Заповнення довідок

Аватар користувача
Olga_K
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1244
З нами з: 02 квітня 2014, 12:09
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 130 разів

Повідомлення Olga_K »

виникло спірне питання у наших бухгалтерів: як правильно відобразити дані у новій довідці про доходи для субсидій?
- в першому розділі вказуємо суми заробітної плати та ПДФО на ці суми
- в другому (інші нарахування) вказуємо суми лікарняних, премій, м/д та відпускних та ПДФО на ці суми?
ми раніше так заповнювали довідку для субсидій. лікарняні та відпускні вказували як доходи в тих місяцях, коли було проведено нарахування(суми сходились із 1ДФ), тільки вказували окремо які суми і за який місяць(за минулі та майбутні-якщо були такі нарахування).
як правильно тепер?

Аватар користувача
Olga_K
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1244
З нами з: 02 квітня 2014, 12:09
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 130 разів

Повідомлення Olga_K »

і ще одне цікаве питання- вже про довідки для нарахування лікарняних
- середня заробітна плата обчислюється роботодавцем на підставі відомостей, що включаються до звіту, що подаються до ДФС. якщо працівник перейшов із одного ДНЗ до іншого ДНЗ того ж управління освіти за переводом - як враховувати доходи? у звіті ж загальна сума від одного ж роботодавця на цю ЗО

Відповісти

Повернутись до “Інші питання оплати праці”