Відшкодування витрат орендарями

Обговорюємо та ділемось результатами перевірок
Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

Дякую за вичерпну відповідь!
Під нашим впевненим опором Орендодавець дещо пішов на поступки) фінансову частину узгоджено, зараз проект договору розглядають юристи)

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Просто_человек писав:Дякую за вичерпну відповідь!
Під нашим впевненим опором Орендодавець дещо пішов на поступки) фінансову частину узгоджено, зараз проект договору розглядають юристи)
Удачі Вам, якщо будуть запитання пишіть.

Світлана123
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 28 вересня 2015, 12:50
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Світлана123 »

Доброго дня, шановні колеги! Виникло питання, дуже розраховую на вашу допомогу.

Ситуація: ми є бюджетною установою. Офіс розташовано у орендованому приміщені. Орендодавець – ВУЗ. Є 2 договори: на орендну плату (1 грн. на рік) та на відшкодування комунальних послуг та енергоносіїв (згідно розрахунку). За спеціальним фондом бюджету і ми, і орендодавець є платниками ПДВ. Тобто і розрахунок, і акти виписуються з ПДВ. Але розраховуємося з ВУЗом за загальним фондом, тому податкового кредиту у нас не виникає.
Деякий час назад, відповідно до наказу нашої головної установи (яка розташовано в іншому місті), ми надали 1 кабінет їх співробітникам. Під час ревізії, ревізори мали зауваження до того, що наша головна установа не відшкодовує нам комунальні витрати за їх працівників пропорційно займаної площі. Сума була нарахована та перерахована до доходу бюджету за попередній період.
Після закінчення ревізії стало питання укладання між нами та головною установою договору на щомісячне відшкодування комунальних послуг.

Питання: цей договір на відшкодування (розрахунок до нього та акти) повинен бути з ПДВ чи ні. Головна установа також платник ПДВ. Відшкодування буде здійснювати зі спеціального фонду нам на загальний фонд. З цього приводу є лист ДФС від 2016 року (Лист ДФС від 19.04.2016 № 8813/ 6/99-99-19-03-02-15), який ясності не надав, а навпроти ще більш заплутав.

Може в когось була схоже ситуація. Відгукніться, будь ласка.

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

У нас проходить реконструкція приміщення дитячого садочку під амбулаторію за рахунок коштів Світового банку. Оскільки це приміщення знаходиться на балансі нашої сільської ради, то виникло питання про підключення електропостачання яке успішно вирішили шляхом затвердження програми управління комунальним майном. Наразі сільська рада має оплачувати вартість спожитої електроенергії, а установа, яка робить реконструкцію має відшкодовувати її вартість сільській раді. На який рахунок має надходити сума відшкодування, це загальний чи спеціальний фонд?

iuad11us
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 21 січня 2016, 16:31
Регіон: Житомирская область

Повідомлення iuad11us »

Добрий день!
Бюджетна установа (Будинок культури - Орендодавець), здає в оренду кімнату Відділу освіти (Орендар), в якій займаються боротьбою тренери з дітками. В загальній кількості у Орендаря - 2 тренери та 50 осіб - дітей,  всього 52 чол.а у Орендодовця разом - 5 працівників. Тобто всього 57 чол.
Як првавильно розрахувати кількість спожитого водопостачання та водовідведення для Орендаря - по кількості працюючих (2чол.) чи кількісті працюючиї+діти (2чол.+50 дітей = 52 чол.) ????

Дякую!

Відповісти

Повернутись до “Перевірки та відповідальність”