Возмещается ли работнику сервисный сбор, указанный в разделе "Додаткова інформація" распечатанного на бумаге электронного посадочного документа? Этот раздел указан внизу, там вся справочная информация, в таком виде:
Додаткова інформація:
В ціну квитка враховано збір ДП "ГІОЦ Укрзалізниця" 9 грн.
Сервісний збір: 12,00 грн.
Далее справочный текст.
Такий збір буде відноситись до витрат на відрядження, оскільки він входить до загальної вартості електронного квитка. Відрядженому працівнику відшкодовують витрати на проїзд лише у разі надання підтвердних документів.
У п. 12 розділу II Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, що затвердежна наказом Мінфіну від 13.03.98 р. № 59, зазначено:
при використанні електронного проїзного/перевізного документа на поїзд підставою для відшкодування витрат на його придбання є роздрукований на паперовому носії посадочний документ (у разі перевезення багажу - роздрукований на паперовому носії перевізний документ.
Спасибо, я читала инструкцию, но суть вопроса была в другом: сам тариф (загальна вартість), указанный в эл.посадочном документе сомнений в компенсации работнику не вызывает. Вопрос был в указанном ниже, уже после линии отреза этого самого талона (посадочного документа) в разделе "Дополнительная информация" (в т.ч. справочная, типа какие док-ты надо предъявлять при посадке) отдельной строчкой: сервисный сбор - 12 грн. Надо ли его возмещать работнику?
Не зовсім зрозуміла, що ви маєте на увазі. Ви писали, що цей збір входить до загальної вартості квитка. Надішліть, будь ласка, відскановану копію квитка.
тут скоріше, мається на увазі оплата послуг попереднього бронювання квитка. ми замовляли квитки через Інтернет і додаткове сплачували такий збір, про що було вказано в роздруківці квитка. а це не входить в суму оплати проїзду і в вартість квитка-це плата за додаткову послугу, до того ж не обов"язкову послугу, адже білет придбати можна було в касі в день від"їзду і тоді не було б необхідності оплачувати ці послуги