виникло спірне питання у наших бухгалтерів: як правильно відобразити дані у новій довідці про доходи для субсидій?
- в першому розділі вказуємо суми заробітної плати та ПДФО на ці суми
- в другому (інші нарахування) вказуємо суми лікарняних, премій, м/д та відпускних та ПДФО на ці суми?
ми раніше так заповнювали довідку для субсидій. лікарняні та відпускні вказували як доходи в тих місяцях, коли було проведено нарахування(суми сходились із 1ДФ), тільки вказували окремо які суми і за який місяць(за минулі та майбутні-якщо були такі нарахування).
як правильно тепер?
Заповнення довідок
- Olga_K
- Коронована особа
- Повідомлень: 1244
- З нами з: 02 квітня 2014, 12:09
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 130 разів
і ще одне цікаве питання- вже про довідки для нарахування лікарняних
- середня заробітна плата обчислюється роботодавцем на підставі відомостей, що включаються до звіту, що подаються до ДФС. якщо працівник перейшов із одного ДНЗ до іншого ДНЗ того ж управління освіти за переводом - як враховувати доходи? у звіті ж загальна сума від одного ж роботодавця на цю ЗО
- середня заробітна плата обчислюється роботодавцем на підставі відомостей, що включаються до звіту, що подаються до ДФС. якщо працівник перейшов із одного ДНЗ до іншого ДНЗ того ж управління освіти за переводом - як враховувати доходи? у звіті ж загальна сума від одного ж роботодавця на цю ЗО