COVID-19: форс-мажорні обставини
Добрий вечір. Навчальному закладу, інституту післядипломної педагогічної освіти обласна рада передала на баланс гуртожиток на 250 місць (уточнюю -передали на баланс коробку гуртожитку). Були виділені кошти та проведені внутрішні роботи (дах, цокольне приміщення , каналізацію, індивідуальну електро котельню, укомплектовано мебель инвентарь тощо). Стоїть на балансі інституту, комунальна власність. Гуртожиток працював 7 років фінансувався з спеціального фонду до початку карантину. В зв’язку з пандемією навчальні курси переведено на дистанційне он-лайн навчання, гуртожиток без проживаючих , співробітники гуртожитку у безоплатній відпустці , відсутні кошти на спец рахунку. Підскажіть в який спосіб зберегти майно і будівлю гуртожитку (опалювальний період). Хто повинен дати дозвіл на оплату праці сторожів та комунальних послуг з загального фонду інституту?