Допоможіть вирішити проблемку.

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
San4o
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 10 серпня 2012, 09:50
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення San4o »

Суть проблеми наступна, стоїть у нас в установі для ведення обліку матеріалів "допотопна" програмка, (УМЦ називається, може хто знає). і от під час занесення даних в цю програмку виникають труднощі з нецілими числами, як з копійками так наприклад і з металом, який вимір у тонах, програмка дозволяє вводити лише 2 знаки після коми. а бувають ситуації що необхідно і більше 2. відповідно не получається точна сума занесеного з накладними. Буває не вистачає копійок, буває лишні(. Підкажіть як можна їх додатково може обліковувати чи як з цим бути? Адже недай Бог КРУ то вони ж потім питатимуть чому не так?
Дуже дякую за відповідь.

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

В мене в 2000 роках була схожа програма(Fox Pro).ЇЇ можна доробити так щоб списанні останнього залишку списувалася ота копійка що не ділиться. Програмісти роблять це хвилин за 30. А ДФІ копійки не цікавлять зовсім, у них план в тисячах

Туманский
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 07 травня 2011, 10:15
Подякували: 3 рази

Повідомлення Туманский »

поделитесь програмкой

San4o
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 10 серпня 2012, 09:50
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення San4o »

Туманский я б із задоволенням, але установочного файлу не маю, недавно працюю тому де взялась і звідки устанавлювалась програмка незнаю(, так пробував октемо від баз її запустити , не працює(, пошукаю ще може знайду.

плотина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 06 січня 2013, 11:27
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення плотина »

Допоможіть, будь ласка, згідно якого нормативного документа в сільській раді устанавлюють  кількість штатних одиниць бухгалтерів, якщо у нас 2 дошкільних навчальних закладів, 3 клуби,сільська рада.Скільки повино бути бухгалтерів.?

Аватар користувача
nechivan
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 388
З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Коростень
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 17 разів

Повідомлення nechivan »


плотина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 06 січня 2013, 11:27
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення плотина »

Спасибо!

Эля
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 22 січня 2013, 11:54
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Демидовка

Повідомлення Эля »

Підскажіть на основі якого документа і як розрахувати оплату за електроенергію при харчуванні в шкільних їдальнях учнів 5-11 класів , які харчуються за власні кошти.

iren7771
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 06 квітня 2011, 10:05
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення iren7771 »

Если можно, поделитесь приказом про кандидатуры работников которым дано право составлять и подписывать первичные документы по проведению хозяйственных операций

vladimirovna
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 12 лютого 2013, 00:42
Регіон: Кировоградская Область
Звідки: Знаменка

Повідомлення vladimirovna »

Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников, которые используются на работе (цветы, полочки, плакаты и т.д.)

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

vladimirovna писав:Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников
Працівник пише заяву з проханням зберігати особисті речі на роботі, керівник накладає візу "дозволяю", оформляється договір з працівником на збереження цих речей, обліковуються вони на позабалансовому рахунку 02 і відповідно в балансі. Інвентаризація в загальному порядку. Десь були зразки в бюджетній бухгалтерії років 2-3 назад.

Аватар користувача
nechivan
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 388
З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Коростень
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 17 разів

Повідомлення nechivan »

vladimirovna, пользуйтесь поиском на форуме, многие вещи уже обсуждались. ваша проблема - ветка: Бухгалтерський облік » Позабалансовi рахунки » Хранение личных вещей на работе.

Венера1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 14 червня 2013, 22:12
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Венера1 »

Добрый день. Работаю в мед.учреждении недавно бухгалтером по финансовому учету. Меня обязали вести договора с поставщикам, хотя до моего прихода занимался этим главный бухгалтер, подскажите пожалуйста  кто должен заниматься договорами?

Аватар користувача
Natty
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 162
З нами з: 25 лютого 2012, 00:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 4 рази

Повідомлення Natty »

Вас ознакомили с Посадовой Инструкцией при приеме на работу? Там должно быть все расписано, что Вы должны делать.

Венера1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 14 червня 2013, 22:12
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Венера1 »

Спасибо Вам большое.

anetka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 08 лютого 2013, 18:23
Регіон: Höfuðborgarsvæði
Звідки: Garðabær

Повідомлення anetka »

бухгалтерські проводки про передачу
фельдшерсько-акушерських пунктів з балансу
сільської ради у головній книзі на 01.01.2011
р.,вибачте знаю що це давно було, але дуже
треба.[l]

Lora68
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 20 серпня 2013, 11:42
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення Lora68 »

anetka
401-10
131-401
401-11
132-401
431-233

Добавлено (28.08.2013, 10:03)
---------------------------------------------
Кто уже сделал бюджетные запыты на 2014 год, какой индекс увеличения на продукты питания,энергоносители,планируемая мин.зарплата и 1 тар.оклад?

Эля
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 22 січня 2013, 11:54
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Демидовка

Повідомлення Эля »

підскажіть, будь ласка, де можна  знайти бланки паспорту бюджетної програми місцевих бюджетів?

Аватар користувача
Жаннна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 19:50
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Млинов

Повідомлення Жаннна »

Підкажіть будь-ласка, така проблема: Ми відділ культури, начальниця постійно користується службовим автомобілем їздить в іншу область і шофер так і оформляє путівки. Як дійшла справа до списання бензину, вона відмовляється підписувати путівки. Я вважаю що таких путівок я приймати не повинна, оскільки людина їздила не по справах установи?

katino
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 26 березня 2013, 17:16
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення katino »

Жаннна, списывать бензин вы имеете право при использовании авто только по служебной необходимости, а то потом КРУшники как нецелевку пришьют

Lichik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 28 вересня 2012, 09:59
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Lichik »

Підскажіть, будь-ласка, як вийти з ситуації: 25.09 отримані бланки труд.книжок,оформлені платіжки та станом на 01.10 не проплачені;25.09 бланки видані співробітникам, які в свою чергу відшкодували вартість на рахунок, з якого має пройти оплата; в 
наслідок чого надходження є, касових видатків нема. Як скласти ф.4-1 та які
мають бути проводки?

Аватар користувача
NADIJA_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 25 квітня 2012, 11:30
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Заставна

Повідомлення NADIJA_ubr »

Підкажіть будласка Я державна установа неприбуткова організація дію на основі положення - дохід наш становить 300 тис. грн. чи треба переходити на ПДВ

Відповісти

Повернутись до “Різне”