробничою, науковою діяльністю, яке не погіршує соціально-побутові умови працівників закладів і установ освіти, студентської та учнівської молоді;

Це рядок 1.3.4.

Добавлено (14.07.2011, 22:08)
---------------------------------------------
Ми подаємо форму 1-ПП двома стрічками:
в першій записуємо період з 01.01.2011 по 31.03.2011(тобто залишаємо без змін як в 1 кв 25%),а в другій стрічці період 01.04.2011 по 30.06.2011 і 23%.
В податковому звіті про неприбуткові організації відображаємо залишок не на початок року ,а на 01.04.2011 по спец. фонду,звіт буде "рвати" на залишок коштів по загальному фонду на 01.04.2011р. це зазгначаємо в поснювальній до ДПІ.

Аватар користувача
Kazna_chey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 21 червня 2011, 20:42
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Kazna_chey »

Спасибо Вам за відповідь, но мы не навчальний заклад, а орган виконавчої влади, то нам пункт 1.3.4 не підходить.

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Ну да! Схиляюсь до п. 1.3.5

Аватар користувача
Kazna_chey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 21 червня 2011, 20:42
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Kazna_chey »

Ми тоже схиляэмось до цього пункту

Добавлено (20.07.2011, 15:08)
---------------------------------------------
Добрий день ще раз! Продовжуємо тему звіту про неприбуткові організації.
В Бюджетній бухгалтеріїї № 27 від 18.07.2011р. вийшли роз"яснення економіста-аналітика видавництва, що плата за оренду майна бюджетних установ повинна стояти в рядку 1.3.7. Крім того, виходячи з даних роз"яснень, сума звіту повинна відображатись не за І півріччя наростаючим підсумком з початку року, а лише тількии за ІІ квартал. Офіційних роз"яснень податкової по данному питанню нема. Може хтось щось знає?????

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Звіт подається за ІІ квартал, так як з 1.04.2011 введено в дію Податковий кодекс в частині Податку на прибуток. Тільки в 2011 році звітні періоди - 2 квартал, 2-3 квартал, 2-4 квартал (про що вказано в самій формі звіту). Постає лише питання - який вказувати залишок - на 01.04.2011 чи на 01.01.2011 чи взагалі там нічого не писати. Поки податкова відповіді не дає. Я дзвонила на гарячу лінію - питання записано, наразі відповідь дати не можуть. Відповіли: пізніше передзвоніть або шукайте відповіть в єдиній базі податкових знань.
Як я зрозуміла - в різних податкових звіти приймають по-різному: або без залишку взагалі, або з залишком на 01.04.2011.

Аватар користувача
Kazna_chey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 21 червня 2011, 20:42
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Kazna_chey »

Дякуємо за консультацію. Повністю з Вами погоджуємось. Наразі працюємо щодо вирішення питання залишку. Про отримані результати обов"язково повідомимо.

Добавлено (22.07.2011, 12:16)
---------------------------------------------
Вот яку відповідь про залишок коштів дала онлайн гаряча лінія податкової (черговий по країні - Державна податкова адміністрація у Житомирській області):

"Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Підпунктом 157.14 пункту 157 Податкового кодексу зазначено, що центральний орган державної податкової служби встановлює порядок обліку і подання податкової звітності про використання коштів неприбуткових організацій (визначених у підпункті "є" пункту 157.1 цієї статті в частині обліку і подання податкової звітності за доходами, що підлягають оподаткуванню) та вирішує питання про виключення організацій із Реєстру неприбуткових організацій та установ і оподаткування їх доходів у разі порушення ними положень цього Кодексу та інших законодавчих актів про неприбуткові організації. До порушень також належить використання звільнених від оподаткування коштів на цілі, не передбачені статутом, зокрема, для провадження господарської діяльності. Кошти та майно, використані не за цільовим призначенням, вважаються доходом і підлягають оподаткуванню за ставкою, встановленою пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу. Рішення центрального органу державної податкової служби можуть бути оскаржені в судовому порядку.
Наказом ДПА України від 31.01.2011р. № 56 затверджено форму та Порядок складання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій.
Цей Порядок застосовується установами та організаціями, які визначено підпунктом 14.1.121 пункту 14.1 статті 14 розділу I Кодексу, та включено органами державної податкової служби до Реєстру неприбуткових установ та організацій, ведення якого передбачено пунктом 157.12 статті 157 розділу III Кодексу, з присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості.
Податковий звіт складається у порядку, встановленому статтею 48 розділу II Кодексу.
У 2011 році використовуються звітні періоди: квартал, ІІ-ІІІ квартали, ІІ-VІ квартали.
У Податковому звіті про використання коштів неприбуткових установ та організацій за 2 квартал цього року по р.1.2 необхідно відобразити залишок коштів на спеціальних рахунках станом на 01.04.2011р., тобто не використані залишки попереднього року у 1 кварталі ц.р.

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Відповідно до консультації журналу"Бюджетна бухгалтерія"(останній номер)залишок не проставляється!! Але наша податкова прийняла звіт із залишком на 01.04.2011 по спец. фонду!

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ ПОДАННЯ БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ РАЗОМ іЗ ПОДАТКОВОЮ ЗВІТНІСТЮ

Відповідно до ст. 2 Бюджетного кодексу України від 08.06.2010 р. № 2456-VI бюджетні установи — це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного чи місцевих бюджетів. Бюджетні установи є неприбутковими.

Як зазначено в п.п. 133.1.4. ст. 133 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ), неприбуткові установи та організації є платниками податку на прибуток з числа резидентів у разі отримання прибутку від неосновної діяльності та/або доходів, що підлягають оподаткуванню.

Особливості оподаткування неприбуткових установ та організацій визначені в ст. 157 ПКУ. Так, відповідно до абз. 2 п. 157.11 ст. 157 ПКУ в разі, якщо неприбуткова організація отримує дохід із джерел, інших, ніж визначені пп. 157.2 — 157.9 ст. 157 ПКУ, така неприбуткова організація зобов’язана сплатити податок на прибуток, який визначається як сума доходів, отриманих із таких інших джерел, що зменшена на суму витрат, пов’язаних з отриманням таких доходів, але не вище суми таких доходів. При визначенні сум оподатковуваного прибутку сума амортизаційних відрахувань не враховується.

Згідно з п. 46.2 ст. 46 ПКУ платник податку на прибуток повинен подавати разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації.

Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій, порядок складання якого затверджений наказом ДПАУ від 31.01.2011 р. № 56, формується за правилами, встановленими ст. 48 ПКУ. Податковий звіт подають неприбуткові організації, до яких, зокрема, належать бюджетні установи, до органів державної податкової служби незалежно від того, провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді чи ні.

Таким чином, неприбуткові установи (організації) разом із Податковим звітом про використання коштів неприбуткових установ та організацій мають подавати до органів державної податкової служби фінансову звітність у разі отримання прибутку від неосновної діяльності та/або доходів, що підлягають оподаткуванню, тобто у випадку, якщо вони є платниками податку на прибуток.

Добавлено (27.07.2011, 13:20)
---------------------------------------------

Добавлено (27.07.2011, 13:24)
---------------------------------------------
ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ПОДАТКОВОГО ЗВІТУ ПРО ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ НЕПРИБУТКОВИХ УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ

П. 135.1 ст. 135 «Порядок визначення доходів та їх склад» розд. ІІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ) встановлено, що доходи, які враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування, включаються до доходів звітного періоду за датою, визначеною відповідно до ст. 137, на підставі документів, зазначених у п. 135.2 ст. 135 ПКУ.

Отже, положення ст. 137 ПКУ, якою визначено порядок визнання доходів, застосовується для обчислення об’єкта обкладення податком на прибуток.

Особливості оподаткування неприбуткових установ та організацій передбачені ст. 157 ПКУ. Необхідно зазначити, що відповідно до п. 157.2 ст. 157 ПКУ від оподаткування звільняються доходи неприбуткових організацій, визначених у п.п. «а» п. 157.1 (до яких, зокрема, належать бюджетні установи), отримані у вигляді:

— коштів або майна, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань;

— пасивних доходів;

— коштів або майна, які надходять до таких неприбуткових організацій як компенсація вартості отриманих державних послуг, у тому числі доходів державних навчальних закладів, отриманих від виготовлення та реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг, у тому числі від надання платних послуг, пов’язаних з їх основною статутною діяльністю;

— дотацій або субсидій, отриманих з державного або місцевого бюджетів, державних цільових фондів або в межах технічної чи благодійної, у тому числі гуманітарної допомоги, крім дотацій на регулювання цін на платні послуги, які надаються таким неприбутковим організаціям або через них їх отримувачам згідно із законодавством, з метою зниження рівня таких цін.

Доходи неприбуткових організацій, визначених у п.п. «а» п. 157.1 ст. 157 ПКУ, у тому числі доходи закладів і установ освіти, науки, культури, охорони здоров’я, а також архівних установ та реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, що мають відповідну ліцензію, які утримуються за рахунок бюджету, зараховуються до складу кошторисів (на спеціальний рахунок) для утримання таких неприбуткових організацій і використовуються виключно на фінансування видатків такого кошторису (у тому числі фінансування господарської діяльності згідно з їх статутами), розрахованого та затвердженого в порядку, встановленому постановою КМУ «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» від 28.02.2002 р. № 228.

У разі якщо за наслідками звітного (податкового) року доходи, зараховані до кошторису для утримання зазначених організацій, перевищують суму визначених кошторисом витрат, сума перевищення враховується у складі кошторису наступного року.

При цьому із суми перевищення доходів над витратами зазначених неприбуткових організацій податок, передбачений у п. 151.1 ст. 151 ПКУ, не сплачується.

Отже, бюджетні установи згідно з вимогами ПКУ відображають у відповідних рядках розділу І Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій, форма якого затверджена наказом ДПАУ від 31.01.2011 р. № 56 (далі — Податковий звіт), отримані доходи та відповідно фактично понесені витрати.

Щодо заповнення розділу ІІ Податкового звіту, то абз. 2 п. 157.11 ст. 157 ПКУ передбачено, що у разі якщо неприбуткова організація отримує дохід із джерел, інших, ніж визначені пп. 157.2 — 157.9 ст. 157 ПКУ, така неприбуткова організація зобов’язана сплатити податок на прибуток, який визначається як сума доходів, отриманих із таких інших джерел, що зменшена на суму витрат, пов’язаних з отриманням таких доходів, але не вище суми таких доходів.

Добавлено (27.07.2011, 13:26)
---------------------------------------------
СКЛАДАЄМО ЗВІТ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Починаючи з 1 квітня 2011 року, тобто дати набуття чинності розд. III Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ) неприбуткові установи та організації, зареєстровані* згідно з вимогами законодавства та внесені органами ДПС у встановленому порядку до Реєстру неприбуткових установ та організацій, керуються спеціальною ст. 157 ПКУ. Саме в цій статті визначено порядок оподаткування неприбуткових організацій.

* Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій затверджено наказом ДПАУ від 24.01.2011 р. № 37.

Згідно зі ст. 133 ПКУ платниками податку на прибуток із числа резидентів є неприбуткові установи та організації в разі одержання прибутку від неосновної діяльності та/або доходів, що підлягають оподаткуванню.

При цьому до неприбуткових організацій належать підприємства, установи та організацій, основною метою діяльністю яких є не одержання прибутку, а провадження благодійної діяльності та меценатства, а також іншої діяльності, передбаченої законодавством.

До неприбуткових організацій, на які поширюються вимоги ст. 157 ПКУ, зокрема, належать органи державної влади України, органи місцевого самоврядування та створені ними установи чи організації, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів.

Як передбачено п. 157.14 ст. 157 ПКУ, центральний орган ДПС установлює порядок обліку та подання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій (далі — Звіт). Форму такого Звіту та Порядок складання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій (далі — Порядок) затверджено наказом ДПАУ від 31.01.2011 р. № 56. Такий Звіт неприбуткові організації за новою формою повинні подавати починаючи з II кварталу 2011 року. Тому акцентуємо увагу насамперед на нововведеннях, які стосуються порядку заповнення Звіту. Відразу зауважимо, що структура нової форми Звіту не зазнала істотних змін порівняно зі старою, і переважно вони спрямовані на приведення цього документа у відповідність до вимог ПКУ.



Добавлено (27.07.2011, 13:26)
---------------------------------------------
ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЗВІТУ

Звіт є податковою декларацією та складається в порядку, установленому ст. 48 ПКУ.

Звіт подається до податкового органу, в якому перебуває на обліку неприбуткова організація, у строки, встановлені для квартального звітного періоду, тобто протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу. Уперше Звіт за новою формою бюджетні установи подають за II квартал 2011 року. Отже, у 2011 році ця форма звітності має бути подана:

— за II квартал — не пізніше 9 серпня;

— за II — III квартали — не пізніше 9 листопада;

— за II — IV квартали — не пізніше 9 лютого 2012 року.

У подальшому при поданні цього Звіту (з 2012 року) застосовуються такі податкові періоди: I квартал, півріччя, дев’ять місяців та рік.

Щодо Звіту діє загальний порядок перенесення строків подання звітності: якщо останній день строку подання Звіту припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, наступний за вихідним або святковим днем.

Бюджетні установи можуть подати Звіт одним із таких способів:

1) особисто або уповноваженою на це особою. При цьому один примірник Звіту буде подано до органу ДПС, а другий з підписом відповідального про прийняття Звіту та штампом органу ДПС залишається для установи. Наявність штампа є підтвердженням подання Звіту;

2) надіслати поштою за адресою податкового органу з повідомленням про вручення та описом вкладення згідно з Порядком оформлення поштових відправлень з вкладенням матеріалів звітності, розрахункових документів і декларацій, затвердженим постановою КМУ від 28.07.97 р. № 799. У цьому випадку відправити Звіт потрібно не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку його подання (п. 49.5 ст. 49 ПКУ, п. 1.7 Порядку). У цьому випадку підтвердженням подання Звіту буде повідомлення про вручення з підписом відповідальної особи органу ДПС;

Добавлено (27.07.2011, 13:27)
---------------------------------------------
3) відправити засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови про реєстрацію електронного підпису підзвітних осіб в порядку, визначеному законодавством. Підтвердженням подання Звіту в цьому випадку є квитанція про його отримання (п. 49.3 ст. 49 ПКУ).

Згідно з п. 120.1 ст. 120 ПКУ неподання або несвоєчасне подання платником податків податкових декларацій (розрахунків) тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 грн. за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 грн. за кожне таке неподання чи несвоєчасне подання.

Сплата податкового зобов’язання, зазначеного у Звіті, здійснюється протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.

Увага! На відміну від граничних строків подання звітності, які переносяться на наступний за вихідним або святковим робочий день, для строків сплати податків і зборів у ПКУ таке перенесення не передбачено. Отже, податки і збори, останній строк сплати яких закінчується в неробочий (вихідний або святковий) день, слід сплатити напередодні.

Таким чином, останнім днем сплати податку на прибуток є:

— за II квартал — 19 серпня 2011 року;

— за II — III квартали — 18 листопада 2011 року;

— за II — IV квартали — 17 лютого 2012 року.

І ще один момент. Відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ платник податку на прибуток повинен подавати разом із відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації.

Добавлено (27.07.2011, 13:28)
---------------------------------------------
Що стосується бюджетних організацій, то на них це правило поширюється тільки в разі, якщо вони одержують прибуток від неосновної діяльності та/або доходи, що підлягають оподаткуванню, тобто в разі, коли бюджетні організації є платниками податку на прибуток.

Добавлено (27.07.2011, 13:28)
---------------------------------------------
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ЗАПОВНЕННЯ ЗВІТУ

Основні правила, передбачені Порядком щодо заповнення Звіту, полягають у такому:

— Звіт складається наростаючим підсумком з початку календарного року. Однак, як уже зазначалося, у 2011 році звітними податковими періодами для цього Звіту є: II квартал, II — III квартали і II — IV квартали;

— Звіт заповнюється у гривнях без копійок (з округленням за загальноприйнятими правилами);

— у разі незаповнення того чи іншого рядка Звіту через відсутність операції (суми), цей рядок прокреслюється. При цьому якщо платник податків не здійснював у звітному періоді господарську діяльність, цей факт не звільняє його від обов’язку подати Звіт до органу податкової служби (п. 49.2 ПКУ);

— показники, наведені у Звіті, повинні ґрунтуватися на даних бухгалтерського обліку та відповідати правилам складання податкової звітності;

— Звіт заповнюється засобами, які забезпечують вільне читання тексту (цифр) та збереження цих записів протягом установленого строку зберігання звітності. Не дозволяється заповнювати Звіт олівцем;

— у Звіті не повинно бути підчисток, помарок та виправлень;

— достовірність даних, наведених у Звіті, підтверджується підписами керівника (уповноваженої особи) бюджетної організації і головного бухгалтера (особи, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання Звіту до органу державної податкової служби) та завіряється печаткою.

Як уже зазначалося, структура Звіту зазнала деяких змін і тепер виглядає так:

Добавлено (27.07.2011, 13:29)
---------------------------------------------
1. Загальна частина.

У загальній частині Звіту вказуються обов’язкові реквізити, які повинна містити податкова декларація (п. 48.3 ст. 48 ПКУ). Зверніть увагу: якщо неприбуткова організація має відокремлені підрозділи, то вони разом з головною організацією також повинні подавати Звіт. До речі, для цього в новій формі Звіту передбачено два спеціальні поля «Юридична особа», «Відокремлений підрозділ», де кожна організація ставить відповідну відмітку.

2. Перша частина.

У цій частині Звіту бюджетні організації відображають доходи, які звільняються від обкладення податком на прибуток. Також у цій частині Звіту в рядку 8 наводиться інформація про профінансовані видатки бюджетних організацій, тобто про кошти, які було витрачено у звітному періоді відповідно до затверджених кошторисів.

3. Друга частина.

Ця частина Звіту заповнюється у випадку, якщо бюджетна організація протягом звітного періоду отримувала доходи, які не звільнені від оподаткування. Також у цій частині відображається розрахунок податку на прибуток.

4. Додаток.

Розрахунок податкових зобов’язань за період, за який виявлено помилку(и) є додатком до рядків 25, 26, 27, 28 Звіту та подається в разі виправлення помилок. Такий додаток є нововведенням для неприбуткових організацій. Він подається у складі звітного/звітного нового Звіту, в якому наводиться інформація про виправлені помилки. При цьому такий додаток подається за кожний звітний (податковий) період, в якому виявлено помилки.

Добавлено (27.07.2011, 13:30)
---------------------------------------------
ЯКІ ДОХОДИ БЮДЖЕТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЗВІЛЬНЕНІ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ

До доходів бюджетних організацій, звільнених від обкладення податком на прибуток, належать насамперед доходи, перелічені в п. 157.2 ст. 157 ПКУ.


Добавлено (27.07.2011, 13:30)
---------------------------------------------
Крім того, до таких доходів належать власні надходження бюджетних організацій, що зараховуються до складу спеціального фонду бюджету згідно з вимогами Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі — БКУ). Так, доходи неприбуткових організацій, визначених у п.п. «а» п. 157.1 ст. 157 ПКУ, у тому числі доходи закладів та установ освіти, науки, культури, охорони здоров’я, а також архівних установ та реабілітаційних установ для інвалідів і дітей-інвалідів, що мають відповідну ліцензію, утримуються за рахунок бюджету, зараховуються до складу кошторисів (на спеціальний рахунок) для утримання таких неприбуткових організацій та використовуються виключно на фінансування видатків такого кошторису (у тому числі фінансування господарської діяльності згідно з їх статутами), розрахованого і затвердженого в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України. Перелік платних послуг, які можуть надаватися зазначеними установами, установлюється Кабінетом Міністрів України.

Зауважимо, що до складу спеціального фонду бюджету включаються власні надходження бюджетних установ, які надходять додатково до коштів загального фонду бюджету. Перелік власних надходжень бюджетних установ наведено у ст. 13 БКУ.

Для наочності перелік доходів бюджетних установ, звільнених від оподаткування, з урахуванням норм ПКУ і БКУ зобразимо у вигляді схеми.

Отже, кошти, які бюджетні організації отримують у вигляді власних надходжень, звільняються від оподаткування за умови, що такі кошти:

— передбачені кошторисом, затвердженим відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228;

— зараховуються до складу доходів спеціального фонду (на спеціальний рахунок) відповідно до вимог БКУ;

— використовуються виключно на фінансування видатків такої установи (у тому числі фінансування господарської діяльності згідно зі статутом бюджетної установи).

Усі доходи, які були отримані у звітному періоді та звільняються від оподаткування залежно від виду надходжень, бюджетні установи показують у першій частині Звіту в рядках 1.3.1 — 1.3.7.

Якщо за результатами звітного (податкового) року доходи, зараховані до кошторису для утримання зазначених організацій, перевищують суму визначених кошторисом видатків, сума перевищення враховується у складі кошторису наступного року. При цьому з суми перевищення доходів над видатками зазначених неприбуткових організацій податок, передбачений у п. 151.1 ст. 151 ПКУ, не сплачується.

Добавлено (27.07.2011, 13:32)
---------------------------------------------
При відображенні доходів, що зараховуються до складу спеціального фонду, слід мати на увазі, що у Звіті відображаються тільки ті доходи, які залишаються в розпорядженні бюджетної організації. Особливо уважними слід бути при отриманні таких видів власних надходжень бюджетних організацій:

1. Орендна плата.

Так, згідно з п. 14 ст. 4 Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» від 23.12.2010 р. № 2857-VI (далі — Закон про держбюджет-2011) до доходів спеціального фонду включається 50 % орендної плати за користування іншим майном, що належить бюджетним установам, які утримуються за рахунок державного бюджету. Щодо решти 50 % орендної плати, що зараховується до складу загального фонду держбюджету, то такі суми орендної плати у Звіті не відображаються.

Виняток становить плата за оренду військового майна та майна Національної академії наук України і галузевих академій наук, яка повністю зараховується до доходу спеціального фонду їх кошторису.

Слід мати на увазі, що такий порядок розподілу орендної плати стосується тільки бюджетних установ, які утримуються за рахунок державного бюджету. Щодо установ, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, то питання розподілу орендної плати між установою та місцевим бюджетом регулюються рішеннями органів місцевого самоврядування.

2. Кошти, отримані за здані у вигляді брухту і відходів чорні, кольорові, дорогоцінні метали та дорогоцінне каміння.

У Законі про держбюджет-2011 немає жодних вимог щодо необхідності розподілу таких коштів, однак про це згадується у ст. 29 і 69 БКУ.

Так, відповідно до п. 42 ст. 29 і п. 19 ст. 69 БКУ до доходів загального фонду відповідного бюджету належать 80 % коштів, отриманих підприємствами, установами і організаціями за здані у вигляді брухту і відходів золото, платину, метали платинової групи, дорогоцінне каміння, і 50 % коштів, отриманих цими підприємствами, установами та організаціями за здане у вигляді брухту і відходів срібло. Отже, у розпорядженні бюджетних організацій залишається відповідно 20 і 50 % таких коштів, які і має бути відображено у Звіті. Відповідно 80 і 50 % отриманих коштів, які перераховуються до доходу загального фонду бюджету, у Звіті не відображаються.

Решта власних надходжень бюджетних установ, що зараховуються до доходу спеціального фонду кошторису й залишаються у розпорядженні бюджетних установ, відображаються в Звіті в повному обсязі.

Заповнюючи Звіт, слід мати на увазі, що в ньому відображаються тільки грошові кошти (вартість отриманого майна), які фактично надійшли, та профінансовані видатки.

Це правило випливає з форми самого Звіту та назви його рядків:

— рядок 1.1 «Фактично одержане фінансування за загальним фондом»;

— рядок 1.3 «Доходи, одержані бюджетною установою (організацією), що зараховані на рахунки спеціального фонду цієї установи (організації) згідно із затвердженим у встановленому порядку кошторисом»;

— рядок 8 «Профінансовані видатки бюджетної установи (організації)».

Таким чином, за аналогією з попередніми роками, при заповненні оновленої форми Звіту зберігся касовий принцип відображення доходів та видатків, тобто такі суми відображаються на дату фактичного одержання таких коштів на рахунок неприбуткової організації або списання їх з рахунка такої організації. З цього питання див. консультацію фахівця ДПС на с. 15 цього номера нашої газети.

І ще один момент, який буде цікавий бюджетним організаціям — платникам ПДВ, які протягом звітного періоду здійснювали операції, що обкладаються цим податком.

У доходній частині Звіту (рядки 1.3.1 — 1.3.7) такі організації відображають тільки ту частину коштів, що надійшли на їх реєстраційний рахунок, яка стосується доходів, запланованих кошторисом, та залишається у розпорядженні бюджетної установи, тобто суму доходу за вирахуванням ПДВ.

Що стосується видатків на придбання товарів (послуг), здійснених за рахунок спецфонду, то суми ПДВ, віднесені до складу податкового кредиту у зв’язку з таким придбанням, не є видатками установи, тому не повинні відображатися в рядку 8.2 Звіту.

Бюджетні установи — неплатники ПДВ суми податку, сплачені при придбанні товарів, робіт і послуг, включають до складу фактичних видатків за відповідними кодами економічної класифікації видатків. У Звіті такі профінансовані видатки бюджетної установи відображаються в повній сумі (тобто з урахуванням ПДВ, сплаченого при придбанні товарів, робіт, послуг).

Добавлено (27.07.2011, 13:37)
---------------------------------------------
Щоб простіше було зорієнтуватися в порядку заповнення першої частини Звіту, наведемо необхідну інформацію
Доходи, одержані бюджетною установою (організацією), що зараховані на рахунки спеціального фонду цієї установи (організації) згідно із затвердженим у встановленому порядку кошторисом
1.3
Підсумовуються дані, наведені в рядках 1.3.1 — 1.3.7, в яких відображаються доходи бюджетних організацій, що зараховуються
до складу спеціального фонду

Безоплатні надходження або надходження у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань
1.3.1
У цьому рядку відображаються надходження, що належать до підгрупи 1 другої групи власних надходжень.

До таких доходів належать всі види добровільної безповоротної допомоги у вигляді коштів та майна, благодійних внесків, гранти і дарунки, у тому числі внески від спонсорів та меценатів

Пасивні доходи
1.3.2
Пасивні доходи, тобто доходи, отримані у вигляді процентів, дивідендів, страхових виплат та відшкодувань, а також роялті

Кошти або майно, які надходять до бюджетних установ (організацій) як компенсація вартості отриманих державних послуг
1.3.3
У цьому рядку відображаються надходження підгрупи 1 першої групи власних надходжень.

Під державними послугами (п. 157.15 ПКУ) слід розуміти як будь-які платні послуги, обов’язковість отримання яких встановлюється законодавством та які надаються фізичним чи юридичним особам органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та створеними ними установами і організаціями, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів. До розуміння терміна «державні послуги» не включаються податки, збори (обов’язкові платежі), передбачені ПКУ.

Відповідно до п. 32 ст. 4 Закону про держбюджет-2011 плата за адміністративні послуги належить до джерел формування спеціального фонду. Плата за надання таких послуг справляється в розмірах та порядку, визначених законодавчими актами України, а якщо це не передбачено законодавчими актами України — актами КМУ.

Нагадаємо, що до адміністративних послуг належать державні послуги, що є результатом здійснення суб’єктом повноважень з прийняття згідно з нормативно-правовими актами на звернення фізичної або юридичної особи адміністративного акта, спрямованого на реалізацію та захист її прав та законних інтересів та/або на виконання особою визначених законом обов’язків (отримання дозволу (ліцензії), сертифіката, посвідчення та інших документів, реєстрація тощо).

До адміністративних послуг належать:
— видача ліцензій, дозволів та інших документів дозвільного характеру, сертифікатів, свідоцтв, атестатів, посвідчень;
— реєстрація (фактів, суб’єктів, прав, об’єктів, у тому числі легалізація суб’єктів та актів (документів), нострифікація та верифікація);
— інші види діяльності незалежно від назви, у результаті здійснення яких зацікавленим фізичним та юридичним особам, а також об’єктам, які перебувають у власності, володінні або користуванні таких осіб надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.

При цьому до адміністративних послуг не належить контрольна діяльність (проведення перевірки, ревізії, інспекція тощо), освітні, медичні та господарські послуги, які надаються органами виконавчої влади державними підприємствами, установами та організаціями.

Переліки адміністративних послуг та розмір плати за надання таких послуг затверджені постановами КМУ


Добавлено (27.07.2011, 13:38)
---------------------------------------------
Доходи державних навчальних закладів, отримані від виготовлення та реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг
1.3.4
У цьому рядку відображаються надходження підгруп 2 і 3 першої групи, що отримуються державними навчальними закладами від виготовлення та реалізації товарів, виконання робіт та надання послуг

Доходи від надання платних послуг, пов’язаних з їх основною статутною діяльністю
1.3.5
У цьому рядку відображаються надходження підгрупи 1 першої групи, а саме: плата за послуги, які бюджетні установи надають згідно з їх функціональними повноваженнями, тобто надання таких платних послуг безпосередньо пов’язане з їх основною діяльністю.

Нагадаємо, що під основною діяльністю неприбуткових організацій (п. 157.15 ст. 157 ПКУ) слід розуміти діяльність неприбуткових організацій, яка визначена для них як основна законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, у тому числі з надання реабілітаційних та фізкультурно-спортивних послуг для інвалідів (дітей-інвалідів), благодійної допомоги, просвітніх, культурних, наукових, освітніх, соціальних та інших подібних послуг для суспільного споживання, зі створення систем соціального самозабезпечення громадян (недержавні пенсійні фонди та інші подібні організації).

До основної діяльності також належать продаж неприбутковою організацією товарів, виконання робіт, надання послуг, які пропагують принципи та ідеї, для захисту яких було створено таку неприбуткову організацію, та які є тісно пов’язаними з її основною діяльністю, якщо ціна таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг є нижчою від звичайної або якщо така ціна регулюється державою.

При цьому статутні документи неприбуткових організацій повинні містити вичерпний перелік видів їх діяльності, що не передбачають одержання прибутку відповідно до норм законів, які регулюють їх діяльність.

Варто звернути увагу на те, що попередня форма Звіту не вимагала проводити розмежування між платними послугами, які пов’язані з основною діяльністю такої неприбуткової організації, та рештою платних послуг. Головною умовою було те, що такі платні послуги мали бути передбачені відповідним переліком, затвердженим КМУ

Інші надходження, що зараховуються до складу кошторисів (на спеціальні рахунки)
1.3.7
У цьому рядку Звіту відображаються види власних надходжень бюджетних установ, які не було включено до рядків 1.3.1 — 1.3.6 Звіту, а саме:
— надходження підгрупи 2 першої групи;
— надходження підгрупи 3 першої групи;
— надходження підгрупи 4 першої групи;
— надходження підгрупи 2 другої групи;
— надходження підгрупи 3 другої групи.


Профінансовані видатки бюджетної установи (організації)
8
У цьому рядку відображають суму даних, наведених у рядках 8.1 і 8.2

Сума видатків за загальним фондом відповідно до затверджених в установленому порядку кошторисів бюджетних установ (організацій)
8.1
У цьому рядку наводиться інформація про суму фактичних видатків бюджетної організації, які було здійснено у звітному періоді за рахунок коштів загального фонду

Сума видатків за спеціальним фондом відповідно до затверджених в установленому порядку кошторисів бюджетних установ (організацій)
8.2
У цьому рядку наводиться інформація про суму фактичних видатків бюджетної організації, які було здійснено у звітному періоді за рахунок коштів спеціального фонду


Добавлено (27.07.2011, 13:38)
---------------------------------------------
ЯКІ ДОХОДИ ОБКЛАДАЮТЬСЯ ПОДАТКОМ НА ПРИБУТОК

Оподаткування доходів, отриманих бюджетною організацією, які не зазначені серед джерел доходів, звільнених від оподаткування, тобто оподатковуваних доходів, здійснюється згідно з вимогами п. 157.11 ст. 157 ПКУ.

Так, податок на прибуток визначається як сума доходів, отриманих із таких інших джерел, має бути зменшена на суму витрат, пов’язаних з отриманням таких інших доходів, які не можуть перевищувати ці доходи. При цьому, як і раніше, при обчисленні суми оподатковуваного прибутку сума амортизаційних відрахувань не враховується.

Звісно, переважно бюджетні організації отримують доходи, звільнені від оподаткування, і тому доволі рідко в них виникає необхідність у заповненні другої частини Звіту. Як уже зазначалося, це пов’язане з тим, що платниками податку на прибуток неприбуткові установи та організації є в разі отримання прибутку від неосновної діяльності та/або доходів, що підлягають оподаткуванню (п. 152.6 ст. 152 ПКУ).

У цьому випадку суму оподатковуваних доходів відображають у рядку 10 Звіту, а суму витрат, пов’язаних з отриманням таких доходів, — у рядку 11 Звіту. При цьому показник рядка 11 не може перевищувати показник з рядка 10.

Згідно з п. 2.7 Порядку витрати відображаються у рядку 11 Звіту в тому звітному періоді, в якому отримано доходи, що підлягають оподаткуванню, тобто одночасно з оподатковуваними доходами.

При заповненні другої частини Звіту доходи та витрати відображаються за датою фактичного отримання таких коштів на рахунок неприбуткової організації або списання їх з рахунка такої організації.

Сума нарахованого податку на прибуток відображається в рядку 15 Звіту та сплачується за звітний податковий період, коли було отримано цей прибуток. Нагадаємо, що ставка податку на прибуток з 1 квітня по 31 грудня 2011 року становить 23 %.

Що стосується решти рядків другої частини Звіту, а саме рядків 16 — 23, то в них провадиться розрахунок податку на прибуток з перевищення відповідно до абз. 1 п. 157.11 ст. 157 ПКУ, який здійснюється тільки за підсумками І кварталу. Однак бюджетні установи, як і раніше, звільнені від розрахунку та сплати податку на прибуток із суми перевищення, і тому проставляють у цих рядках прокреслення.



Добавлено (27.07.2011, 13:39)
---------------------------------------------
ЯК ВИПРАВИТИ ПОМИЛКИ, ДОПУЩЕНІ ПРИ СКЛАДАННІ ЗВІТУ

За загальним правилом, установленим п. 50.1 ст. 50 ПКУ, якщо в наступних податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ) платник податків самостійно виявляє помилки, допущені в раніше поданій ним податковій декларації, він зобов’язаний подати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою, що діє на момент його подання.

Платник податків має право не подавати такий уточнюючий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники він вказує у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки було ним виявлено самостійно.

Якщо платник податків до початку його перевірки контролюючим органом самостійно виявляє факт заниження податкового зобов’язання минулих податкових періодів, він виправляє помилку одним зі способів:

1) направляє уточнюючий розрахунок як самостійний документ. У цьому випадку на бланку самого Звіту у верхньому правому полі проставляється відмітка «Уточнюючий». При такому способі виправлення необхідно сплатити суму недоплати та штраф у розмірі 3 % такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку;

2) відображає суму недоплати у складі Звіту, що подається за податковий період, наступний за періодом, в якому виявлено факт заниження податкового зобов’язання. У цьому випадку сума штрафу сплачується у розмірі 5 % такої суми з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов’язання за цим податком. При такому варіанті виправлення помилки разом зі Звітом за поточний звітний період подається спеціальний додаток — «Розрахунок податкових зобов’язань за період, за який виявлено помилку(и)», в якому здійснюється безпосередньо перерахунок податкового зобов’язання у зв’язку з виправленням помилки. Зауважимо, що за кожний звітний період, який уточнюється, складається окремий додаток.

Крім того, у разі самостійного виявлення платником податків заниження податкового зобов’язання передбачено необхідність нарахування пені на суму такого заниження за весь період заниження (п.п. 129.1.2 ст. 129 ПКУ). При цьому ДПАУ в листі від 03.06.2011 р. № 15666/7/16-1517-26 вказала на те, що при самостійному виявленні платником податків заниження суми податкового зобов’язання пеня нараховується на суму заниження і за весь період заниження (із дня настання строку погашення податкового зобов’язання по день фактичної сплати (включно) суми заниженого податкового зобов’язання) з розрахунку 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє на день заниження.

Штрафні санкції 3 % і 5 % не застосовуються тільки у випадку, якщо платник податків після подання Звіту за звітний період подає новий Звіт з виправленими показниками до закінчення граничного строку подання Звіту за такий звітний період.

Аватар користувача
Евгений_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 21 січня 2011, 18:36
Регіон: Крым
Звідки: Симферополь

Повідомлення Евгений_ubr »

в отчете по неприбыльным в коде рядка 1.1 сумму за 2 квартал ставить или с начала года,и в коде рядка 1.2остатки на спецах ( я понимаю остаток 2010 г +6 мес. поступл)????????????? Подскажите пожалуйста.
И еще в 1пп льгота на землю мы писали в 1 кв25% и сейчас тоже еще+25%????????????

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

остаток не ставите, цыфры в отчёте только за 2 квартал, нарастающим с 9 месяцев( 2 квартала) и т.д
1пп льгота- 50 процентов

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

У мене запитання, може хтось підкаже. Буду дуже вдячна. В який рядок Зтіту неприбуткових установ доцільно показати надходження до спецфонду як відшкодування комунальних послуг столової для безкоштовного харчування дітей в зоні радіоактивного забруднення (заклад освіти). Я показувала в рядку 1.3.4. Але не впевнена, що це правильно. В формі 4-1 ми показуємо як оренда.

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

А Ви площу їдальні (кухні)здаєтє в оренду ? Якщо так,то відшкодування комунальних послуг слід проводити по загальному фонду ( відновлення касових видатків по КЕКВ).Зарахування комуальних послуг на спец. рах. можливе якщо у Вас є право надавати послуги з електопостачання,водопостачання... ,а як заклад освіти Ви навчаєте.

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

У на с буфет. Від комбінату шкільного харчування, який фінансується з бюджету (фонд Чорнобиля). Оренду звісно ніхто не платить (і не тільки нам). Реєстрація комунальних рахунків здійснюється відразу з розбивкою на загальний та спец.фонд. Проплата і реєстрація з спец.фонду здійснюється тільки після наявності коштів на рахунку, тобто проплати комбінатом шкільного харчування. Якоюсь мірою я розумію, що це не зовсім правильно, але така система у всіх закладах освіти міста. І як відображати ці суми в звіті - не зрозуміло.

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Отже,кошти за використані енергоносії комбінат спрямовує на Ваш спец.рах!І Ви зараховуєте на свої доходи комун.платежіЯкщо так,то це не правильно і звіт до податкової буде...!?А чому б не спробувати зареєструвати ВСЮ комуналку по загальному фонду(не ділити на заг. і спец.), комбінат Вам закине кошти на загальний рах.,а Ви розрахуєтесь з постачальниками ,зробите відновлення касових видатків,і питання звітності до податкової буде знято!(принаймні, допущені помилки в податковому квартальному звіті можна відрегулювати в річному).А якщо комбінат недисциплінований платник,то при наявнсті заборгованості по заг. фонду відразу буде виправлятись!

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Питання по звіту 1ДФ.Установа подала в 1 і 2 кварталі звіт,в якому в колонці "Виплачено додід" - проставила не "грязний" дохід(аналогічний нарахованому),а чистий.Тепер подала "уточнюючі звіти за ці 2 квартали.Податкова хоче накласти штраф в розмірі по 510 гривень за невірне подання звітності.Чи правомірно???

Аватар користувача
zviitzven2
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 10 червня 2011, 11:10
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення zviitzven2 »

Подскажите пожалуйста, если непрыбильная организация,ничего нездает в аренду, прибыли нет, спец.фонда нет. Нужно ли подавать отчет по льготах, форма 1пп.

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

GalinaT, скажіть будь-ласка, як у Вас вирішилось питання по 1 ДФ, чи нарахували штраф? у мене аналогічна ситуація: потрібно уточнити суму нарахованого доходу, але на розмір ПДФО вона не вплине, тож думаю чи будуть штрафні санкції...

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

tinamar, згідно ПК повинні бути

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

GalinaT, та я розумію що повинні бути, а у Вас питала як на практиці, Ви вище писали
GalinaT писав:Питання по звіту 1ДФ.Установа подала в 1 і 2 кварталі звіт,в якому в колонці "Виплачено додід" - проставила не "грязний" дохід(аналогічний нарахованому),а чистий.Тепер подала "уточнюючі звіти за ці 2 квартали.Податкова хоче накласти штраф в розмірі по 510 гривень за невірне подання звітності.Чи правомірно???

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

tinamar, поцікавлюсь чим закінчилось - тоді напишу

Відповісти

Повернутись до “Звітність до фіскальної служби”