Оренда приміщення бюджетної установи
-
- Квартирант
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 березня 2013, 17:16
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
Lelya9104, свет не рассчитывается по площади, свет считают по количеству токоприемников (считайте все лампочки, принтеры, компьютеры и т.д. их мощность умножаете на количество часов работы в сутки и на количество рабочих дней) ВОТ ТАК БУДЕТ ПРАВИЛЬНО!
Добавлено (06.03.2015, 10:28)
---------------------------------------------
Malyuga, а почему это вообще загальный фонд, если это доходы спецфонда по коду 25010300!
Добавлено (06.03.2015, 10:31)
---------------------------------------------
ИринаБ8405, если вы сдаете то вам лучше аренда т. к. будете получать доход, а если вы берете в аренду то лучше позичка т. к. это вам бесплатно!
Добавлено (06.03.2015, 10:28)
---------------------------------------------
Malyuga, а почему это вообще загальный фонд, если это доходы спецфонда по коду 25010300!
Добавлено (06.03.2015, 10:31)
---------------------------------------------
ИринаБ8405, если вы сдаете то вам лучше аренда т. к. будете получать доход, а если вы берете в аренду то лучше позичка т. к. это вам бесплатно!
Загальний фонд - це можливо,вже було проведено декілька перевірок на протязі років,порушень не виявлено.Є рішення сесій.Так ,що ж з військовим збором,хто знає?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10289
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Malyuga, Тут нужно разобраться!! На сколько я понял эти деньги поступают вам в загальный фонд бюджета т.е. на счёт 3141 и далее падают на котёл 3142??? Если это так то это не вы как установа сдаёте в аренду, а сдаёт териториальная грамада, если бы вы как установа сдавали то деньги должны были поступать на 3542 и относится на доходы как указано выше по 25010300! Как вы можете из доходов бюджета ещё и удерживать военный сбор, вам же в бюджет поступает и единый налог от предпринимателей так что вы и на него будете будете начислять военный сбор ?
ЕВГЕНИЙ,да что-то запуталась я с этим военным сбором,уже и холодное остудить хочется.Да,это у меня доходы загального фонда...Теперь и правда какой с них военный сбор?Спасибо.
- klimksenia
- Квартирант
- Повідомлень: 83
- З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Підкажіть. Договір з орендарями підписаний новий, оскільки була
проведена нова експертна оцінка і змінилась орендна плата. Інфляцію
потрібно рахувати вже відповідно до початку нового договору?
проведена нова експертна оцінка і змінилась орендна плата. Інфляцію
потрібно рахувати вже відповідно до початку нового договору?
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 30 березня 2015, 17:56
- Регіон: Киевская область
- Звідки: Киев
Добрий день!Підкажить будь-ласка, ми бюджетна установа, орендуємо кімнату у відділу культури, чи обовязково страхувати приміщення, якщо це не прописано в договорі оренди, та чи треба ставити на забалансовий облік це приміщення(в договорі оренди балансова вартість не вказана)
- YesipenkoTanya
- Мешканець
- Повідомлень: 135
- З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
- Подякували: 2 рази
Якщо в договорі не прописано, то не потрібно страхувати, а ще краще дізнайтесь у них, можливо своєїхнє майно вони страхують самостійно.,і кімната вже застрахована1985myraider писав:Добрий день!Підкажить будь-ласка, ми бюджетна установа, орендуємо кімнату у відділу культури, чи обовязково страхувати приміщення, якщо це не прописано в договорі оренди, та чи треба ставити на забалансовий облік це приміщення(в договорі оренди балансова вартість не вказана)
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 12
- З нами з: 21 серпня 2014, 09:26
- Регіон: Полтавская Область
- Дякував (ла): 2 рази
Доброго дня! Підкажіть, можливо у когось є така ситуація, коли орендарем виступає установа Центр державного земельного кадастру? Яка відсоткова ставка вами застосована згідно Постанови КМУ №786 при нарахуванні орендної плати? І на якій підставі? Заздалегідь дякую.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 184
- З нами з: 22 серпня 2012, 17:32
- Регіон: Львовская область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 3 рази
Приміщення та землю в березні 2015 року територіальною громадою району передано за цільовим призначенням територіальному центру для розміщення стаціонару (проживання громадян порхилого віку). Обласна адміністрація планує відремонтувати приміщення, додатково добудувати будиночки та заселити біженців зі сходу, мотивуючи це тим, що терцентр наразі не займає будинків (не має коштів для відкриття стаціонару).
Територіальній громаді району будівлі передано розпорядженням КМУ.
Я думаю, що ми не можемо прийняти біженців у будь-якому випадку.
Які вагомі підстави чи документи навести, для врегулювання питання?
Територіальній громаді району будівлі передано розпорядженням КМУ.
Я думаю, що ми не можемо прийняти біженців у будь-якому випадку.
Які вагомі підстави чи документи навести, для врегулювання питання?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 73
- З нами з: 11 березня 2013, 15:10
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Підкажіть. Орендарі відмовляються виплачувати інфляцію, оскільки в цьому році вона сильна виросла. Що робити в цьому випадку, адже орендна плата за місяць з коригуванням щомісячної інфляції і надалі буде сильно рости
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Ну как они могут отказаться от оплаты по договору?
Судиться, значит...
Судиться, значит...
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Яна6713 писав:нужно ли начислять тепло при аренде 1 м. кв. под банкомат или кофе автомат
Потрібно нараховувати комунальні і експлуатаційні послуги по теплу при оренді 1 м.кв., але такі стягування потрібно передбачати у Договорі про відшкодування витрат балансоутримувача.
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Pariz писав:в нас стояв банкомат, то рахували тільки 1 кВт за добу
А як Ви дізнались, що споживча потужність банкомату 1 кВт за добу ?
- viktoriy_ubr
- Квартирант
- Повідомлень: 98
- З нами з: 14 лютого 2012, 23:19
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 8 разів
Центр зайнятості орендує приміщенняя у міської ради. Договора оренди перезаключаються щорічно . Індексація орендної плати нараховується .
З цього приводу питання????
1. Акти на оренду з індексацією не підписують в зв"зку з відсутністю которисних призначень. . Як бути ???
2. Який місяць вважється базовим для нарахування індексації , якщо договора перезаключаються щорічно?
Допоможіть ! Наперід вдячна.
З цього приводу питання????
1. Акти на оренду з індексацією не підписують в зв"зку з відсутністю которисних призначень. . Як бути ???
2. Який місяць вважється базовим для нарахування індексації , якщо договора перезаключаються щорічно?
Допоможіть ! Наперід вдячна.
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 10 січня 2013, 13:18
- Регіон: Киевская Область
- Звідки: Белая Церковь
Центр зайнятості - бюджетна установа, і відповідно орендна плата становить 1 грн. в рік (без ПДВ). Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди. Тобто базовим буде місяць укладення договору, індексація нараховуватиметься в кінці поточного року. Механізм, прописаний у Методиці, не враховує, на жаль, особливості реєстрації бюджетних зобовязань. За відсутності кошторисних призначень потрібно або вносити зміни до кошторису, або... просто сплатити ту нещасну гривню з копійками готівкою через будь-який банк.
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
У бюджетній установі підприємець орендує приміщення для розміщення ксероксу. Працює там одна особа з 9.00 до 15.00 годин, тобто 6 годин робочого часу.
Маємо з орендарем Договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг.
Моє запитання стосується порядку розрахунку суми відшкодування за водопостачання орендарю.
Читала у " Бюджетній бухгалтерії " № 11 від 24.03.2008 року приклад розрахунку за водопостачання.
Зробила свій розрахунок за травень 2015 року на підставі рахунку від " ....водоканал" орендарю-підприємцю.
1. Вартість послуг за водопостачання складає за травень 2015 року : Об'єм спожитої води 6,0 куб. * 8,45 грн. (тариф) = 50,70 грн.
2. В бюджетній установі працює 15 осіб ( по штатному розпису, разом зі сторожами, у яких запроваджений підсумований облік робочого часу)
50,70 грн. * 1 чол. ( особа, яка працює у орендаря) / 16 чол. ( працівники бюджетної установи разом з найманим працівником орендаря) = 3,17 грн.
Раніше в нашій установі проводили розрахунок суми відшкодування орендарю за воду таким чином :
а) норма споживання води на одну особу за шестигодинний робочий день с 9.00 до 15.00 год. становить ( 15 л. / 8 год.) * 6 год. = 11,25 л.
б) кількість робочих днів у травні 2015 року - 18 роб.дн.
в) фактичні витрати на водопостачання за травень 2015 року складають 11,25 л. * 18 роб.дн. = 202,50 л.
г) вартість 1 куб.м. води 8,45 грн., отже, до сплати орендарю за водопостачання 8,45 грн. / 1000 л. * 202,50 л. = 1,71 грн.
Який метод розрахунку за водопостачання орендарю вірний. Допоможіть, будь ласка, розібратися.
Маємо з орендарем Договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг.
Моє запитання стосується порядку розрахунку суми відшкодування за водопостачання орендарю.
Читала у " Бюджетній бухгалтерії " № 11 від 24.03.2008 року приклад розрахунку за водопостачання.
Зробила свій розрахунок за травень 2015 року на підставі рахунку від " ....водоканал" орендарю-підприємцю.
1. Вартість послуг за водопостачання складає за травень 2015 року : Об'єм спожитої води 6,0 куб. * 8,45 грн. (тариф) = 50,70 грн.
2. В бюджетній установі працює 15 осіб ( по штатному розпису, разом зі сторожами, у яких запроваджений підсумований облік робочого часу)
50,70 грн. * 1 чол. ( особа, яка працює у орендаря) / 16 чол. ( працівники бюджетної установи разом з найманим працівником орендаря) = 3,17 грн.
Раніше в нашій установі проводили розрахунок суми відшкодування орендарю за воду таким чином :
а) норма споживання води на одну особу за шестигодинний робочий день с 9.00 до 15.00 год. становить ( 15 л. / 8 год.) * 6 год. = 11,25 л.
б) кількість робочих днів у травні 2015 року - 18 роб.дн.
в) фактичні витрати на водопостачання за травень 2015 року складають 11,25 л. * 18 роб.дн. = 202,50 л.
г) вартість 1 куб.м. води 8,45 грн., отже, до сплати орендарю за водопостачання 8,45 грн. / 1000 л. * 202,50 л. = 1,71 грн.
Який метод розрахунку за водопостачання орендарю вірний. Допоможіть, будь ласка, розібратися.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
Код: Виділити все
Розмір річної орендної плати за оренду нерухомого майна бюджетними організаціями, які утримуються за рахунок [u]державного бюджету[/u], державними та комунальними закладами охорони здоров'я, які утримуються за рахунок державного та місцевих бюджетів, державними та комунальними телерадіоорганізаціями, редакціями державних і комунальних періодичних видань та періодичних видань, заснованих об'єднаннями громадян, державними науково-дослідними установами, навчальними закладами, трудовими і журналістськими колективами, підприємствами зв'язку, що їх розповсюджують, Товариством Червоного Хреста України та його місцевими організаціями, асоціаціями органів місцевого самоврядування із всеукраїнським статусом, а також інвалідами з метою використання під гаражі для спеціальних засобів пересування [u]становить 1 гривню[/u]. Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди.
Хто, що з цього питання може відповісти, чи має право орендувати територіальний підрозділ ПФУ приміщення за 1 гривню?
Дякую за відповідь!
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Добрий день! Вважаю, що а ні Пенсійний фонд, а ні його територіальні підрозділи не відносяться до категорії тих установ та організацій, які визначені в п.10 Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 4 жовтня 1995 р. № 786, і не мають право орендувати нерухоме майно за 1 грн.
Пенсійний фонд існує як самостійна фінансова система, що формується за рахунок страхових внесків підприємств та громадян.
Дійсно видатки Пенсійного фонду на керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення - тобто на їх утримання здійснюється за рахунок власних надходжень, що підтверджується бюджетом Пенсійного фонду України на 2015 рік, затвердженим постановою КМУ від 25 лютого 2015 р. N 67.
Пенсійний фонд існує як самостійна фінансова система, що формується за рахунок страхових внесків підприємств та громадян.
Дійсно видатки Пенсійного фонду на керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення - тобто на їх утримання здійснюється за рахунок власних надходжень, що підтверджується бюджетом Пенсійного фонду України на 2015 рік, затвердженим постановою КМУ від 25 лютого 2015 р. N 67.
- Мырза Татьяна
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 23 січня 2013, 12:19
- Звідки: Украина, Одесса
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10289
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числомМырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
- Станкус Тетяна
- Місцевий
- Повідомлень: 549
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харьковская область
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Як визначено у ст. 18-1 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.92 р.у № 2269-XII поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Як вірно зазначив Євген, у договорі має бути чітко визначено за чий кошт проводиться капітальний ремонт орендованого приміщення та за чий кошт має проводитись його поточний ремонт.
Як вірно зазначив Євген, у договорі має бути чітко визначено за чий кошт проводиться капітальний ремонт орендованого приміщення та за чий кошт має проводитись його поточний ремонт.
- Мырза Татьяна
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 23 січня 2013, 12:19
- Звідки: Украина, Одесса
- Дякував (ла): 1 раз
Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?EVGENIY писав:Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числомМырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10289
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Так мы ж арендовали помещение, следовательно мы не можем и оприходовать стёкла и дрова :)Мырза Татьяна писав:Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?EVGENIY писав:Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числомМырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Пусть арендодатель думает
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 05 лютого 2015, 14:02
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 6 разів
Доброго дня! Ми користуємось приміщенням адміністрації, яка фінансується з державного бюджету а ми - з місцевого, на підставі договору ПОЗИЧКИ. Хочемо поміняти вікна теж, бо зиму не виживемо - вибиті шибки. А також хотілося би зробити косметичний ремонт: опустити стелю, бо висота 3.5 м. та постелити лінолеум, бо паркет весь розбігся. Як це правильно оформити?