ліцензія
- alla-drejko
- Мешканець
- Повідомлень: 156
- З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
- Регіон: Хмельницкая область
Заклад освіти має ліцензію на право здійснення освітньої діяльності.Питання: чи потрібно ставити на облік цей документ,чи відразу списувати на видатки - витрати з її оформлення?
- masya
- Мешканець
- Повідомлень: 234
- З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
вообще-то затраты на ее изготовление списываютя, сама бумага(лицезия)- в раздел ценных бумаг не попадает, это же не актив ( не акции ), вы ее просто храните в сейфе и показываете проверяющим,что вы не самозванцы.
Добавлено (26.05.2011, 16:48)
---------------------------------------------
вообще-то затраты на ее изготовление списываютя, сама бумага(лицезия)- в раздел ценных бумаг не попадает, это же не актив ( не акции ), вы ее просто храните в сейфе и показываете проверяющим,что вы не самозванцы.
Добавлено (26.05.2011, 16:48)
---------------------------------------------
вообще-то затраты на ее изготовление списываютя, сама бумага(лицезия)- в раздел ценных бумаг не попадает, это же не актив ( не акции ), вы ее просто храните в сейфе и показываете проверяющим,что вы не самозванцы.
- alla-drejko
- Мешканець
- Повідомлень: 156
- З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
- Регіон: Хмельницкая область
- ssvet_ubr
- Мешканець
- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 липня 2011, 17:37
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 5 разів
Мене також цікавить питання обліку ліцензій для здійснення освітньої діяльності.
Як би було правильніше - відразу списати на видатки всі витрати чи оприбуткувати вартість ліцензії як нематеріальний актив, а потім пролтягом терміну дії ліцензії нараховувати знос і списати після закінчення терміну її дії з балансу? (більше схиляюся до другого варіанту, так як він більше відповідає вимогам національних стандартів обліку).
Можливо є щось конкретніше (ніде в нормативних документах не зустрічала, як обліковувати ліцензії) Хто знає - підкажіть будь-ласка!
Як би було правильніше - відразу списати на видатки всі витрати чи оприбуткувати вартість ліцензії як нематеріальний актив, а потім пролтягом терміну дії ліцензії нараховувати знос і списати після закінчення терміну її дії з балансу? (більше схиляюся до другого варіанту, так як він більше відповідає вимогам національних стандартів обліку).
Можливо є щось конкретніше (ніде в нормативних документах не зустрічала, як обліковувати ліцензії) Хто знає - підкажіть будь-ласка!
ліцензія на здійснення освітньої діяльності на облік не ставиться, витрати на її придбання відносять на факичні видатки залежно від джерела її придбання
Добавлено (10.01.2013, 18:23)
---------------------------------------------
я писав запит на держказначейство з даного питання
Добавлено (10.01.2013, 18:23)
---------------------------------------------
я писав запит на держказначейство з даного питання
взалежності від того на якому субрахунку ви її облікрвували , якщо на 121 чи 122 та чи не нараховували ви випадкова на неї знос
то дт 401,132 кт 121,122
фактичні видатки зачіпати не потрібно оскільки при оплаті за ліцензію ви вже її вартість
посадили на фактичні
то дт 401,132 кт 121,122
фактичні видатки зачіпати не потрібно оскільки при оплаті за ліцензію ви вже її вартість
посадили на фактичні