Зміна посади з 1 травня 2016 року по держслужбі

Irina69
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 10 січня 2014, 22:37
Регіон: Черниговская Область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Irina69 »

Всі працівники держоргану були та залишилися після 1 травня державними службовцями. 
За штатним розписом від 01.04.2016 працівник був начальнико відділу (з посадовим окладом 1723 грн.).
29 червня був затверджений новий штатний розпис, який діє з 1 травня 2016 року. Посади начальника відділу вже немає. Працівнику пропонується перейти на посаду головного спеціаліста (з посадовим окладом 2585 грн.). У працівника відбувається зменшення посади, але збільшення заробітної плати. Чи можемо ми його перевести на посаду головного спеціаліста з 1 травня (він згоден) і зробити йому перерахунок заробітної плати, як іншим спеціалістам, у яких не відбулося ніяких змін?  Якби у працівинка із зменшенням посади відбувалося б і зменшення заробітної плати - то зрозуміло, що йому потрібно було зберегти попередні умови праці ще на 2 місяця після попередження. В даному же випадку фактично відбувається збільшення заробітної плати. Чи можна тут застосувати ч.ч.4 ст. 43 ЗУ "Про державну службу" (4. Про зміну істотних умов служби керівник державної служби письмово повідомляє державного службовця не пізніш як за 60 календарних днів до зміни істотних умов державної служби, крім випадків підвищення заробітної плати)? Як правильно перевести працівника на нову посаду?

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Доброго дня! У цій ситуаціїї ніяких доплат за період до 29.06 здійснювати не потрібно. Обгрунтуємо свою думку. Не зважаючи на те, що з 01.05. набуло чинності нове законодавство про державну службу, працівники державних органів перебували в "перехідному періоді" і в очікуванні зміни штатного розпису, нових рангів, окладів тощо. Оскільки все це підпадало під зміну істотних умов праці, що не унормовано старим законом, а за новим Законом № 889 (ст. 43) норми застосування зміни істотних умов мають конкретні умови, то були застосовані норми ст. 32 КЗпП! Ця стаття передбачає, що про зміну істотних умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці. Якщо колишні істотні умови праці не може бути збережено, а працівник не згоден на продовження роботи в нових умовах, то трудовий договір припиняється за пунктом 6 статті 36 цього Кодексу.Тож з моменту попередження, протягом вказаного двомісячного строку за працівниками зберігаються попередні умови оплати праці, а також гарантії і пільги. У той час як нові умови праці почнуть застосовуватися лише після закінчення строку повідомлення. Якщо вимогу ч. 3 ст. 32 КЗпП у частині повідомлення виконано роботодавцем, але сторони трудового договору (працівник і роботодавець)
дійшли згоди про впровадження нових умов праці до закінчення двомісячного строку попередження, то працівник може розпочати працювати за новими умовами праці і до закінчення цього строку.Отже, можна запровадити нові умови праці і до закінчення двомісячного строку. Головна вимога: працівник дав письмову згоду на це і керівництво держоргану також погодилося.
Що маємо у підсумку? 1. Працівник до 29.06 працював за попередніми умовами праці, визначиними Законом № 3723 і йому не було присвоєно нового рангу, відповідно до Закону № 889, посаду не було віднесено до відповідної категорії посад і груп оплати праці; 2. Повідомдення відповідно до розпорядчого документу, виданого керівником держоргану! він отримав 29.06; 3. Від моменту отримання повідомлення і до надання згоди чи спливу визначеного КЗпП терміну за працівником зберігаються попередні умови оплати праці і гарантії. З урахуванням цих складових робимо висновок: до настання факту погодження працівником на роботу в нових умовах або факту звільнення через незгоду за працівником зберігаються усі попередні умови праці, зокрема з/п. Доречі, ці норми застосовуються до осіб, посади яких переводятся до посад з функціями обслуговування!
Щодо ч. 4 ст. 43 Закону № 889. Застосування ст. 43 передбаччає настання конретних умов: "1) ліквідація або реорганізація державного органу;
2) зменшення фонду оплати праці державного органу;
3) скорочення чисельності або штату працівників у зв’язку з оптимізацією системи державних органів чи структури окремого державного органу.
Не вважається зміною істотних умов державної служби зміна назви структурного підрозділу державного органу або посади, не пов’язана із зміною функцій державного органу та основних посадових обов’язків." І ще, зверніть увагу що відповідно до ст. 43 зміною істотних умов державної служби вважається зміна:
1) належності посади державної служби до певної категорії посад;
2) основних посадових обов’язків;
3) умов (системи та розмірів) оплати праці або соціально-побутового забезпечення;
4) режиму служби, встановлення або скасування неповного робочого часу;
5) місця розташування державного органу (в разі його переміщення до іншого населеного пункту).
Якщо у вашому органі має наявність факт хоча б однієї із зазначених підстав, то можна застосовувати норми ст. 43.

http://court.gov.ua/userfiles/ROZYAsnena.pdf
У цьму розя"ясненні ДСА є відповідь на запитання подібне Вашому.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Мацокін Андрій, а как, по вашему мнению, ввиду вышеизложенного - для расчета периода до присвоения очередного ранга по новому ЗУ про госслужбу, считается ли период до реорганизации органа (путем присоединения, увольнения не было, был перевод)?

Відповісти

Повернутись до “Інші питання оплати праці”