Підскажіть, будь-ласка, як вийти з ситуації: 25.09 отримані бланки труд.книжок,оформлені платіжки та станом на 01.10 не проплачені;25.09 бланки видані співробітникам, які в свою чергу відшкодували вартість на рахунок, з якого має пройти оплата; в
наслідок чого надходження є, касових видатків нема. Як скласти ф.4-1 та які
мають бути проводки?
Допоможіть вирішити проблемку.
- NADIJA_ubr
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 25 квітня 2012, 11:30
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Заставна
Підкажіть будласка Я державна установа неприбуткова організація дію на основі положення - дохід наш становить 300 тис. грн. чи треба переходити на ПДВ