Оренда приміщення бюджетної установи

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
katino
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 26 березня 2013, 17:16
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення katino »

Lelya9104, свет не рассчитывается по площади, свет считают по количеству токоприемников (считайте все лампочки, принтеры, компьютеры  и т.д. их мощность умножаете на количество часов работы в сутки и на количество рабочих дней) ВОТ ТАК БУДЕТ ПРАВИЛЬНО!

Добавлено (06.03.2015, 10:28)
---------------------------------------------
Malyuga, а почему это вообще загальный фонд, если это доходы спецфонда по коду 25010300!

Добавлено (06.03.2015, 10:31)
---------------------------------------------
ИринаБ8405, если вы сдаете то вам лучше аренда т. к. будете получать доход, а если вы берете в аренду то лучше позичка т. к. это вам бесплатно!

Malyuga
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 11 квітня 2013, 20:43
Регіон: Харьковская Область

Повідомлення Malyuga »

Загальний фонд - це можливо,вже було проведено декілька перевірок на протязі років,порушень не виявлено.Є рішення сесій.Так ,що ж з військовим збором,хто знає?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Malyuga, Тут нужно разобраться!! На сколько я понял эти деньги поступают вам в загальный фонд бюджета т.е. на счёт 3141 и далее падают на котёл 3142??? Если это так то это не вы как установа сдаёте в аренду, а сдаёт териториальная грамада, если бы вы как установа сдавали то деньги должны были поступать на 3542 и относится на доходы как указано выше по 25010300! Как вы можете из доходов бюджета ещё и удерживать военный сбор, вам же в бюджет поступает и единый налог от предпринимателей так что вы и на него будете будете начислять военный сбор ?

Malyuga
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 11 квітня 2013, 20:43
Регіон: Харьковская Область

Повідомлення Malyuga »

ЕВГЕНИЙ,да что-то запуталась я с этим военным сбором,уже и  холодное остудить хочется.Да,это у меня доходы загального фонда...Теперь  и правда какой с них военный     сбор?Спасибо.

Аватар користувача
klimksenia
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення klimksenia »

Добрий день. Підкажіть. Договір з орендарями підписаний новий, оскільки була
проведена нова експертна оцінка і змінилась орендна плата. Інфляцію
потрібно рахувати вже відповідно до початку нового договору?

1985myraider
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 30 березня 2015, 17:56
Регіон: Киевская область
Звідки: Киев

Повідомлення 1985myraider »

Добрий день!Підкажить будь-ласка, ми бюджетна установа, орендуємо кімнату у відділу культури, чи обовязково страхувати приміщення, якщо це не прописано в договорі оренди, та чи треба ставити на забалансовий облік це приміщення(в договорі оренди балансова вартість не вказана)

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

1985myraider писав:Добрий день!Підкажить будь-ласка, ми бюджетна установа, орендуємо кімнату у відділу культури, чи обовязково страхувати приміщення, якщо це не прописано в договорі оренди, та чи треба ставити на забалансовий облік це приміщення(в договорі оренди балансова вартість не вказана)
Якщо в договорі не прописано, то не потрібно страхувати, а ще краще дізнайтесь у них, можливо своєїхнє майно вони страхують самостійно.,і кімната вже застрахована

Pariz
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Pariz »

Яна6713, в нас стояв банкомат, то рахували тільки 1 кВт за добу

Вика8931
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 21 серпня 2014, 09:26
Регіон: Полтавская Область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Вика8931 »

Доброго дня! Підкажіть, можливо у когось є така ситуація, коли орендарем виступає установа Центр державного земельного кадастру? Яка відсоткова ставка вами застосована згідно Постанови КМУ №786 при нарахуванні орендної плати? І на якій підставі? Заздалегідь дякую.

Ulyasya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 22 серпня 2012, 17:32
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ulyasya »

Приміщення та землю в березні 2015 року територіальною громадою району передано за цільовим призначенням територіальному центру для розміщення стаціонару (проживання громадян порхилого віку). Обласна адміністрація планує відремонтувати приміщення, додатково добудувати будиночки та заселити біженців зі сходу, мотивуючи це тим, що терцентр наразі не займає будинків (не має коштів для відкриття стаціонару). 
Територіальній громаді району будівлі передано розпорядженням КМУ.
Я думаю, що ми не можемо прийняти біженців у будь-якому випадку.
Які вагомі підстави чи документи навести, для врегулювання питання?

Pariz
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Pariz »

Підкажіть. Орендарі відмовляються виплачувати інфляцію, оскільки в цьому році вона сильна виросла. Що робити в цьому випадку, адже орендна плата за місяць з коригуванням щомісячної інфляції і надалі буде сильно рости

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Ну как они могут отказаться от оплаты по договору?

Судиться, значит...

Pariz
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Pariz »

Дякую

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Та не за что :)

Аватар користувача
panyutinorada
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 травня 2014, 10:21
Подякували: 6 разів

Повідомлення panyutinorada »

Яна6713 писав:нужно ли начислять тепло при аренде 1 м. кв. под банкомат или кофе автомат


Потрібно нараховувати комунальні і експлуатаційні послуги по теплу при оренді 1 м.кв., але такі стягування потрібно передбачати у Договорі про відшкодування витрат балансоутримувача.

Аватар користувача
panyutinorada
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 травня 2014, 10:21
Подякували: 6 разів

Повідомлення panyutinorada »

Pariz писав:в нас стояв банкомат, то рахували тільки 1 кВт за добу


А як Ви дізнались, що споживча потужність банкомату 1 кВт за добу ?

Аватар користувача
viktoriy_ubr
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 98
З нами з: 14 лютого 2012, 23:19
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 8 разів

Повідомлення viktoriy_ubr »

Центр зайнятості орендує приміщенняя у міської ради. Договора оренди перезаключаються щорічно . Індексація орендної плати нараховується .

З цього приводу питання????
1. Акти на оренду з індексацією не підписують в зв"зку з відсутністю которисних призначень. . Як бути ???
2. Який місяць вважється базовим для нарахування індексації , якщо договора перезаключаються щорічно?

Допоможіть ! Наперід вдячна.

Химера
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 10 січня 2013, 13:18
Регіон: Киевская Область
Звідки: Белая Церковь

Повідомлення Химера »

Центр зайнятості - бюджетна установа, і відповідно орендна плата становить 1 грн. в рік (без ПДВ). Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди. Тобто базовим буде місяць укладення договору, індексація нараховуватиметься в кінці поточного року. Механізм, прописаний у Методиці, не враховує, на жаль, особливості реєстрації бюджетних зобовязань. За відсутності кошторисних призначень потрібно або вносити зміни до кошторису, або... просто сплатити ту нещасну гривню з копійками готівкою через будь-який банк.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

У бюджетній установі підприємець орендує приміщення для розміщення ксероксу. Працює там одна особа з 9.00 до 15.00 годин, тобто 6 годин робочого часу.
Маємо з орендарем Договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг.
Моє запитання стосується порядку розрахунку суми відшкодування за водопостачання орендарю.
Читала у " Бюджетній бухгалтерії " № 11 від 24.03.2008 року приклад розрахунку за водопостачання.
Зробила свій розрахунок за травень 2015 року на підставі рахунку від " ....водоканал" орендарю-підприємцю.
1. Вартість послуг за водопостачання складає за травень 2015 року : Об'єм спожитої води 6,0 куб. * 8,45 грн. (тариф) = 50,70 грн.
2. В бюджетній установі працює 15 осіб ( по штатному розпису, разом зі сторожами, у яких запроваджений підсумований облік робочого часу)
50,70 грн. * 1 чол. ( особа, яка працює у орендаря) / 16 чол. ( працівники бюджетної установи разом з найманим працівником орендаря) = 3,17 грн.
Раніше в нашій установі проводили розрахунок суми відшкодування орендарю за воду таким чином :
а) норма споживання води на одну особу за шестигодинний робочий день с 9.00 до 15.00 год. становить ( 15 л. / 8 год.) * 6 год. = 11,25 л.
б) кількість робочих днів у травні 2015 року - 18 роб.дн.
в) фактичні витрати на водопостачання за травень 2015 року складають 11,25 л. * 18 роб.дн. = 202,50 л.
г) вартість 1 куб.м. води 8,45 грн., отже, до сплати орендарю за водопостачання 8,45 грн. / 1000 л. * 202,50 л. = 1,71 грн.

Який метод розрахунку за водопостачання орендарю вірний. Допоможіть, будь ласка, розібратися.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Чи потрібно орендарям надавати акти виконаних робіт про надання послуг на оренду приміщення?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Код: Виділити все

Розмір річної орендної плати за оренду нерухомого майна бюджетними організаціями, які утримуються за рахунок [u]державного бюджету[/u], державними та комунальними закладами охорони здоров'я, які утримуються за рахунок державного та місцевих бюджетів, державними та комунальними телерадіоорганізаціями, редакціями державних і комунальних періодичних видань та періодичних видань, заснованих об'єднаннями громадян, державними науково-дослідними установами, навчальними закладами, трудовими і журналістськими колективами, підприємствами зв'язку, що їх розповсюджують, Товариством Червоного Хреста України та його місцевими організаціями, асоціаціями органів місцевого самоврядування із всеукраїнським статусом, а також інвалідами з метою використання під гаражі для спеціальних засобів пересування [u]становить 1 гривню[/u]. Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди.
Я так розумію, що територіальні підрозділи Пенсійного фонду України не відосяться до цього переліку, тобто за оренду повинні платити більше як 1 гривня? Тому, що фінансування ПФУ йде за рахунок власних надходжень, а не за рахунок держбюджету!!!
Хто, що з цього питання може відповісти, чи має право орендувати територіальний підрозділ ПФУ приміщення за 1 гривню?
Дякую за відповідь!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Добрий день! Вважаю, що а ні Пенсійний фонд, а ні його територіальні підрозділи не відносяться до категорії тих установ та організацій, які визначені в п.10 Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 4 жовтня 1995 р. № 786, і не мають право орендувати нерухоме майно за 1 грн.
Пенсійний фонд існує як самостійна фінансова система, що формується за рахунок страхових внесків підприємств та громадян.
Дійсно видатки Пенсійного фонду на керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення - тобто на їх утримання здійснюється за рахунок власних надходжень, що підтверджується бюджетом Пенсійного фонду України на 2015 рік, затвердженим постановою КМУ від 25 лютого 2015 р. N 67.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Я теж так вважаю! ПФУ є ЦОВВ, але фінансується за рахунок власних надходжень, типу ЄСВ.

Аватар користувача
Мырза Татьяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 23 січня 2013, 12:19
Звідки: Украина, Одесса
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Мырза Татьяна »

Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Дивлячись, що у Вас написано в договорі оренди. Але краще взяти згоду.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Як визначено у ст. 18-1 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.92 р.у № 2269-XII поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Як вірно зазначив Євген, у договорі має бути чітко визначено за чий кошт проводиться капітальний ремонт орендованого приміщення та за чий кошт має проводитись його поточний ремонт.

Аватар користувача
Мырза Татьяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 23 січня 2013, 12:19
Звідки: Украина, Одесса
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Мырза Татьяна »

EVGENIY писав:
Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:
Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Мырза Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:
Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?
Так мы ж арендовали помещение, следовательно мы не можем и оприходовать стёкла и дрова :)
Пусть арендодатель думает :36:

Уокер
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 05 лютого 2015, 14:02
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Уокер »

Доброго дня! Ми користуємось приміщенням адміністрації, яка фінансується з державного бюджету а ми - з місцевого, на підставі договору ПОЗИЧКИ. Хочемо поміняти вікна теж, бо зиму не виживемо - вибиті шибки. А також хотілося би зробити косметичний ремонт: опустити стелю, бо висота 3.5 м. та постелити лінолеум, бо паркет весь розбігся. Як це правильно оформити?

Відповісти

Повернутись до “Різне”