штатні нормативи ЦПМСД
Допоможіть будь ласка, згідно наказу МОЗ України від 21.08.2014р. №585 «Про затвердження Примірних штатних нормативів центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його структурних підрозділів» адмiнiстративно-управлiнський та допомiжний персонал не може перевищувати 20% вiд загальної штатної чисельностi працiвникiв ЦПМСД, що включає в себе "адмiнiстративно-управлiнський та допомiжний персонал"??? тільки ті посади які перелічені в п. 3 цього наказу, або сюди ще додавати "Керівний склад" бо фактично він є АУ персоналам???а також в "адмiнiстративно-управлiнський та допомiжний персонал" додавати водія та двірника з п. 4 Амбулаторія. Як Ви рахуєте в своїх ЦПМСД? Справа в тому що ми не прийдемо до одноголосного рішення
-
- Мешканець
- Повідомлень: 278
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:34
- Регіон: Харьковская область
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
"адмiнiстративно-управлiнський та допомiжний персонал" - це всі посади працівників, що не є медичними працівниками
Дякую за відповідь. Але якщо «"адмiнiстративно-управлiнський та допомiжний персонал" - це всі посади працівників, що не є медичними працівниками», тоді виникає питання, чи відносити до цього «АУ та ДП» молодших медичних сестер та медичних реєстраторів бо вони не віднесені до медичних працівників?А головний лікар, його заступники та головна медична по суті медичні працівники та є АУ персоналом. Цікаво дізнатися, що мали на увазі автори наказу № 585, коли окремо виділили п.3 "адмiнiстративно-управлiнський та допомiжний персонал" та звернули увагу на те, що такий персонал не може перевищувати 20%!!! Тому що думки з цього приводу різняться та не хочеться мати проблеми коли прийдуть перевіряючи, бо в залежності від того, що повинно складати 20% буде відомо чи відповідає штатний розпис чинному законодавству .
-
- Мешканець
- Повідомлень: 278
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:34
- Регіон: Харьковская область
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
по-перше, слід мати на увазі, що наказ № 585 не має статус нормативного документа, а отже носить виключно рекомендаційний характер. в листі від 02.03.2015 р. N 19.1-07-159/6330 Моз зазначило: "Адміністративно-управлінський та допоміжний персонал не може перевищувати 20 % від загальної штатної чисельності працівників ЦПМСД. "Ця норма є достатньо актуальною, особливо в умовах, в яких опинилася на сьогодні країна та, зокрема, галузь охорони здоров'я, вона покликана обмежувати кількість введення до штатного розпису немедичного персоналу лише насправді необхідними посадами."
Якщо в вас буде, приміром, 25 % та весь персонал буде дійсно необхідний, то законодавства ви не порушите.
Якщо в вас буде, приміром, 25 % та весь персонал буде дійсно необхідний, то законодавства ви не порушите.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 29
- З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
- Регіон: Запорожская область
Підскажіть:, будь - ласка , яка норма робочого часу на тиждень завідуючих амбулаторій та ФАПів