Харчування

Обговорюємо та ділемось результатами перевірок
Yulia_Andrey
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 08 червня 2017, 11:04
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Yulia_Andrey »

Доброго дня. Я бухгалтер по харчуванню. Підкажіть,будь ласка, що може перевіряти КРУ. В кого є подібний досвід Поділіться.

Chemeris Elena
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 10 листопада 2015, 12:35

Повідомлення Chemeris Elena »

Норми списання продуктів по наказу 931

Chemeris Elena
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 10 листопада 2015, 12:35

Повідомлення Chemeris Elena »

действует с 04.02.2014

Chemeris Elena
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 10 листопада 2015, 12:35

Повідомлення Chemeris Elena »

Інструкція з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров'я

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Yulia_Andrey писав:Доброго дня. Я бухгалтер по харчуванню. Підкажіть,будь ласка, що може перевіряти КРУ. В кого є подібний досвід Поділіться.
Доброго ранку!
Як колишній працівник КРУ з впевненістю можу зазначити, що перевірка використання коштів виділених на придбання продуктів харчування розпочинається як правило з проведення інвентаризації продуктів харчування на місцях їх фактичного зберігання.
Далі буде перевірка повноти та своєчасності оприбуткування продуктів харчування.
Після цього буде проведена перевірка обґрунтованості списання продуктів харчування. На цьому етапі будуть співставлятись данні меню-вимог, карток-розкладок, записів в журналах бракеражу готової продукції та норм списання продуктів харчування.

Yulia_Andrey
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 08 червня 2017, 11:04
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Yulia_Andrey »

Владислав Станкус писав: