Сторінка 1 з 1

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 05 жовтня 2012, 12:38
San4o
Суть проблеми наступна, стоїть у нас в установі для ведення обліку матеріалів "допотопна" програмка, (УМЦ називається, може хто знає). і от під час занесення даних в цю програмку виникають труднощі з нецілими числами, як з копійками так наприклад і з металом, який вимір у тонах, програмка дозволяє вводити лише 2 знаки після коми. а бувають ситуації що необхідно і більше 2. відповідно не получається точна сума занесеного з накладними. Буває не вистачає копійок, буває лишні(. Підкажіть як можна їх додатково може обліковувати чи як з цим бути? Адже недай Бог КРУ то вони ж потім питатимуть чому не так?
Дуже дякую за відповідь.

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 05 жовтня 2012, 17:51
user
В мене в 2000 роках була схожа програма(Fox Pro).ЇЇ можна доробити так щоб списанні останнього залишку списувалася ота копійка що не ділиться. Програмісти роблять це хвилин за 30. А ДФІ копійки не цікавлять зовсім, у них план в тисячах

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 07 жовтня 2012, 18:39
Туманский
поделитесь програмкой

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 08 жовтня 2012, 08:13
San4o
Туманский я б із задоволенням, але установочного файлу не маю, недавно працюю тому де взялась і звідки устанавлювалась програмка незнаю(, так пробував октемо від баз її запустити , не працює(, пошукаю ще може знайду.

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 21 лютого 2013, 11:10
плотина
Допоможіть, будь ласка, згідно якого нормативного документа в сільській раді устанавлюють  кількість штатних одиниць бухгалтерів, якщо у нас 2 дошкільних навчальних закладів, 3 клуби,сільська рада.Скільки повино бути бухгалтерів.?

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 21 лютого 2013, 11:28
nechivan

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 21 лютого 2013, 15:41
плотина
Спасибо!

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 01 березня 2013, 10:54
Эля
Підскажіть на основі якого документа і як розрахувати оплату за електроенергію при харчуванні в шкільних їдальнях учнів 5-11 класів , які харчуються за власні кошти.

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 01 березня 2013, 15:38
iren7771
Если можно, поделитесь приказом про кандидатуры работников которым дано право составлять и подписывать первичные документы по проведению хозяйственных операций

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 04 березня 2013, 21:53
vladimirovna
Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников, которые используются на работе (цветы, полочки, плакаты и т.д.)

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 05 березня 2013, 09:55
user
vladimirovna писав:Подскажите, пожалуйста, как оформить личные вещи работников
Працівник пише заяву з проханням зберігати особисті речі на роботі, керівник накладає візу "дозволяю", оформляється договір з працівником на збереження цих речей, обліковуються вони на позабалансовому рахунку 02 і відповідно в балансі. Інвентаризація в загальному порядку. Десь були зразки в бюджетній бухгалтерії років 2-3 назад.

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 05 березня 2013, 10:38
nechivan
vladimirovna, пользуйтесь поиском на форуме, многие вещи уже обсуждались. ваша проблема - ветка: Бухгалтерський облік » Позабалансовi рахунки » Хранение личных вещей на работе.

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 16 червня 2013, 11:50
Венера1
Добрый день. Работаю в мед.учреждении недавно бухгалтером по финансовому учету. Меня обязали вести договора с поставщикам, хотя до моего прихода занимался этим главный бухгалтер, подскажите пожалуйста  кто должен заниматься договорами?

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 16 червня 2013, 15:45
Natty
Вас ознакомили с Посадовой Инструкцией при приеме на работу? Там должно быть все расписано, что Вы должны делать.

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 16 червня 2013, 21:37
Венера1
Спасибо Вам большое.

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 19 червня 2013, 22:39
anetka
бухгалтерські проводки про передачу
фельдшерсько-акушерських пунктів з балансу
сільської ради у головній книзі на 01.01.2011
р.,вибачте знаю що це давно було, але дуже
треба.[l]

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 28 серпня 2013, 10:03
Lora68
anetka
401-10
131-401
401-11
132-401
431-233

Добавлено (28.08.2013, 10:03)
---------------------------------------------
Кто уже сделал бюджетные запыты на 2014 год, какой индекс увеличения на продукты питания,энергоносители,планируемая мин.зарплата и 1 тар.оклад?

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 28 серпня 2013, 11:20
Эля
підскажіть, будь ласка, де можна  знайти бланки паспорту бюджетної програми місцевих бюджетів?

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 02 жовтня 2013, 18:59
Жаннна
Підкажіть будь-ласка, така проблема: Ми відділ культури, начальниця постійно користується службовим автомобілем їздить в іншу область і шофер так і оформляє путівки. Як дійшла справа до списання бензину, вона відмовляється підписувати путівки. Я вважаю що таких путівок я приймати не повинна, оскільки людина їздила не по справах установи?

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 03 жовтня 2013, 11:26
katino
Жаннна, списывать бензин вы имеете право при использовании авто только по служебной необходимости, а то потом КРУшники как нецелевку пришьют

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 04 жовтня 2013, 11:06
Lichik
Підскажіть, будь-ласка, як вийти з ситуації: 25.09 отримані бланки труд.книжок,оформлені платіжки та станом на 01.10 не проплачені;25.09 бланки видані співробітникам, які в свою чергу відшкодували вартість на рахунок, з якого має пройти оплата; в 
наслідок чого надходження є, касових видатків нема. Як скласти ф.4-1 та які
мають бути проводки?

Допоможіть вирішити проблемку.

Додано: 10 жовтня 2013, 17:36
NADIJA_ubr
Підкажіть будласка Я державна установа неприбуткова організація дію на основі положення - дохід наш становить 300 тис. грн. чи треба переходити на ПДВ