Спасибо, а нет никакого нормативного документа по этому поводу? А то руководитель требует, где это написано?
Добавлено (05.11.2014, 16:33)
---------------------------------------------
Организация реорганизуется, есть соответствующее распоряжение Кабмина, создана комиссия по реорганизации - вопрос, в какие сроки надо подать документы госрегистратору для внесения в единый реестр?
Реорганізація бюджетної установи
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 16 квітня 2013, 14:14
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Ми-управління агропромислового розвитку, штат - 7 чол., в т.ч. 2 вакансії. З 15.03 у нас забирають 2 вакансії, і згідно розпорядження РДА - припиняють діяльність шляхом реорганізації (перетворення) у відділ агропромислового розвитку РДА (юридична особа). Які дії слід провести бухгалтеру??? І в які терміни? Як бути з печаткою, штатними розписами, і записами у трудовій працівників???
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 12
- З нами з: 28 листопада 2013, 19:16
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
Доброго дня!! Підскажіть які підстави та документи потрібні для відділу капітального будівництва( структурний підрозділ міської ради), яке хоче стати управлінням капітального будівництва ????
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 08 липня 2018, 14:47
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 6 разів
Доброго дня, підскажіть будь ласка!!! Ми Селищна рада мали на своєму фінансуванні школи. Зараз у зв'язку з реорганізацією вони відходять на своє Фінанування. Ми підготували їм акти передачі основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, але такий акт не підходить для ліквідації закладу. Підскажіть який акт по ОЗ та МНМА потрібно скласти?????
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10288
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1368 разів
- Контактна інформація:
Natalija13 писав:Доброго дня, підскажіть будь ласка!!! Ми Селищна рада мали на своєму фінансуванні школи. Зараз у зв'язку з реорганізацією вони відходять на своє Фінанування. Ми підготували їм акти передачі основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, але такий акт не підходить для ліквідації закладу. Підскажіть який акт по ОЗ та МНМА потрібно скласти?????
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 08 липня 2018, 14:47
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 6 разів
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня!!! Допоможіть будь ласка, бо мозги вже киплять!!! ми передаємо ОЗ іншій установі, ми якої є головними розпорядниками. Коригуючої (технічної) проводки в 2017 році ми не зробили. Якими проводками я маю зараз відобразити передачу, коли в нас є ОЗ з залишковою вартістю і без.[/font]