Сторінка 2 з 2

оренда приміщення

Додано: 05 квітня 2013, 15:24
mulberry
Орендна плата яка? Бо якщо ви орендуєте в державної форми власності і самі-теж державна форма власності, то мала б бути 1 гривня. Все решта-наче в рамках закону. Є набір типових вимог до оренди державного майна. Почитайте нормативку, її багато в Інтернеті. Можете поторгуватись відносно капремонту, я точно не впевнена, чи це обов"язково, та й зрештою і відносно поточного, але краще з цих нюансів вдайтесь до нормативної бази. Капремонт як правило має узгоджуватись із Орендодавцем. іще мало б бути обов"язкове страхування майна, якщо не помиляюсь

оренда приміщення

Додано: 08 квітня 2013, 09:17
Тётка
Договір оренду у нас планується з ТОВ, ми бюджетники, хотілося, як найдешевше

оренда приміщення

Додано: 25 квітня 2013, 23:04
alk
Подскажите, как правильно поступить?!.С арендаторами работаю,первый раз и вот возникла такая ситуация, мы им выставили счета на возмещение
услуг за использование эл. энергии  Д364К801 20000, месяц заканчивается, но оплатить наши счета они пока отказываются из-за
финансовых затруднений. Получается, что я в Ф7бюджет я должна показать дебиторскую
задолженность по расходам КЕКВ 2273, правильно ли это, к чему приведет
отображение Д-ки, примет ли казна такой отчет и не накличу ли я беды со стороны
проверяющих органов

оренда приміщення

Додано: 30 квітня 2013, 11:28
ЦССДМ
Специалисты по социальной работе идут в отпуск выплачивать ли материальную помощь и сколько

оренда приміщення

Додано: 02 травня 2013, 20:31
Радистка_Кэт
В зависимости от вашего ФОП. Специалисты - это те, которые получают з/п по приказу № 104 или 308/519?

оренда приміщення

Додано: 18 червня 2014, 15:17
Animone
Ирина) писав:по истечению 3-х лет как нужно правильно оформить дальнейшую аренду?

Согласно ч.2 ст.793 ГКУ

 Договор найма здания или другого капитального сооружения (их отдельной части) сроком на три года и более подлежит нотариальному удостоверению.

Сомневаюсь, что нотариус будет заверять доп.соглашения.

оренда приміщення

Додано: 23 червня 2014, 16:45
yuriy79
Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка. Ми, бюджетна організація будем надавати нежитлове приміщення в оренду. Як в бух. обліку вірно відображати експлуатаційні витрати.  Дякую!

оренда приміщення

Додано: 25 червня 2014, 08:36
alla-drejko
yuriy79 писав:Як в бух. обліку вірно відображати експлуатаційні витрати.
Якщо Ви маєте наувазі бух. проведення ,то це і  є нарахування  орендної плати (експлуатаційні витрати -як одна із складових)  .Дт 364 Кт711

оренда приміщення

Додано: 21 березня 2015, 11:31
Olga8479
Доброго дня! Підскажість будь-ласка...укладено договір між двома сторонами, орендарь (оператор моб.зв"язку) та орендодавець (фонд державного майна) про надання в оренду покрівлі. Чи повинна бюджетна установа сплачувати земельний податок якщо з 01.01.2015 року надано пільгу зігдно рішення сесії міськради і по даному договору являється балансоутримувачем?

Добавлено (21.03.2015, 11:23)
---------------------------------------------
по договору оренди орендарь щомісяця сплачує орендну плату 50% орендодавцю (фонд держмайна) та 50% балансоутримувачу (нашій бюджетній установі)


Добавлено (21.03.2015, 11:30)
---------------------------------------------
договір підписаний двома сторонами - оператором моб.зв"язку та держмайном, балансоутримувач (бюджетна установа) підпис тільки на акті технічного стану покрівлі

Добавлено (21.03.2015, 11:31)
---------------------------------------------
договір підписаний двома сторонами - оператором моб.зв"язку та держмайном, балансоутримувач (бюджетна установа) підпис тільки на акті технічного стану покрівлі