Сторінка 1 з 1

Якаперша подія при оплаті з бюджетних коштів???

Додано: 18 квітня 2016, 11:08
Любов82
Доброго дня. Прошу дати роз"яснення, що є першою подією при виписці податкових накладних в бюджетних установах? а також що є першою подією для наших контрагентів?
1. Наш ВУЗ надає платні послуги (послуги їдальні, проживання в гуртожитках (крім студентів), оренда і я виписую податкові по першій події-чи правильно це? Платники цих послуг зазвичай фізичні особи і не є платниками ПДВ.
2. А от питання на засипку: як повинні виписувати податкові накладні наші контрагенти? адже відповідно до ст.187,7 ПКУ "Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку ...".
У нас є кошти загального фонду  і кошти спеціального фонду. Кошти обох цих фондів вважаються бюджетними? чи лише загального?
Місцева податкова консультацій не дає. В обласній податковій нехотя сказали, що якщо оплата була за рахунок коштів загального фонду, то податкова повинна бути виписана за касовим методом, а якщо оплата була зі спецфонду -то по першій події.Хотілось би почитати десь таке роз"яснення в нормативній базі. А якщо податкова виписана з неправильною датою -то її не можна включити до складу податкового кредиту!!!!
Поясніть, будь-ласка, які податкові, особливо від наших контрагентів, є "правильними".
Всім вдячна за відповідь.

Re: Якаперша подія при оплаті з бюджетних коштів???

Додано: 18 квітня 2016, 16:52
Радистка_Кэт
///Кошти обох цих фондів вважаються бюджетними? чи лише загального?///


Да, конечно, обоих