Сторінка 1 з 1

Відшкодування витрат за телефонні розмови

Додано: 04 березня 2015, 08:58
Ирина3050
Доброго дня. Нам надійшла роздруківка за телефонні розмови і в ній значаться: телефонни в вищестоящу організацію - на стаціонарні телефони по роботі і працівники телефонували на різні мобільні оператори. Каси в нас немає (є банківський рахунок). Ми бюджетна установа. Укртелеком виставляє рахунки з ПДВ. Оплату за ці рахунки здійснюємо з спеціального фонду.
Як провести відшкодування за розмови на мобільні оператори? Які проводки? Сума відшкодування буде з ПДВ? В яких Меморіальних ордерах це відображають? І згідно яких підтверджуючих документів здійснють відшкодуванн?
Як доказати що на стаціонарні телефони коли телефонують працівники - службові цілі? Можливо в когось уже пройшла перевірка КРУ і Ви поділитесь порадою.

Re: Відшкодування витрат за телефонні розмови

Додано: 20 березня 2015, 17:24
Станкус Тетяна
Доброго дня! На практиці ведуть журнали службових телефонних розмов, в яких зазначають дату та час дзвінка, номер телефону, особу, яка дзвонила та службову мету дзвінка. Фахівці КРУ такі записи приймають як службові і порушень виникнути не повинно. Не службові дзвінки працівники мають відшкодовувати з ПДВ. Таке відшкодування може проводитись на рахунок установи, не обов'язково до каси.