Подскажите пож-та. Бюджетная организация, к которой еще подсоеденены подразделения, есть приказ о проведении инвентаризации назначена комисия и график выездов на подразделения. Ездили на автобусе, делаем авансовый отчет. Нужны ли были на каждый день выезда еще приказы на "відрядження". Также в каждом подразделении есть приказ про инвентаризацию и мы в составе комиссии. Тоесть на что ссылаться в авансовом отчете???
Подскажите пожалуйста работник предоставил билеты по форме ПА-1 ,это же пригородный билет, а до места командировки 50 км. нужно оплачивать эти билеты или же должна быть другая форма? и если их оплачивать то на них же нет никаких дат?
marinasin писав:Скажите пожалуйста можно ли оплачивать питание по чеку? в стоимость проживания не входит... просто пошел в столовую и покушал...
Доброго ранку!
Відповідно до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.98 № 59 окремим видом витрат, що не потребують спеціального документального підтвердження, є добові витрати (витрати на харчування та фінансування інших власних потреб фізичної особи, понесені у зв'язку з таким відрядженням).
Також, витрати на харчування, вартість якого включена до рахунків на оплату вартості проживання у готелях (мотелях), інших житлових приміщеннях або до проїзних документів, також оплачуються відрядженим працівником за рахунок добових витрат.
Слід мати на увазі, що в разі коли працівники, відряджені за кордон, за умовами запрошення безоплатно забезпечуються харчуванням стороною, яка приймає, або коли працівники, відряджені в межах України для участі у переговорах, конференціях, симпозіумах з питань, що стосуються основної діяльності підприємства, установи та організації, які відряджають працівників, за умовами запрошення безоплатно забезпечуються харчуванням організаторами таких заходів, добові витрати відшкодовуються у розмірах, що визначаються у відсотках сум добових витрат для відповідної держави, зокрема 80 відсотків при одноразовому, 55 відсотків - дворазовому, 35 відсотків - триразовому харчуванні.
Шановні колеги прошу підтримати петицію про збільшення розміру добових витрат. Адже для державних службовців це дуже болюча тема. Не можливо прожити у відрядженні на даний час за 30 грн добових.
Працівника бюджетної установи (ветеринарна лікарня) було направленно у відрядження, строком на 14 календарних днів. У цьому місяці виплачується складність та напруженність. За скільки днів потрібно заплатити складність та напруженність?
julietti писав:доброго дня. підкажіть будь ласка чи можна оплачувати відрядження якщо маршрут з пересадками(тобто два квитки) а не прямим рейсом(один квиток)?
Можна, якщо немає прямого сполучення до міста в яке направляють у відрядження.
працівник виїхав у відрядження на 2 дні раніше (п'ятниця ввечері), і поїхав на 2 дні пізніше (неділя).
за проживання не оплачуємо, жив у знайомих.
добові враховуємо за дні відрядження вказані у наказі (7 днів).
чи маємо ми право відшкодувати витрати на проїзд?
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, якщо у працівника піднявся оклад і він поїхав у відрядження, при розрахунку заробітна плата за попередній місяць індексується?
Допоможіть у такій ситуації, вчителя запросили проводити курсову перепідготовку, як нам в такому випадку сплачувати відрядження та як написати наказ????
Доброго вечора.
Плануємо їхати в АЦСК ІДД ДФС для генерації ЕЦП, рейсовим автобусом - начальник, головний та рядовий бухгалтер.
Ми підрозділ районної держадміністрації, відділ освіти. Начальник не отримує зарплату у нас, чи можемо його включити до наказу та оплатити відрядження з коштів відділу освіти?
Доброго дня.
Підкажіть, будь ласка.
Ми бюджетна організація, отримали грант від ЄС , за кошти гранту відправляємо співробітника за кордон. Для розрахунку добових, якими нормами ми маємо керуватися, для бюджетників, не зважаючи, що це кошти надійшли не з бюджету на спецрахунок?
mezz07 писав:Доброго дня.
Підкажіть, будь ласка.
Ми бюджетна організація, отримали грант від ЄС , за кошти гранту відправляємо співробітника за кордон. Для розрахунку добових, якими нормами ми маємо керуватися, для бюджетників, не зважаючи, що це кошти надійшли не з бюджету на спецрахунок?
Ну згідно бюджетного кодексу, кошти на спецрахунку прирівнюється до коштів бюджету! Тому відповідь так! Ви все одно повинні керуватися для бюджетників, адже ви і є бюджетники :)
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть, як правильно розрахуватись з працівником згідно авансового звіту! Учасника було направлено на семінар у м. Луцьк, план роботи 19-21 вересня. Працівник виїхав 18.09, а 21.09 у зв'язку із програмою семінару перебував у Шацьку та виїхав з нього до Тернополя (відрядження закінчилось раніше). Квиток на потяг вже придбано на 21.09. Я так розумію, що за 18 та 21 нараховуються добові, але у виклику учасників зазначено, що харчування та проживання оплачує міжнародна організація, тобто за 19 та 20 добові зменшуються? І ще. в наказі зазначено термін відрядження 5 днів (з 18.09-22.09), чи не буде це помилкою.
Добрий день,
підскажіть, будь ласка, який документ реєструється в органах казначейства при реєстрації бюджетного та юридичного зобовязання при видачі авансу на відрядження?
Згідно 68 зі змінами у разі здійснення попередньої оплати - договір, рахунок, наказ(розпорядження) про відрядження.
наша Казна каже що це наказ , але яким чином якщо це не фінансовий документ.
Дякую.
Черняева Наталия писав:Добрий день,
підскажіть, будь ласка, який документ реєструється в органах казначейства при реєстрації бюджетного та юридичного зобовязання при видачі авансу на відрядження?
Згідно 68 зі змінами у разі здійснення попередньої оплати - договір, рахунок, наказ(розпорядження) про відрядження.
наша Казна каже що це наказ , але яким чином якщо це не фінансовий документ.
Дякую.
Добрий ранок!
але відповідно до п.2.6. до Наказу МФУ №309 від 02.03.12
"Документи, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та/або бюджетного фінансового зобов’язання, повертаються розпоряднику з відміткою "зареєстровано та взято на облік".", тоді в цьому разі на наказі (розпоряджені) повинні проставляти взято на облік.
Вірно?
Також відповідно до п.6 наказу МФУ №59від13.03.98 "Підприємство, що відряджає працівника, зобов'язане ознайомити його з кошторисом витрат (або з довідкою-розрахунком на виданий аванс, складеною за довільною формою), а також з вимогами нормативно-правових актів стосовно звітування про використання коштів, виданих на відрядження." так в довідці з якою ознайомлений працівник є сума, але згідно Наказу ДКСУ №68 цю довідку ми не подаємо до Казни.
вірно?
Дякую!
Черняева Наталия писав:Добрий ранок!
але відповідно до п.2.6. до Наказу МФУ №309 від 02.03.12 "Документи, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та/або бюджетного фінансового зобов’язання, повертаються розпоряднику з відміткою "зареєстровано та взято на облік".", тоді в цьому разі на наказі (розпоряджені) повинні проставляти взято на облік. Вірно?
Раніше на відрядження подався наказ з заявою на видачу готівки і штамп ставився на заявці! Зараз мабуть наказ надається як до відома, штамп на ньому не потрібен, хай не реєстрі ставлять! Зараз з'ясуємо, що в кожній області роблять по різному :)