оренда приміщення

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Аватар користувача
verbal
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 273
З нами з: 26 березня 2012, 09:34
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення verbal »

якщо бюджетна установа орендує приміщення, а орендодавець є платником податку на землю - чи відшкодовує орендар (бюджетна установа) цей податок орендодавцю?

Аватар користувача
nechivan
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 388
З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Коростень
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 17 разів

Повідомлення nechivan »

verbal, все оговаривается в договоре про аренду.

Аватар користувача
verbal
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 273
З нами з: 26 березня 2012, 09:34
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення verbal »

но по сути бюджетная организация освобождена от земельного налога

Аватар користувача
nechivan
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 388
З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Коростень
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 17 разів

Повідомлення nechivan »

главное чтобы не получилось двойной уплаты налога, размер аренды указывется в договоре - значит арендодатель должен был учитывать и уплачиваемый им налог на землю и включить оный в сумму, которую вы платите за помещение.

Аватар користувача
verbal
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 273
З нами з: 26 березня 2012, 09:34
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення verbal »

бюджетная организация платит за аренду 1 гривну в год

Аватар користувача
nechivan
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 388
З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Коростень
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 17 разів

Повідомлення nechivan »

значит вам свезло, а арендодателю нет.

Alxxx
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 липня 2012, 14:58
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Alxxx »

приказ ФДМУ от 14.11.05 №2975 "Про затвердження Переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладення договору оренди майна, що належить до державної власності" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0029-06
а все остальное только с фондом индивидуально

Оксана1
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 11 липня 2012, 18:32
Регіон: Севастополь
Звідки: Севастополь

Повідомлення Оксана1 »

В каком м/о отразить начисление коммунальных услуг арендатору по общему фонду (возмещение поступает на общий фонд). Дт 364, Кт-?????? Подскажите, пожалуйста!!!!

Аватар користувача
KOTIK
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 101
З нами з: 11 квітня 2011, 09:03
Регіон: Дніпропетровський
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення KOTIK »

м.о.№4 ДТ 364 КТ 802 начисление
ДТ 321КТ 364 получение денег

Оксана1
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 11 липня 2012, 18:32
Регіон: Севастополь
Звідки: Севастополь

Повідомлення Оксана1 »

KOTIK, большое спасибо!!!

Инна1990
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Борзна

Повідомлення Инна1990 »

Якщо орендна плата 1 грн. за рік, то платіж проводити груднем поточного року?
Як дивиться перевірка на те що немає плати за енергоносії?????????????????

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Инна1990, плата за енергоносії повинна бути чітко обумовлена в договорі про оренду майна ( приміщення). Якщо в договорі такого пункту немає, то і відшкодовувати орендодавцю енергоносії у вас немає підстав. Ба навіть сплата 1 гривні там повинна бути прописана, в тому числі і термін її сплати.

Аватар користувача
Wolf
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 04 квітня 2012, 21:23
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Подякували: 1 раз

Повідомлення Wolf »

"Змінено порядок визначення бази оподаткування у разі постачання товарів/послуг. Відповідно до змін, внесених до абзацу третього п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу, база оподаткування визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості, але не нижче митної (лише база оподаткування операцій з постачання товарів, ввезених платником на митну територію України, а не по всьому ланцюгу постачання таких товарів).
Вирішено питання про неврахування до бази оподаткування сум відшкодування орендодавцю — бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, комунальні послуги та енергоносії.
База оподаткування при нарахуванні податкових зобов'язань щодо товарів/послуг, необоротних активів, під час придбання яких суми податку було включено до складу податкового кредиту, у разі якщо їх починають використовувати в операціях, які не є оподатковуваними, визначається виходячи з балансової вартості, що склалася станом на початок звітного періоду, протягом якого здійснюються такі операції (за відсутності обліку необоротних активів — виходячи зі звичайної ціни, щодо товарів/послуг — виходячи з вартості їх придбання).
Пункт 189.11 ст. 189 Податкового кодексу щодо визначення бази оподаткування у разі умовного постачання виключено у зв'язку з виключенням поняття «умовне постачання»." источник http://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/fromarchive/1/id/2448
Подскажите,кто знает, теперь получается при выписке счета арендаторам за ком.услуги и элек-ию сумма НДС не пишется?

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Wolf, я найшла роздуми про ПДВ в сумах відшкодування ось тут, на форумі:
http://forum.vobu.com.ua/viewtopic.php?f=39&t=62809
В рахунках на відшкодування ПДВ однозначно не вказують

Klava
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 80
З нами з: 26 липня 2011, 16:12
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Klava »

Идея обсудить эту проблему на форуме переросла в межличностные отношения и перепалки между пользователями.
Лично для себя никакой толковой информации пока я так и не нашла

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Klava, ага, я це теж помітила. В №33 від 13.08.12 р. в журналі "Баланс-Бюджет" на 32 с. є роз"яснення. Але на практиці, напр. для моєї фірми рахунки на відшкодування за липень надавались із ПДВ. Мені особисто все одно, бо фірма не є платником ПДВ.

Аватар користувача
Dashunя
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 06 серпня 2012, 14:35
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення Dashunя »

Добрый вечер, может кто-то сталкивался, подскажите, пожалуйста. У меня засела окружная, хотят мне за свет и за воду возместить расходы, и за связь еще, им ЦВК смету утвердила, они счет відкрили в казначействе, а они в моей жизни первые такие, тобто не було мене тоді ще в раді, коли вибори в останнє проводили. Все воно добре, та приміщення в мене орендоване, орендодавцю сама відшкодовую витрати за спожиту електричну енергію, воду, експлуатаційні витрати. Від грошей на воду не відмовлюсь- лічильників своїх нема. Підкажіть, як мені з ними краще укласти договір? В постанові написано, що ради їм повинні надавати майно на вибори, приміщення, техніку, надавати в користування телефонні апарати та телефонні лінії. Кошти їм виділяють на 1162,1163, 1134 саме на покриття витрат, пов'язаних з необхідністю такого відшкодування. Як це в обліку в мене буде? це ж не моє приміщення, які мені рахунки використати. Знайшла тільки нарахування плати за комунальні послуги орендареві приміщення, які згідно до законодавства - відшкодування касових видатків (загальний фонд). Чи можливо в моєму випадку використати ДТ 364 КТ 802; ДТ 321 КТ 364 ? мені надійде "рахунок-акт" від балансоутримувача, в ньому буде кількість м3 води і сума, але як їх поділити на дільницю? згідно займаній площі? Чи можна з них зовсім нічого не брати, тільки за користування телефоном? Я ж не відмовилась від своїх приміщень на час виборів - не вони, то мої займали б свої кабінети. І ЩО ВАЖЛИВО - ВОНИ НІЧОГО В МЕНЕ НЕ ОРЕНДУЮТЬ. Ми з ними разом користуємось приміщенням, вони, як кажуть, обов'язково повинні мені відшкодовувати витрати, згідно моїх рахунків, але договір оренди я з ними укладати не маю права. Допоможіть.

Аватар користувача
masya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 234
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення masya »

Dashunя, если вы будете выставлять счета, это будет суборенда( предусмотрена ли она в вашем договоре аренды?), мне кажется, что с окружной должен заключать договор АРЕНДОДАТЕЛЬ.

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Dashunя , воду розподіляєте по кількості штатних( працюючих) працівників на виборчій дільниці та наявності у вас та в них працюючого( на ходу) автотранспорту а також його завантаження ( по календарних днях), а електроенергію- по споживачах електричної енергії(тупо йдете й переписуєте кількість компів, лампочок, чайників, принтерів, та іншої побутової техніки, що споживає електрику, а в паспортах є потужність) , методику розрахунку я бачила, здається, в Бюджетній бухгалтерії. Якщо цього не зробите, то потім КРУ може мати до вас багато питань у зв"язку із перевищенням видатків за статтями енергоносіїв. Укладаєте з ними акт розподілу( угоду про розподіл) споживання енергоносіїв та їх відшкодування, де додатками будуть ваші розрахунки за методикою (не ви перші, ми через це пройшли, правда, в нас не виборча дільниця була). Якщо є юристи( в нас-є) то вони дуже грамотно це все зроблять. Ваше діло- по виведених процентах споживання( частці від загального обсягу споживання) виставити рахунки на відшкодування і грамотно це все провести в обліку, як правильно було написано вище. Це все дійсне для того випадку, якщо виборча дільниця не МАЄ УТРИМУВАТИСЬ радою, якщо має-тоді нічого не робите, а сплачуєте всі енергоносії в повному обсязі.

Добавлено (09.10.2012, 10:13)
---------------------------------------------
Згідно телефону- тут можна запровадити журнал обліку міжгородніх розмов та послуг мобільного зв"язку( дата, час розмови, примірна кількість хвилин та номер телефону, за яким телефонувала виборча дільниця). Замовляєте в Укртелеком роздруківку і на початку наступного місяця виставляєте рахунок на відшкодування по факту (КЕКВ 1134). Туди не забувайте включати ПДВ, оскільки Укртелеком на вартість розмов крутить ПДВ. Для цього теж пасувало б укласти окрему угоду, або прописати в угоді на відшкодування енергоносіїв .Угода має бути обов"язково дво-або три-стороння із дотриманням всіх реквізитів(підписи, печатки, дати та реєстрація). Тільки в цьому випадку ніякий ревізор до вас не причепиться.

Добавлено (09.10.2012, 10:23)
---------------------------------------------
Точно, найшла, всі розрахунки та методика в №35 Бюджетної бухгалтерії.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

tatiyanamaks писав: в графах 6 "количество, объем"
Указывается количество (объем) поставленного. Если услуга измеряется только в стоимостном выражении, в графе 6 указывается «услуга/проценты и т. п.» (пп. 12.5 Порядка № 1379) 

Это из лиги, так как за частую бюджетники и я в том числе не плательщики НДС, то больше ничем помочь не могу

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Чи може сільська рада надавати в оренду частину приміщень адмінбудівлі, чи є якісь обмеження?
З іншого форуму: "У нас 4 года назад тоже был спецфонд по КФК 010116, но его запретили, совет не может предоставлять платные услуги, КОРУПЦИЯ! "???

Добавлено (23.01.2013, 00:48)
---------------------------------------------
Ні в кого немає оренди по КФК 010116?

Добавлено (25.01.2013, 21:29)
---------------------------------------------
????

Аватар користувача
klimksenia
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення klimksenia »

Як потрібно нараховувати інфляцію, якщо з січня змінилась площа, яку орендує орендар і відповідно збільшилась плата за оренду?

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Якщо для того, щоб збільшити площу Ви не проводили нову експертну оцінку приміщення  -  показник інфляції залишається сталим і нараховується на   відкореговану  площу (більшу,меншу).

Pariz
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Pariz »

Підкажіть, якщо за 4 квартал 2012 року неправильно була начислена інфляція (був заключений новий договір з листопада 2012 року, а інфляція нараховувался по старому договорі), а в січні було підписано додаткову угоду із зібльшенням площі оренди. Як правильно виправити ситуацію, оскільки індекс інфляції малий?

Zika
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 15:43
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Zika »

Підкажіть, чи можливо включити у договір про оренду такий пункт, що орендар, за рахунок орендної плати, робить ремонт орендованого приміщення? Чи буде це законно? Якщо так, якими документами це необхідно підтвердити?

andrey-r
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 03 січня 2013, 13:42
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон

Повідомлення andrey-r »

Доброго дня! Така ситуація: орендар, який орендує приміщення в бюджетній установі, встановив електролічильник, але не реєструвався в енерго компанії, як окремий абонент для того, щоб відшкодовувати електроенергію орендодавцю згідно фактичних показників свого лічильника.  Підкажіть, будь ласка, чи це правомірно?

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

andrey-r, відносно правомірності-не впевнена, але з власного гіркого досвіду бюджетника знаю, що щоб зареєструвати лічильника, потрібно виготовити проектну документацію, яка дуже недешево коштує. Можливо, у вашого орендаря на даний час немає відповідних коштів за відповідним КЕКВ. Можете його зобов"язати з часом виготовити вказаний проект, але не факт, що матимете рацію. Все залежить від договору оренди, де має бути вказано, яким саме чином відшкодовується вам спожита орендарем електроенергія. Отож як починати  навантажувати орендаря своїми вимогами, підніміть договір оренди та  визначіться, чи маєте законні вимоги це від нього вимагати. В подальшому, при внесенні відповідних змін до договору оренди, можете це вимагати. Ну якось так.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Підскажіть будь-ласка в такій ситуації: ми бюджетна бухгалтерія нам потрібно орендувати автомобільний бокс та оглядову яму. Який нам потрібно заключити договір оренди, як будуть  оплачуватися витрати на комунальні потреби, якщо в когось є приклад договору буду дуже вдячна якщо поділитесь?

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Тётка, ви-Орендар, чи Орендодавець? Якщо Орендодавець, то орендуєте для бюджетника чи іншого суб"єкта господарювання. Якої власності і т.д. ? Це все важливо для укладання договору та правильного нарахування орендної плвти. Можливо, потрібна експертна оцінка майна.Дуже багато нюансів. А взагалі, є типові договори оренди майна. Їх повнісінько в Інтернеті.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Я-бюджетна установа - Орендар. Мені запропонували договір на орендну плату + відшкодування комунальних витрат + капітальний та поточний ремонт приміщення + охорона приміщення + забезпечення засобами пожежогасіння. Я почала задумуватись, а незабато вони хочуть, як в більшості випадках це відбувається, підскажіть будь-ласка, бо мені договір треба реєструвати в казначействі.

Відповісти

Повернутись до “Різне”