Сторінка 1 з 2

оренда приміщення

Додано: 22 червня 2012, 11:14
verbal
якщо бюджетна установа орендує приміщення, а орендодавець є платником податку на землю - чи відшкодовує орендар (бюджетна установа) цей податок орендодавцю?

оренда приміщення

Додано: 22 червня 2012, 12:34
nechivan
verbal, все оговаривается в договоре про аренду.

оренда приміщення

Додано: 22 червня 2012, 14:14
verbal
но по сути бюджетная организация освобождена от земельного налога

оренда приміщення

Додано: 22 червня 2012, 14:43
nechivan
главное чтобы не получилось двойной уплаты налога, размер аренды указывется в договоре - значит арендодатель должен был учитывать и уплачиваемый им налог на землю и включить оный в сумму, которую вы платите за помещение.

оренда приміщення

Додано: 22 червня 2012, 15:24
verbal
бюджетная организация платит за аренду 1 гривну в год

оренда приміщення

Додано: 22 червня 2012, 15:31
nechivan
значит вам свезло, а арендодателю нет.

оренда приміщення

Додано: 19 липня 2012, 15:28
Alxxx
приказ ФДМУ от 14.11.05 №2975 "Про затвердження Переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладення договору оренди майна, що належить до державної власності" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0029-06
а все остальное только с фондом индивидуально

оренда приміщення

Додано: 05 серпня 2012, 20:27
Оксана1
В каком м/о отразить начисление коммунальных услуг арендатору по общему фонду (возмещение поступает на общий фонд). Дт 364, Кт-?????? Подскажите, пожалуйста!!!!

оренда приміщення

Додано: 06 серпня 2012, 16:59
KOTIK
м.о.№4 ДТ 364 КТ 802 начисление
ДТ 321КТ 364 получение денег

оренда приміщення

Додано: 12 серпня 2012, 17:29
Оксана1
KOTIK, большое спасибо!!!

оренда приміщення

Додано: 13 серпня 2012, 13:40
Инна1990
Якщо орендна плата 1 грн. за рік, то платіж проводити груднем поточного року?
Як дивиться перевірка на те що немає плати за енергоносії?????????????????

оренда приміщення

Додано: 22 серпня 2012, 11:30
mulberry
Инна1990, плата за енергоносії повинна бути чітко обумовлена в договорі про оренду майна ( приміщення). Якщо в договорі такого пункту немає, то і відшкодовувати орендодавцю енергоносії у вас немає підстав. Ба навіть сплата 1 гривні там повинна бути прописана, в тому числі і термін її сплати.

оренда приміщення

Додано: 27 серпня 2012, 10:25
Wolf
"Змінено порядок визначення бази оподаткування у разі постачання товарів/послуг. Відповідно до змін, внесених до абзацу третього п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу, база оподаткування визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості, але не нижче митної (лише база оподаткування операцій з постачання товарів, ввезених платником на митну територію України, а не по всьому ланцюгу постачання таких товарів).
Вирішено питання про неврахування до бази оподаткування сум відшкодування орендодавцю — бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, комунальні послуги та енергоносії.
База оподаткування при нарахуванні податкових зобов'язань щодо товарів/послуг, необоротних активів, під час придбання яких суми податку було включено до складу податкового кредиту, у разі якщо їх починають використовувати в операціях, які не є оподатковуваними, визначається виходячи з балансової вартості, що склалася станом на початок звітного періоду, протягом якого здійснюються такі операції (за відсутності обліку необоротних активів — виходячи зі звичайної ціни, щодо товарів/послуг — виходячи з вартості їх придбання).
Пункт 189.11 ст. 189 Податкового кодексу щодо визначення бази оподаткування у разі умовного постачання виключено у зв'язку з виключенням поняття «умовне постачання»." источник http://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/fromarchive/1/id/2448
Подскажите,кто знает, теперь получается при выписке счета арендаторам за ком.услуги и элек-ию сумма НДС не пишется?

оренда приміщення

Додано: 28 серпня 2012, 08:15
mulberry
Wolf, я найшла роздуми про ПДВ в сумах відшкодування ось тут, на форумі:
http://forum.vobu.com.ua/viewtopic.php?f=39&t=62809
В рахунках на відшкодування ПДВ однозначно не вказують

оренда приміщення

Додано: 28 серпня 2012, 09:50
Klava
Идея обсудить эту проблему на форуме переросла в межличностные отношения и перепалки между пользователями.
Лично для себя никакой толковой информации пока я так и не нашла

оренда приміщення

Додано: 28 серпня 2012, 10:59
mulberry
Klava, ага, я це теж помітила. В №33 від 13.08.12 р. в журналі "Баланс-Бюджет" на 32 с. є роз"яснення. Але на практиці, напр. для моєї фірми рахунки на відшкодування за липень надавались із ПДВ. Мені особисто все одно, бо фірма не є платником ПДВ.

оренда приміщення

Додано: 08 жовтня 2012, 23:55
Dashunя
Добрый вечер, может кто-то сталкивался, подскажите, пожалуйста. У меня засела окружная, хотят мне за свет и за воду возместить расходы, и за связь еще, им ЦВК смету утвердила, они счет відкрили в казначействе, а они в моей жизни первые такие, тобто не було мене тоді ще в раді, коли вибори в останнє проводили. Все воно добре, та приміщення в мене орендоване, орендодавцю сама відшкодовую витрати за спожиту електричну енергію, воду, експлуатаційні витрати. Від грошей на воду не відмовлюсь- лічильників своїх нема. Підкажіть, як мені з ними краще укласти договір? В постанові написано, що ради їм повинні надавати майно на вибори, приміщення, техніку, надавати в користування телефонні апарати та телефонні лінії. Кошти їм виділяють на 1162,1163, 1134 саме на покриття витрат, пов'язаних з необхідністю такого відшкодування. Як це в обліку в мене буде? це ж не моє приміщення, які мені рахунки використати. Знайшла тільки нарахування плати за комунальні послуги орендареві приміщення, які згідно до законодавства - відшкодування касових видатків (загальний фонд). Чи можливо в моєму випадку використати ДТ 364 КТ 802; ДТ 321 КТ 364 ? мені надійде "рахунок-акт" від балансоутримувача, в ньому буде кількість м3 води і сума, але як їх поділити на дільницю? згідно займаній площі? Чи можна з них зовсім нічого не брати, тільки за користування телефоном? Я ж не відмовилась від своїх приміщень на час виборів - не вони, то мої займали б свої кабінети. І ЩО ВАЖЛИВО - ВОНИ НІЧОГО В МЕНЕ НЕ ОРЕНДУЮТЬ. Ми з ними разом користуємось приміщенням, вони, як кажуть, обов'язково повинні мені відшкодовувати витрати, згідно моїх рахунків, але договір оренди я з ними укладати не маю права. Допоможіть.

оренда приміщення

Додано: 09 жовтня 2012, 09:12
masya
Dashunя, если вы будете выставлять счета, это будет суборенда( предусмотрена ли она в вашем договоре аренды?), мне кажется, что с окружной должен заключать договор АРЕНДОДАТЕЛЬ.

оренда приміщення

Додано: 09 жовтня 2012, 10:23
mulberry
Dashunя , воду розподіляєте по кількості штатних( працюючих) працівників на виборчій дільниці та наявності у вас та в них працюючого( на ходу) автотранспорту а також його завантаження ( по календарних днях), а електроенергію- по споживачах електричної енергії(тупо йдете й переписуєте кількість компів, лампочок, чайників, принтерів, та іншої побутової техніки, що споживає електрику, а в паспортах є потужність) , методику розрахунку я бачила, здається, в Бюджетній бухгалтерії. Якщо цього не зробите, то потім КРУ може мати до вас багато питань у зв"язку із перевищенням видатків за статтями енергоносіїв. Укладаєте з ними акт розподілу( угоду про розподіл) споживання енергоносіїв та їх відшкодування, де додатками будуть ваші розрахунки за методикою (не ви перші, ми через це пройшли, правда, в нас не виборча дільниця була). Якщо є юристи( в нас-є) то вони дуже грамотно це все зроблять. Ваше діло- по виведених процентах споживання( частці від загального обсягу споживання) виставити рахунки на відшкодування і грамотно це все провести в обліку, як правильно було написано вище. Це все дійсне для того випадку, якщо виборча дільниця не МАЄ УТРИМУВАТИСЬ радою, якщо має-тоді нічого не робите, а сплачуєте всі енергоносії в повному обсязі.

Добавлено (09.10.2012, 10:13)
---------------------------------------------
Згідно телефону- тут можна запровадити журнал обліку міжгородніх розмов та послуг мобільного зв"язку( дата, час розмови, примірна кількість хвилин та номер телефону, за яким телефонувала виборча дільниця). Замовляєте в Укртелеком роздруківку і на початку наступного місяця виставляєте рахунок на відшкодування по факту (КЕКВ 1134). Туди не забувайте включати ПДВ, оскільки Укртелеком на вартість розмов крутить ПДВ. Для цього теж пасувало б укласти окрему угоду, або прописати в угоді на відшкодування енергоносіїв .Угода має бути обов"язково дво-або три-стороння із дотриманням всіх реквізитів(підписи, печатки, дати та реєстрація). Тільки в цьому випадку ніякий ревізор до вас не причепиться.

Добавлено (09.10.2012, 10:23)
---------------------------------------------
Точно, найшла, всі розрахунки та методика в №35 Бюджетної бухгалтерії.

оренда приміщення

Додано: 24 жовтня 2012, 23:05
EVGENIY
tatiyanamaks писав: в графах 6 "количество, объем"
Указывается количество (объем) поставленного. Если услуга измеряется только в стоимостном выражении, в графе 6 указывается «услуга/проценты и т. п.» (пп. 12.5 Порядка № 1379) 

Это из лиги, так как за частую бюджетники и я в том числе не плательщики НДС, то больше ничем помочь не могу

оренда приміщення

Додано: 25 січня 2013, 21:29
tinamar
Чи може сільська рада надавати в оренду частину приміщень адмінбудівлі, чи є якісь обмеження?
З іншого форуму: "У нас 4 года назад тоже был спецфонд по КФК 010116, но его запретили, совет не может предоставлять платные услуги, КОРУПЦИЯ! "???

Добавлено (23.01.2013, 00:48)
---------------------------------------------
Ні в кого немає оренди по КФК 010116?

Добавлено (25.01.2013, 21:29)
---------------------------------------------
????

оренда приміщення

Додано: 07 березня 2013, 17:14
klimksenia
Як потрібно нараховувати інфляцію, якщо з січня змінилась площа, яку орендує орендар і відповідно збільшилась плата за оренду?

оренда приміщення

Додано: 08 березня 2013, 16:32
alla-drejko
Якщо для того, щоб збільшити площу Ви не проводили нову експертну оцінку приміщення  -  показник інфляції залишається сталим і нараховується на   відкореговану  площу (більшу,меншу).

оренда приміщення

Додано: 11 березня 2013, 15:14
Pariz
Підкажіть, якщо за 4 квартал 2012 року неправильно була начислена інфляція (був заключений новий договір з листопада 2012 року, а інфляція нараховувался по старому договорі), а в січні було підписано додаткову угоду із зібльшенням площі оренди. Як правильно виправити ситуацію, оскільки індекс інфляції малий?

оренда приміщення

Додано: 11 березня 2013, 15:41
Zika
Підкажіть, чи можливо включити у договір про оренду такий пункт, що орендар, за рахунок орендної плати, робить ремонт орендованого приміщення? Чи буде це законно? Якщо так, якими документами це необхідно підтвердити?

оренда приміщення

Додано: 05 квітня 2013, 11:21
andrey-r
Доброго дня! Така ситуація: орендар, який орендує приміщення в бюджетній установі, встановив електролічильник, але не реєструвався в енерго компанії, як окремий абонент для того, щоб відшкодовувати електроенергію орендодавцю згідно фактичних показників свого лічильника.  Підкажіть, будь ласка, чи це правомірно?

оренда приміщення

Додано: 05 квітня 2013, 13:27
mulberry
andrey-r, відносно правомірності-не впевнена, але з власного гіркого досвіду бюджетника знаю, що щоб зареєструвати лічильника, потрібно виготовити проектну документацію, яка дуже недешево коштує. Можливо, у вашого орендаря на даний час немає відповідних коштів за відповідним КЕКВ. Можете його зобов"язати з часом виготовити вказаний проект, але не факт, що матимете рацію. Все залежить від договору оренди, де має бути вказано, яким саме чином відшкодовується вам спожита орендарем електроенергія. Отож як починати  навантажувати орендаря своїми вимогами, підніміть договір оренди та  визначіться, чи маєте законні вимоги це від нього вимагати. В подальшому, при внесенні відповідних змін до договору оренди, можете це вимагати. Ну якось так.

оренда приміщення

Додано: 05 квітня 2013, 13:40
Тётка
Підскажіть будь-ласка в такій ситуації: ми бюджетна бухгалтерія нам потрібно орендувати автомобільний бокс та оглядову яму. Який нам потрібно заключити договір оренди, як будуть  оплачуватися витрати на комунальні потреби, якщо в когось є приклад договору буду дуже вдячна якщо поділитесь?

оренда приміщення

Додано: 05 квітня 2013, 14:38
mulberry
Тётка, ви-Орендар, чи Орендодавець? Якщо Орендодавець, то орендуєте для бюджетника чи іншого суб"єкта господарювання. Якої власності і т.д. ? Це все важливо для укладання договору та правильного нарахування орендної плвти. Можливо, потрібна експертна оцінка майна.Дуже багато нюансів. А взагалі, є типові договори оренди майна. Їх повнісінько в Інтернеті.

оренда приміщення

Додано: 05 квітня 2013, 14:54
Тётка
Я-бюджетна установа - Орендар. Мені запропонували договір на орендну плату + відшкодування комунальних витрат + капітальний та поточний ремонт приміщення + охорона приміщення + забезпечення засобами пожежогасіння. Я почала задумуватись, а незабато вони хочуть, як в більшості випадках це відбувається, підскажіть будь-ласка, бо мені договір треба реєструвати в казначействі.