Сторінка 1 з 1

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 04 жовтня 2013, 11:06
Lichik
Підскажіть, будь-ласка, як вийти з ситуації: 25.09 отримані бланки труд.книжок,оформлені платіжки та станом на 01.10 не проплачені;25.09 бланки видані співробітникам, які в свою чергу відшкодували вартість на рахунок, з якого має пройти оплата; в 
наслідок чого надходження є, касових видатків нема. Як скласти ф.4-1 та які
мають бути проводки?

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 10 жовтня 2013, 17:36
NADIJA_ubr
Підкажіть будласка Я державна установа неприбуткова організація дію на основі положення - дохід наш становить 300 тис. грн. чи треба переходити на ПДВ