Перевірки фінансової інспекції

Обговорюємо та ділемось результатами перевірок
Ксенія
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 29 травня 2014, 08:12

Повідомлення Ксенія »

Допоможіть буд ласка. У мене таке питання. Фінансова інспекція наполягає, що зайво оплачені відпускні та утримання до фондів 2006-2007 років які при попередній перевірці було повернуто в бюджет шляхом зняття зайво нарахованих коштів із поточної заробітної плати у 2008 році у період попередньої перевірки. Тобто зайво оплачені відпускні за 2006-2007 роки в сумі 900,00 грн., знято із заробітної плати за квітень 2008 року, про що свідчать розрахунково-платіжні відомості і звіті у соц.фонди. А зараз фінансова інспекція вимагає повернення даних коштів до місцевого бюджету посилаючись на вимогу п. 3.2 розділу Інструкції з обліку коштів, розрахунків та інших активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 26.12.203 року № 242 повернуті зайво виплачені кошти в минулих бюджетних періодах кошти слід було перерахувати до загального фонду бюджету. Тобто хочуть щоб ці кошти прийшли нам у касу і ми їх повернули у бюджет. Яким чином це можна зробити. І чи Правомірні дії фінансової інспекції. Дякую за допомогу.

Штефан
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 16 вересня 2014, 11:40
Подякували: 1 раз

Повідомлення Штефан »

Дії їхні правомірні, але куди дивився ревізор в 2008р.?

Ксенія
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 29 травня 2014, 08:12

Повідомлення Ксенія »

Хтозна куди він дивився той ревізор у 2008 році. А що тепер робити якщо працівник звільнений якому було здійснено переплату і чому ця людина повинна повертати нараховану суму і утриманнями, а не те, що було отримано готівкою?

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Ксенія, коли саме проводилась попередня ревізія і яким був ревізуємий період?

Ксенія
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 29 травня 2014, 08:12

Повідомлення Ксенія »

перевірка проводилась з 14 березня 2008 року ревізуймий період 2004-2007 та січень -лютий 2008 року

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Нещодавно на сторінках видання "Бюджетна бухгалтерія" була консультація щодо питань утримання та донарахування заробітної плати (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2014, № 33, с.22).
Так, згідно із ст. 3 Бюджетного Кодексу визначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 43 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, розпорядники бюджетних коштів мають право провадити діяльність виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисами.
При цьому бюджетне асигнування — це повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов’язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження.
Звичайно при затвердженні кошторису на поточний рік кошти, утримані у поточному році із заробітної плати працівників через зайве нарахування їм заробітної плати за попередній період, не були враховані. У зв’язку з цим повноваження щодо їх використання у поточному році установі надані не були.
Враховуючи зазначене, кошти отримані установою шляхом утримання із заробітної плати працівників за попередній бюджетний період, не можуть бути відображені як відновлення касових видатків і повинні бути перераховані до бюджету (код доходів 24060300 «Інші надходження»).
Така ж позиція викладена і Держказначейською службою в листах від 09.03.2006 р. № 3.4-22/498-2143 і від 12.02.2008 р. № 7.1-10/744. У цих листах Держказначейська служба зазначила, що якщо з початком нового бюджетного періоду на реєстраційний рахунок бюджетної установи надійшли кошти, видатки за якими були проведені у минулі бюджетні періоди, то зазначені кошти не можуть бути відображені як відновлення касових видатків, а повинні бути перераховані до загального фонду бюджету.
При цьому зауважимо, що перерахуванню в бюджет підлягає як сума незаконно нарахованої заробітної плати, так і сума нарахованого на неї ЄСВ.
А ось чому ревізори не загострили на цьому увагу у 2008 році та чому зараз його піднімають, коли строк позовної давності вже минув - це є дійсно запитання! Постараємось отримати з цього приводу думку самих ревізорів.

Левічев Олександр
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 17 вересня 2014, 18:17

Повідомлення Левічев Олександр »

Вважаю необхідним спитати: яким чином було здійснено усунення під час попередньої ревізії? Який шлях усунення порушення було визначено у вимозі про усунення порушень?
Адже повертати до бюджету такі кошти дійсно необхідно, і зробити це було потрібно у 2008 році!

Ксенія
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 29 травня 2014, 08:12

Повідомлення Ксенія »

У 2008 році ревізорів влаштувала відповідь, що кошти переплати в сумі 900,00 грн., були утримані із заробітної плати працівника розрахунково-платіжні відомості і платіжне доручення додавалися. Скільки років до нашої установи ніяких претензій не було.

Левічев Олександр
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 17 вересня 2014, 18:17

Повідомлення Левічев Олександр »

Яким чином Ваша установа розпорядилась у 2008 році утриманими із заробітної плати працівника коштами? Чи були вони використані на оплату праці? Якщо так, то необхідно розглянути варіант зменшення асигнувань за видатками на оплату праці на відповідну суму в поточному бюджетному періоді. Якщо ж вони були зараховані до доходів спеціального фонду кошторису, то відповідну суму коштів ви можете перерахувати в доход бюджету зі спеціального фонду.

PS: Схоже на те, що за результатами минулої ревізії, дійсно, не було здійснено повний контроль за усуненням порушень. Однак це в жодному разі не може бути підставою для невжиття заходів по усуненню! Саме тому перше питання програми кожної планової ревізії полягає в контролі за усуненням порушень, які були виявлені попередніми контрольними заходами. Усуньте нарешті їх і забудьте)

Ксенія
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 29 травня 2014, 08:12

Повідомлення Ксенія »

Згідно кошторисів видно, що вони були використані на заробітну плату 2008 року.

Левічев Олександр
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 17 вересня 2014, 18:17

Повідомлення Левічев Олександр »

У такому випадку перший варіант з двох мною запропонованих я вважаю найбільш доречним.

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

Доброго дня.
В нашій бюджетній організації багато майна, яке працівники особисто за власні кошти купували в кабінет (полички,зеркала,тумбочки та інше). Це майно не обліковується.
Як правильно документально оформити майно працівників, щоб при перевірці КРУ дане майно не було оприбутковано як лишки при інвентаризації???

Ксенія
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 29 травня 2014, 08:12

Повідомлення Ксенія »

Iruska
киньте свою адресу я вам відправлю відповідь із договорами і актами передачі. У нас проблем при перевірці не було.

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

bar_iruska0788@ukr.net
Буду Вам дуже вдячна.

Ксенія
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 29 травня 2014, 08:12

Повідомлення Ксенія »

Відправила ловіть

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Дуже добре, що Ви вирішили самостійно виправити ситуацію.
Для цього необхідно укласти договір зберігання таких речей між працівником та установою.
Згідно зі ст. 937 ЦКУ договір зберігання, за яким зберігач зобов’язується прийняти річ на зберігання в майбутньому, має бути укладено у письмовій формі, незалежно від вартості речі, яку буде передано на зберігання.
Для складання договору зберігання працівник, який має намір використовувати на робочому місці особисту річ, повинен подати керівнику заяву. Договір зберігання укладається після того, як керівник завізує заяву, чим підтвердить свій дозвіл на відповідальне зберігання власних речей працівника.

Орієнтовну форму такого договору ми наводили в матеріалі “Облік особистих речей” в газеті Бюджетна бухгалтерія, 2007, № 26. Якщо потрібно, можу викласти його форму.

Але недостатньо укласти лише договір зберігання. Матеріальні цінності, що перебувають у тимчасовому розпорядженні установи, установа повинна взяти на облік на підставі укладених договорів на позабалансовий рахунок 02 «Активи на відповідальному зберіганні».

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

Доброго дня. Підскажіть будь-ласка чи можна запросити та оплати послуги аудиторської перевірки бюджетній установі. Адже ми всі робими помилки, але хотілося щоб до приходу фінансової інспекції їх було менше.
За яким КЕКВ здійснювати оплату?
Чи фінансова інспеція розцінить це порушенням?
Дякую. Буду чекати відповіді.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Проведення аудиторських перевірок в бюджетних установах не заборонено чинним законодавством. Для таких витрат передбачено КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)". Так, згідно із Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, завтердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 за цим КЕКВ, зокрема, проводяться видатки на оплату послуг сторонніх фахівців (адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, юридичних осіб та суб'єктів господарювання) з аудиту, юридичних, інформаційно-обчислювальних, консультативних та консалтингових послуг.
Але ж пам'ятайте, що такі видатки слід спочатку затвердити у коштрорисі і як на них подивиться головний розпорядник коштів в умовах жорсткої економії не відомо.

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

Якщо головний розпорядник коштів незаперечує. А от як відреагує на це фінансова інспекція?

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Думаю, що фінансова інспекція відреагує нормально. Але ж все ж таки спробую запитати у її представника.

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

Дякую. Буду чекати.

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

Дякую. Буду чекати.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Фахівець Держфініспекції відповів наступне: "Проведення аудиту в бюджетних установах не заборонено чинним законодавством, але ж проводити його доцільно лише тоді, коли в цьому є реальна необхідність (змінився головний бухгалтер, у керівника є підстави вважати, що в установі можуть бути допущені численні порушення тощо)".
Більш повну відповідь на це запитання ви зможете прочитати в найближчих номерах видання "Бюджетна бухгалтерія".

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

Дуже дякую.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Як вийде ця публікація - я обов'язково напишу в якому саме номері вона міститься.

Ирина3050
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 02 березня 2015, 09:04
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Ирина3050 »

Дякую. :)

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Консультація "Проведення аудиторських перевірок в бюджетних установах" опублікована у "Бюджетній бухгалтерії" № 14.

Відповісти

Повернутись до “Перевірки та відповідальність”