Допоможіть вирішити проблемку.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 60
- З нами з: 10 серпня 2012, 09:50
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Черкассы
Суть проблеми наступна, стоїть у нас в установі для ведення обліку матеріалів "допотопна" програмка, (УМЦ називається, може хто знає). і от під час занесення даних в цю програмку виникають труднощі з нецілими числами, як з копійками так наприклад і з металом, який вимір у тонах, програмка дозволяє вводити лише 2 знаки після коми. а бувають ситуації що необхідно і більше 2. відповідно не получається точна сума занесеного з накладними. Буває не вистачає копійок, буває лишні(. Підкажіть як можна їх додатково може обліковувати чи як з цим бути? Адже недай Бог КРУ то вони ж потім питатимуть чому не так?
Дуже дякую за відповідь.
Дуже дякую за відповідь.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
В мене в 2000 роках була схожа програма(Fox Pro).ЇЇ можна доробити так щоб списанні останнього залишку списувалася ота копійка що не ділиться. Програмісти роблять це хвилин за 30. А ДФІ копійки не цікавлять зовсім, у них план в тисячах
-
- Квартирант
- Повідомлень: 60
- З нами з: 10 серпня 2012, 09:50
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Черкассы
Туманский я б із задоволенням, але установочного файлу не маю, недавно працюю тому де взялась і звідки устанавлювалась програмка незнаю(, так пробував октемо від баз її запустити , не працює(, пошукаю ще може знайду.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 06 січня 2013, 11:27
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Донецк
Допоможіть, будь ласка, згідно якого нормативного документа в сільській раді устанавлюють кількість штатних одиниць бухгалтерів, якщо у нас 2 дошкільних навчальних закладів, 3 клуби,сільська рада.Скільки повино бути бухгалтерів.?
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 12 лютого 2013, 00:42
- Регіон: Кировоградская Область
- Звідки: Знаменка
Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников, которые используются на работе (цветы, полочки, плакаты и т.д.)
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
Працівник пише заяву з проханням зберігати особисті речі на роботі, керівник накладає візу "дозволяю", оформляється договір з працівником на збереження цих речей, обліковуються вони на позабалансовому рахунку 02 і відповідно в балансі. Інвентаризація в загальному порядку. Десь були зразки в бюджетній бухгалтерії років 2-3 назад.vladimirovna писав:Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников
- nechivan
- Мешканець
- Повідомлень: 388
- З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
- Регіон: Житомирская Область
- Звідки: Коростень
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 17 разів
vladimirovna, пользуйтесь поиском на форуме, многие вещи уже обсуждались. ваша проблема - ветка: Бухгалтерський облік » Позабалансовi рахунки » Хранение личных вещей на работе.
Добрый день. Работаю в мед.учреждении недавно бухгалтером по финансовому учету. Меня обязали вести договора с поставщикам, хотя до моего прихода занимался этим главный бухгалтер, подскажите пожалуйста кто должен заниматься договорами?
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 20 серпня 2013, 11:42
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Донецк
anetka
401-10
131-401
401-11
132-401
431-233
Добавлено (28.08.2013, 10:03)
---------------------------------------------
Кто уже сделал бюджетные запыты на 2014 год, какой индекс увеличения на продукты питания,энергоносители,планируемая мин.зарплата и 1 тар.оклад?
401-10
131-401
401-11
132-401
431-233
Добавлено (28.08.2013, 10:03)
---------------------------------------------
Кто уже сделал бюджетные запыты на 2014 год, какой индекс увеличения на продукты питания,энергоносители,планируемая мин.зарплата и 1 тар.оклад?
- Жаннна
- Мандрівник
- Повідомлень: 22
- З нами з: 05 квітня 2012, 19:50
- Регіон: Ровенская Область
- Звідки: Млинов
Підкажіть будь-ласка, така проблема: Ми відділ культури, начальниця постійно користується службовим автомобілем їздить в іншу область і шофер так і оформляє путівки. Як дійшла справа до списання бензину, вона відмовляється підписувати путівки. Я вважаю що таких путівок я приймати не повинна, оскільки людина їздила не по справах установи?
Підскажіть, будь-ласка, як вийти з ситуації: 25.09 отримані бланки труд.книжок,оформлені платіжки та станом на 01.10 не проплачені;25.09 бланки видані співробітникам, які в свою чергу відшкодували вартість на рахунок, з якого має пройти оплата; в
наслідок чого надходження є, касових видатків нема. Як скласти ф.4-1 та які
мають бути проводки?
наслідок чого надходження є, касових видатків нема. Як скласти ф.4-1 та які
мають бути проводки?
- NADIJA_ubr
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 25 квітня 2012, 11:30
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Заставна
Підкажіть будласка Я державна установа неприбуткова організація дію на основі положення - дохід наш становить 300 тис. грн. чи треба переходити на ПДВ