оренда приміщення

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Чи може сільська рада надавати в оренду частину приміщень адмінбудівлі, чи є якісь обмеження?
З іншого форуму: "У нас 4 года назад тоже был спецфонд по КФК 010116, но его запретили, совет не может предоставлять платные услуги, КОРУПЦИЯ! "???

Добавлено (23.01.2013, 00:48)
---------------------------------------------
Ні в кого немає оренди по КФК 010116?

Добавлено (25.01.2013, 21:29)
---------------------------------------------
????

Аватар користувача
klimksenia
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення klimksenia »

Як потрібно нараховувати інфляцію, якщо з січня змінилась площа, яку орендує орендар і відповідно збільшилась плата за оренду?

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Якщо для того, щоб збільшити площу Ви не проводили нову експертну оцінку приміщення  -  показник інфляції залишається сталим і нараховується на   відкореговану  площу (більшу,меншу).

Pariz
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Pariz »

Підкажіть, якщо за 4 квартал 2012 року неправильно була начислена інфляція (був заключений новий договір з листопада 2012 року, а інфляція нараховувался по старому договорі), а в січні було підписано додаткову угоду із зібльшенням площі оренди. Як правильно виправити ситуацію, оскільки індекс інфляції малий?

Zika
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 15:43
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Zika »

Підкажіть, чи можливо включити у договір про оренду такий пункт, що орендар, за рахунок орендної плати, робить ремонт орендованого приміщення? Чи буде це законно? Якщо так, якими документами це необхідно підтвердити?

andrey-r
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 03 січня 2013, 13:42
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон

Повідомлення andrey-r »

Доброго дня! Така ситуація: орендар, який орендує приміщення в бюджетній установі, встановив електролічильник, але не реєструвався в енерго компанії, як окремий абонент для того, щоб відшкодовувати електроенергію орендодавцю згідно фактичних показників свого лічильника.  Підкажіть, будь ласка, чи це правомірно?

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

andrey-r, відносно правомірності-не впевнена, але з власного гіркого досвіду бюджетника знаю, що щоб зареєструвати лічильника, потрібно виготовити проектну документацію, яка дуже недешево коштує. Можливо, у вашого орендаря на даний час немає відповідних коштів за відповідним КЕКВ. Можете його зобов"язати з часом виготовити вказаний проект, але не факт, що матимете рацію. Все залежить від договору оренди, де має бути вказано, яким саме чином відшкодовується вам спожита орендарем електроенергія. Отож як починати  навантажувати орендаря своїми вимогами, підніміть договір оренди та  визначіться, чи маєте законні вимоги це від нього вимагати. В подальшому, при внесенні відповідних змін до договору оренди, можете це вимагати. Ну якось так.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Підскажіть будь-ласка в такій ситуації: ми бюджетна бухгалтерія нам потрібно орендувати автомобільний бокс та оглядову яму. Який нам потрібно заключити договір оренди, як будуть  оплачуватися витрати на комунальні потреби, якщо в когось є приклад договору буду дуже вдячна якщо поділитесь?

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Тётка, ви-Орендар, чи Орендодавець? Якщо Орендодавець, то орендуєте для бюджетника чи іншого суб"єкта господарювання. Якої власності і т.д. ? Це все важливо для укладання договору та правильного нарахування орендної плвти. Можливо, потрібна експертна оцінка майна.Дуже багато нюансів. А взагалі, є типові договори оренди майна. Їх повнісінько в Інтернеті.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Я-бюджетна установа - Орендар. Мені запропонували договір на орендну плату + відшкодування комунальних витрат + капітальний та поточний ремонт приміщення + охорона приміщення + забезпечення засобами пожежогасіння. Я почала задумуватись, а незабато вони хочуть, як в більшості випадках це відбувається, підскажіть будь-ласка, бо мені договір треба реєструвати в казначействі.

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Орендна плата яка? Бо якщо ви орендуєте в державної форми власності і самі-теж державна форма власності, то мала б бути 1 гривня. Все решта-наче в рамках закону. Є набір типових вимог до оренди державного майна. Почитайте нормативку, її багато в Інтернеті. Можете поторгуватись відносно капремонту, я точно не впевнена, чи це обов"язково, та й зрештою і відносно поточного, але краще з цих нюансів вдайтесь до нормативної бази. Капремонт як правило має узгоджуватись із Орендодавцем. іще мало б бути обов"язкове страхування майна, якщо не помиляюсь

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Договір оренду у нас планується з ТОВ, ми бюджетники, хотілося, як найдешевше

Аватар користувача
alk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 14 вересня 2012, 16:13
Регіон: Луганская Область
Звідки: Брянка

Повідомлення alk »

Подскажите, как правильно поступить?!.С арендаторами работаю,первый раз и вот возникла такая ситуация, мы им выставили счета на возмещение
услуг за использование эл. энергии  Д364К801 20000, месяц заканчивается, но оплатить наши счета они пока отказываются из-за
финансовых затруднений. Получается, что я в Ф7бюджет я должна показать дебиторскую
задолженность по расходам КЕКВ 2273, правильно ли это, к чему приведет
отображение Д-ки, примет ли казна такой отчет и не накличу ли я беды со стороны
проверяющих органов

ЦССДМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 23 квітня 2013, 15:32
Регіон: Крым
Звідки: Саки

Повідомлення ЦССДМ »

Специалисты по социальной работе идут в отпуск выплачивать ли материальную помощь и сколько

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

В зависимости от вашего ФОП. Специалисты - это те, которые получают з/п по приказу № 104 или 308/519?

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

Ирина) писав:по истечению 3-х лет как нужно правильно оформить дальнейшую аренду?

Согласно ч.2 ст.793 ГКУ

 Договор найма здания или другого капитального сооружения (их отдельной части) сроком на три года и более подлежит нотариальному удостоверению.

Сомневаюсь, что нотариус будет заверять доп.соглашения.

yuriy79
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 29 січня 2014, 21:18
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення yuriy79 »

Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка. Ми, бюджетна організація будем надавати нежитлове приміщення в оренду. Як в бух. обліку вірно відображати експлуатаційні витрати.  Дякую!

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

yuriy79 писав:Як в бух. обліку вірно відображати експлуатаційні витрати.
Якщо Ви маєте наувазі бух. проведення ,то це і  є нарахування  орендної плати (експлуатаційні витрати -як одна із складових)  .Дт 364 Кт711

Olga8479
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 14 лютого 2014, 21:33

Повідомлення Olga8479 »

Доброго дня! Підскажість будь-ласка...укладено договір між двома сторонами, орендарь (оператор моб.зв"язку) та орендодавець (фонд державного майна) про надання в оренду покрівлі. Чи повинна бюджетна установа сплачувати земельний податок якщо з 01.01.2015 року надано пільгу зігдно рішення сесії міськради і по даному договору являється балансоутримувачем?

Добавлено (21.03.2015, 11:23)
---------------------------------------------
по договору оренди орендарь щомісяця сплачує орендну плату 50% орендодавцю (фонд держмайна) та 50% балансоутримувачу (нашій бюджетній установі)


Добавлено (21.03.2015, 11:30)
---------------------------------------------
договір підписаний двома сторонами - оператором моб.зв"язку та держмайном, балансоутримувач (бюджетна установа) підпис тільки на акті технічного стану покрівлі

Добавлено (21.03.2015, 11:31)
---------------------------------------------
договір підписаний двома сторонами - оператором моб.зв"язку та держмайном, балансоутримувач (бюджетна установа) підпис тільки на акті технічного стану покрівлі

Відповісти

Повернутись до “Різне”