Сторінка 1 з 1

акти списання

Додано: 17 вересня 2012, 14:23
San4o
Підкажіть буласка за якими актами відповідно до рахунків необхідно списувати? ато в інструкціях читаю одне попередні роки робились по іншому, не можу розібратись як правильно(.
101-
102-
103-
104-
105-
108-
109-
112-
113-
114-
231-
233-
234-
235-
238-
331-
Дякую.

акти списання

Додано: 17 вересня 2012, 20:51
user
В загальному:
10 і 11 рахунки - акти про списання ОЗ форма ОЗ-2;
20,21,22,23(всі запаси) - акт форма З-2 ( і ще дозволяється його в довільній формі складати)
331 - треба дивитися що списується тому що є окремі форми для трудових книжок, путівок і т.д.

акти списання

Додано: 18 вересня 2012, 08:27
San4o
user, ОЗ-2 це акт прийому передачі відремонтованих об'єктів, можливо Ви мали на увазі, ОЗ-3,? чи це я щось напутав?

331 необхідно списувати учнівські квитки, атестати, дипломи, який необхідно акт?
Ще по ходу діла виникло таке питання, якщо передавати в середині 1 установи мат цінності по 10 і 11 рахунках то необхідно використовувати акт прийому передачі форма ОЗ-1(бюджет)? чи можна використовувати якийсь інший? більш простіший, в плані список мат цінностей їх ном номера, кількість та вартість. ато якщо передавати наприклад якийсь кабінет і на кожну матер цінність заповняти окремий акт заморочишся.

акти списання

Додано: 02 листопада 2012, 21:18
Natty
1. Конечно, ОЗ-3
2. 331=08, акт на списание - СЗ-3 (Акт на списання використаних бланків суворої звітності).

акти списання

Додано: 28 листопада 2012, 10:57
Ксю
Пдкажіть згідно якої інструкції необхідно списувати матеріальні цінності з балансу бюджетних установ ,що фінансуються з місцевого бюджету?Чи діє ще наказ №142/181 від 10,08,2001року із змінами №189/266 від 26,09,2003року.Всім дуже дякую

акти списання

Додано: 28 листопада 2012, 14:19
yaoleg
Наказ ДКУ від 10.08.2001 №142/181 втратив чинність 15.01.2011 на підставі наказу ДКУ та Мінекономіки 25.11.2010 N 438/1513 "Про втрату чинності наказів Державного казначейства України, Міністерства економіки України".

акти списання

Додано: 28 листопада 2012, 21:39
EVGENIY

акти списання

Додано: 29 листопада 2012, 08:40
Ксю
Всім дякую,але я так і незрозуміла якою інструкцією треба користуватися для списання основних засобів бюджетним установам,що фінансуються з місцевого бюджету(районного).

акти списання

Додано: 29 листопада 2012, 10:16
user
"Бюджетні установи, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, при списанні майна повинні керуватися відповідним рішенням(положенням) про порядок списання комунального майна органу, уповноваженого приймати рішення про управління об'єктами комунальної власності." (Бюджетна бухгалтерія №44 від 26.11.12 року, стор.26)

Тобто Положенням розробленим Управлінням майном відповідної ради. Якщо воно не розроблене - тоді Порядком 1314.

акти списання

Додано: 18 лютого 2013, 13:03
Ekonomist_ubr
Допоможіть будь ласка! Де можна знайти бланк Акт списання бухгалтерської документації?

акти списання

Додано: 18 лютого 2013, 14:44
Klava
есть типовая форма Акта списания запасов (ф. № З-2). Эта форма утверждена приказом Госказначейства от 18.12.2000 г. № 130

или Вы ищите бланк, которые применяется при передаче дел на хранение в архив?

акти списання

Додано: 23 травня 2013, 16:43
789
Добрий День! підскажіть будь ласка, як правильно оформити акт передачі основного засобу ? (наприклад авто

акти списання

Додано: 23 травня 2013, 18:26
Natty
В этом приказе  все подробно расписано.