Проверка финансовой инспекции (КРУ) и спецфонд

Обговорюємо та ділемось результатами перевірок
zf_irina
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 12 березня 2012, 13:05
Регіон: Сумская Область
Звідки: Сумы

Повідомлення zf_irina »

Подскажите пожалуйста, мы являемся филией. У нас только спецфонд. Вышестоящей организации сообщили о приходе КРУ. На сколько вероятно,что прийдут и к нам. И что будут проверять? Т.к. у нас только спец фонд. Бюджетного финансирования у нас нет. Есть только платные услуги. На что обратить внимание до их прихода? Нашла, что в 2013 году было неправильное начисление з/пл по одному из сотрудников, а в 2014-удержано.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго ранку!
Вірогідність того, що працівники Державної фінансової інспекції будуть перевіряти Вашу філію існує оскільки одним з питань Примірної програми ревізій фінансово-господарської діяльності бюджетної установи, затвердженої наказом Держфінінспекції від 14.03.2014 р. № 80 є питання «Утворення та використання власних надходжень бюджетних установ».
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України, затверджених наказом Державної фінансової інспекції України від 14.12.2011 р. № 90 при проведенні ревізії операцій з утворення та використання власних надходжень установи основними документами, що перевіряються є:
- кошторис установи, розрахунки до спеціального фонду кошторису, які складаються за кожним джерелом доходів;
- меморіальний ордер N 3 "Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду в органах Державного казначейства України (установах банків)", меморіальний ордер N 14 "Накопичувальна відомість нарахування доходів спеціального фонду бюджетних установ" та первинні документи до них;
- договори, контракти, інші документи, які передбачають надання бюджетною установою платних послуг;
- розрахунки калькуляцій тощо.
Перевірка буде передбачати контроль за вказаними документами на предмет:
- законності надання бюджетною установою конкретних видів платних послуг;
- дотримання вимоги законодавства при визначенні вартості платних послуг;
- повнота перерахування необхідної частки отриманих власних надходжень до бюджету;
- використання власних надходжень бюджетної установи відповідно до визначених напрямів та чи не допускалось покриття видатків, пов'язаних з наданням платних послуг, за рахунок коштів загального фонду кошторису.
Також впевнений, що працівники ДФІ ініціюють проведення в Вашій філії інвентаризації товарно-матеріальних цінностей.

kolodiyira908
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2015, 16:00
Регіон: Винницкая область

Повідомлення kolodiyira908 »

Доброго дня. Наша установа реорганізується і є правонаступником, усі працівники отримали повідомлення про звільненння у старій устонові та планується їх прийняття у нову структуру. Чи має право перевіряти фінансова інспекція попередню установу і якщо так, то як здійснюється дана перевірка.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Можливо два варіанта проведення ревізії Вашої установи, яка як я розумію, на теперішній час ще не реорганізована.
Зокрема, можливе проведення Держфінінспекцією планової ревізії Вашої установи, якщо її проведення було передбачено в плані контрольно-ревізійної роботи на 4 квартал 2015 року.
Право на проведення такої ревізії підконтрольних установ надається лише у тому разі, коли їм не пізніше ніж за десять днів до дня проведення зазначеної ревізії надіслано письмове повідомлення із зазначенням дати початку та закінчення її проведення. Тривалість планової виїзної ревізії не повинна перевищувати 30 робочих днів.
Крім того, можливе проведення позапланової виїзної ревізії, яка не передбачена в планах роботи Держфінінспекції і може здійснюється в зв’язку з реорганізацією (ліквідацією) підконтрольної установи. Проведення ревізії з цієї підстави передбачено п.4 ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні"від 26.01.1993 р. № 2939-XII.
При цьому, така ревізія може бути проведена лише на підставі рішення суду.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Подовження термінів проведення планової або позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 робочих днів для позапланової виїзної ревізії.
Майте на увазі, що посадові особи Держфінінспекції вправі приступити до проведення ревізії за наявності підстав для їх проведення та за умови надання посадовим особам підконтрольних установ, інших суб'єктів господарської діяльності під розписку:
1) направлення на ревізію, в якому зазначаються дата його видачі, назва органу державного фінансового контролю, мета, вид, підстави, дата її початку та дата закінчення ревізії, посади, звання та прізвища посадових осіб Держфінінспекції, які проводитимуть ревізію. Направлення на ревізію є дійсним за умови наявності підпису керівника органу Держфінінспекції, скріпленого печаткою органу Держфінінспекції;
2) копії рішення суду про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії, в якому зазначаються підстави проведення такої ревізії, дата її початку та дата закінчення.
Ненадання цих документів посадовим особам підконтрольних установ та інших суб'єктів господарської діяльності або їх надання з порушенням вищевказаних вимог, є підставою для недопущення посадових осіб органу державного фінансового контролю до проведення ревізії.

Iryna_Lev
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 23 листопада 2015, 19:32
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Iryna_Lev »

Підкажіть, будь-ласка! В 2013 році с-рада замовила проектно-кошторисну документацію на реконструкцію будинку культури(реконструкція фасаду, заміна вікон, дверей, підлоги, реконструкція системи опалення), проплатили гроші за документацію, але експертизу док-ї не замовляли і ніякі роботи не проводилися. В 2015 р. помінявся сільський голова. Грошей в бюджеті немає на реконструкцію. Чи можна виготовити нову проектно-кошторисну документацію на кап. рем. підлоги і зробити тільки кап. ремонт підлоги в СБК? І як бути з  тією проекно-кошторисною док-ю 2013 року, адже і ціни вже змінилися? Дякую!!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Безумовно для проведення капітального ремонту підлоги будинку культури слід буде виготовити нову проектно-кошторисну документацію, оскільки документація 2013 року передбачала реконструкцію і не тільки підлоги, а і інших конструктивних елементі будівлі.
Проте зверніть увагу на вимоги постанови КМУ від 1 березня 2014 р. № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» та затверджені на її виконання заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів в Вашому регіоні щодо заборони проведення ремонтів приміщень.

Відповісти

Повернутись до “Перевірки та відповідальність”