поточний ремонт приміщення
- nechivan
- Мешканець
- Повідомлень: 388
- З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
- Регіон: Житомирская Область
- Звідки: Коростень
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 17 разів
verbal,
"Поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Якщо орендодавець або інший балансоутримувач майна, переданого в оренду, не здійснив капітального ремонту майна і це перешкоджає його використанню відповідно до призначення та умов
договору, орендар має право:
відремонтувати майно, зарахувавши вартість ремонту в рахунок орендної плати, або вимагати відшкодування вартості ремонту;
вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
Орендар за користування об'єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності."
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оренди державного майна, віднесеного до сфери управління Міністерства культури України, МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ, Н А К А З від 14.11.2011 N 1028/016-11.
Считаю что это касается всех бюджетников.
"Поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Якщо орендодавець або інший балансоутримувач майна, переданого в оренду, не здійснив капітального ремонту майна і це перешкоджає його використанню відповідно до призначення та умов
договору, орендар має право:
відремонтувати майно, зарахувавши вартість ремонту в рахунок орендної плати, або вимагати відшкодування вартості ремонту;
вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
Орендар за користування об'єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності."
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оренди державного майна, віднесеного до сфери управління Міністерства культури України, МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ, Н А К А З від 14.11.2011 N 1028/016-11.
Считаю что это касается всех бюджетников.
verbal, Якщо бюджетна організація має кошти на проведення такого ремонту - то чому ні ? Напишіть лист орендодавцю з проханням дозволити проведення такого ремонту - отримайте позитивну відповідь - і ремонтуйте
-
- Квартирант
- Повідомлень: 69
- З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
- Регіон: Черниговская Область
- Звідки: Борзна
Добрий день поділіться хто-небудь кошторисом витрат на поточний ремонт приміщення. З чого потрібно починати при докум. оформленні. Бюдж.організація закупила буд. матеріали для проведення покраски зовнішнього фасаду приміщення - ВЛАСНИМИ СИЛАМИ!!! Які ще потрібно складати документи?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
ДФІ каже що в цьому випадку кошторис не потрібен. Потрібен дефектний акт і акт на списання фарби довільної форми. В актах необхідно вказати площу фарбування, кількість шарів фарби(2 на приміщення і 2 в себе вдома=4 ) і дотриматися норми витрати фарби на 1 метр кв.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 28
- З нами з: 01 квітня 2011, 10:11
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Горностаевка
Підскажіть. Новостворена організація (розпорядник коштів ІІІ ступеня), маючи відповідно кошторис і кошти на рахунку заключила договір на проведення поточного ремонту приміщень(кабінетів), казначейство відмовляє в реєєстрації юр. зобов"язань , ссилаючись на 943 прстанову. як бути???
-
- Квартирант
- Повідомлень: 86
- З нами з: 17 травня 2013, 12:47
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Черновцы
943 Постанова забороняє проводити ремонт кабінетів. У вас два варіанти: або довести, що кабінети перебувають у аварійному стані, або чекати до 1 січня 2014 року, доки цей пункт постанови перестане діяти. Хоча на другий варіант не варто надіятись, оскільки Кабмін швидше за все продовжить термін даного мораторію. Є ще третій варіант, а саме провести ремонт власними силами, закупивши тільки матеріали для ремонту. Проте для цього потрібно мати в установі власну господарську службу (або хоча б одного працівника, в посадових обов'язках якого записані дані види робіт)HNA писав:Підскажіть. Новостворена організація (розпорядник коштів ІІІ ступеня), маючи відповідно кошторис і кошти на рахунку заключила договір на проведення поточного ремонту приміщень(кабінетів), казначейство відмовляє в реєєстрації юр. зобов"язань , ссилаючись на 943 прстанову. як бути???
-
- Квартирант
- Повідомлень: 86
- З нами з: 17 травня 2013, 12:47
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Черновцы
orif, Тоді потрібно вносити зміни до плану використання бюджетних коштів. Причому з розрахунків до кошторису обов'язково забрати поточний ремонт приміщень, бо це вже само по собі є порушенням законодавства і причиною для Фінінспекції "покарати винного".
- Лена_ubr
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 03 лютого 2011, 16:12
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Добрий день,у нас проводиться поточний ремонт приміщення, згідно постави Кабміна від 23.04.2014 р. №117 ми зробили попередню оплату на матеріали 30% від загальної суми договору, таке питання нам потрібно напротязі одного місяця закрити актом виконаних робіт на всю суму договору чи лише
на суму авансу?
на суму авансу?
- lenchik2812
- Квартирант
- Повідомлень: 52
- З нами з: 14 серпня 2012, 18:44
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
Лена, актами закривають лише суму авансу, і до тих пір поки ви не закриєте аванс, оплату згідно наступних актів здійснити неможливо.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 106
- З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
- Регіон: Сумская область
Добрий день. Підкажіть будь ласка як розрахувати витрати будівельних матеріалів для проведення поточного ремонту? Де це можно подивиться?