Доброго дня. Нам надійшла роздруківка за телефонні розмови і в ній значаться: телефонни в вищестоящу організацію - на стаціонарні телефони по роботі і працівники телефонували на різні мобільні оператори. Каси в нас немає (є банківський рахунок). Ми бюджетна установа. Укртелеком виставляє рахунки з ПДВ. Оплату за ці рахунки здійснюємо з спеціального фонду.
Як провести відшкодування за розмови на мобільні оператори? Які проводки? Сума відшкодування буде з ПДВ? В яких Меморіальних ордерах це відображають? І згідно яких підтверджуючих документів здійснють відшкодуванн?
Як доказати що на стаціонарні телефони коли телефонують працівники - службові цілі? Можливо в когось уже пройшла перевірка КРУ і Ви поділитесь порадою.
Відшкодування витрат за телефонні розмови
- Станкус Тетяна
- Місцевий
- Повідомлень: 549
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харьковская область
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! На практиці ведуть журнали службових телефонних розмов, в яких зазначають дату та час дзвінка, номер телефону, особу, яка дзвонила та службову мету дзвінка. Фахівці КРУ такі записи приймають як службові і порушень виникнути не повинно. Не службові дзвінки працівники мають відшкодовувати з ПДВ. Таке відшкодування може проводитись на рахунок установи, не обов'язково до каси.