Сторінка 4 з 8

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 06 березня 2015, 10:31
katino
Lelya9104, свет не рассчитывается по площади, свет считают по количеству токоприемников (считайте все лампочки, принтеры, компьютеры  и т.д. их мощность умножаете на количество часов работы в сутки и на количество рабочих дней) ВОТ ТАК БУДЕТ ПРАВИЛЬНО!

Добавлено (06.03.2015, 10:28)
---------------------------------------------
Malyuga, а почему это вообще загальный фонд, если это доходы спецфонда по коду 25010300!

Добавлено (06.03.2015, 10:31)
---------------------------------------------
ИринаБ8405, если вы сдаете то вам лучше аренда т. к. будете получать доход, а если вы берете в аренду то лучше позичка т. к. это вам бесплатно!

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 06 березня 2015, 10:59
Malyuga
Загальний фонд - це можливо,вже було проведено декілька перевірок на протязі років,порушень не виявлено.Є рішення сесій.Так ,що ж з військовим збором,хто знає?

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 06 березня 2015, 11:10
EVGENIY
Malyuga, Тут нужно разобраться!! На сколько я понял эти деньги поступают вам в загальный фонд бюджета т.е. на счёт 3141 и далее падают на котёл 3142??? Если это так то это не вы как установа сдаёте в аренду, а сдаёт териториальная грамада, если бы вы как установа сдавали то деньги должны были поступать на 3542 и относится на доходы как указано выше по 25010300! Как вы можете из доходов бюджета ещё и удерживать военный сбор, вам же в бюджет поступает и единый налог от предпринимателей так что вы и на него будете будете начислять военный сбор ?

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 06 березня 2015, 14:12
Malyuga
ЕВГЕНИЙ,да что-то запуталась я с этим военным сбором,уже и  холодное остудить хочется.Да,это у меня доходы загального фонда...Теперь  и правда какой с них военный     сбор?Спасибо.

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 11 березня 2015, 13:59
klimksenia
Добрий день. Підкажіть. Договір з орендарями підписаний новий, оскільки була
проведена нова експертна оцінка і змінилась орендна плата. Інфляцію
потрібно рахувати вже відповідно до початку нового договору?

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 31 березня 2015, 13:03
1985myraider
Добрий день!Підкажить будь-ласка, ми бюджетна установа, орендуємо кімнату у відділу культури, чи обовязково страхувати приміщення, якщо це не прописано в договорі оренди, та чи треба ставити на забалансовий облік це приміщення(в договорі оренди балансова вартість не вказана)

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 квітня 2015, 08:59
YesipenkoTanya
1985myraider писав:Добрий день!Підкажить будь-ласка, ми бюджетна установа, орендуємо кімнату у відділу культури, чи обовязково страхувати приміщення, якщо це не прописано в договорі оренди, та чи треба ставити на забалансовий облік це приміщення(в договорі оренди балансова вартість не вказана)
Якщо в договорі не прописано, то не потрібно страхувати, а ще краще дізнайтесь у них, можливо своєїхнє майно вони страхують самостійно.,і кімната вже застрахована

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 07 квітня 2015, 17:38
Pariz
Яна6713, в нас стояв банкомат, то рахували тільки 1 кВт за добу

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 20 квітня 2015, 14:19
Вика8931
Доброго дня! Підкажіть, можливо у когось є така ситуація, коли орендарем виступає установа Центр державного земельного кадастру? Яка відсоткова ставка вами застосована згідно Постанови КМУ №786 при нарахуванні орендної плати? І на якій підставі? Заздалегідь дякую.

Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 04 травня 2015, 11:34
Ulyasya
Приміщення та землю в березні 2015 року територіальною громадою району передано за цільовим призначенням територіальному центру для розміщення стаціонару (проживання громадян порхилого віку). Обласна адміністрація планує відремонтувати приміщення, додатково добудувати будиночки та заселити біженців зі сходу, мотивуючи це тим, що терцентр наразі не займає будинків (не має коштів для відкриття стаціонару). 
Територіальній громаді району будівлі передано розпорядженням КМУ.
Я думаю, що ми не можемо прийняти біженців у будь-якому випадку.
Які вагомі підстави чи документи навести, для врегулювання питання?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 25 травня 2015, 22:00
Pariz
Підкажіть. Орендарі відмовляються виплачувати інфляцію, оскільки в цьому році вона сильна виросла. Що робити в цьому випадку, адже орендна плата за місяць з коригуванням щомісячної інфляції і надалі буде сильно рости

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 25 травня 2015, 22:04
Радистка_Кэт
Ну как они могут отказаться от оплаты по договору?

Судиться, значит...

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 26 травня 2015, 09:10
Pariz
Дякую

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 26 травня 2015, 13:42
Радистка_Кэт
Та не за что :)

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 09 червня 2015, 13:25
panyutinorada
Яна6713 писав:нужно ли начислять тепло при аренде 1 м. кв. под банкомат или кофе автомат


Потрібно нараховувати комунальні і експлуатаційні послуги по теплу при оренді 1 м.кв., але такі стягування потрібно передбачати у Договорі про відшкодування витрат балансоутримувача.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 09 червня 2015, 13:28
panyutinorada
Pariz писав:в нас стояв банкомат, то рахували тільки 1 кВт за добу


А як Ви дізнались, що споживча потужність банкомату 1 кВт за добу ?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 10 червня 2015, 10:23
viktoriy_ubr
Центр зайнятості орендує приміщенняя у міської ради. Договора оренди перезаключаються щорічно . Індексація орендної плати нараховується .

З цього приводу питання????
1. Акти на оренду з індексацією не підписують в зв"зку з відсутністю которисних призначень. . Як бути ???
2. Який місяць вважється базовим для нарахування індексації , якщо договора перезаключаються щорічно?

Допоможіть ! Наперід вдячна.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 15 червня 2015, 17:20
Химера
Центр зайнятості - бюджетна установа, і відповідно орендна плата становить 1 грн. в рік (без ПДВ). Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди. Тобто базовим буде місяць укладення договору, індексація нараховуватиметься в кінці поточного року. Механізм, прописаний у Методиці, не враховує, на жаль, особливості реєстрації бюджетних зобовязань. За відсутності кошторисних призначень потрібно або вносити зміни до кошторису, або... просто сплатити ту нещасну гривню з копійками готівкою через будь-який банк.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 18 червня 2015, 16:09
veta3699
У бюджетній установі підприємець орендує приміщення для розміщення ксероксу. Працює там одна особа з 9.00 до 15.00 годин, тобто 6 годин робочого часу.
Маємо з орендарем Договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг.
Моє запитання стосується порядку розрахунку суми відшкодування за водопостачання орендарю.
Читала у " Бюджетній бухгалтерії " № 11 від 24.03.2008 року приклад розрахунку за водопостачання.
Зробила свій розрахунок за травень 2015 року на підставі рахунку від " ....водоканал" орендарю-підприємцю.
1. Вартість послуг за водопостачання складає за травень 2015 року : Об'єм спожитої води 6,0 куб. * 8,45 грн. (тариф) = 50,70 грн.
2. В бюджетній установі працює 15 осіб ( по штатному розпису, разом зі сторожами, у яких запроваджений підсумований облік робочого часу)
50,70 грн. * 1 чол. ( особа, яка працює у орендаря) / 16 чол. ( працівники бюджетної установи разом з найманим працівником орендаря) = 3,17 грн.
Раніше в нашій установі проводили розрахунок суми відшкодування орендарю за воду таким чином :
а) норма споживання води на одну особу за шестигодинний робочий день с 9.00 до 15.00 год. становить ( 15 л. / 8 год.) * 6 год. = 11,25 л.
б) кількість робочих днів у травні 2015 року - 18 роб.дн.
в) фактичні витрати на водопостачання за травень 2015 року складають 11,25 л. * 18 роб.дн. = 202,50 л.
г) вартість 1 куб.м. води 8,45 грн., отже, до сплати орендарю за водопостачання 8,45 грн. / 1000 л. * 202,50 л. = 1,71 грн.

Який метод розрахунку за водопостачання орендарю вірний. Допоможіть, будь ласка, розібратися.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 18 червня 2015, 16:12
veta3699
Чи потрібно орендарям надавати акти виконаних робіт про надання послуг на оренду приміщення?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 19 серпня 2015, 07:09
yaoleg

Код: Виділити все

Розмір річної орендної плати за оренду нерухомого майна бюджетними організаціями, які утримуються за рахунок [u]державного бюджету[/u], державними та комунальними закладами охорони здоров'я, які утримуються за рахунок державного та місцевих бюджетів, державними та комунальними телерадіоорганізаціями, редакціями державних і комунальних періодичних видань та періодичних видань, заснованих об'єднаннями громадян, державними науково-дослідними установами, навчальними закладами, трудовими і журналістськими колективами, підприємствами зв'язку, що їх розповсюджують, Товариством Червоного Хреста України та його місцевими організаціями, асоціаціями органів місцевого самоврядування із всеукраїнським статусом, а також інвалідами з метою використання під гаражі для спеціальних засобів пересування [u]становить 1 гривню[/u]. Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди.
Я так розумію, що територіальні підрозділи Пенсійного фонду України не відосяться до цього переліку, тобто за оренду повинні платити більше як 1 гривня? Тому, що фінансування ПФУ йде за рахунок власних надходжень, а не за рахунок держбюджету!!!
Хто, що з цього питання може відповісти, чи має право орендувати територіальний підрозділ ПФУ приміщення за 1 гривню?
Дякую за відповідь!

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 19 серпня 2015, 10:50
Владислав Станкус
Добрий день! Вважаю, що а ні Пенсійний фонд, а ні його територіальні підрозділи не відносяться до категорії тих установ та організацій, які визначені в п.10 Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 4 жовтня 1995 р. № 786, і не мають право орендувати нерухоме майно за 1 грн.
Пенсійний фонд існує як самостійна фінансова система, що формується за рахунок страхових внесків підприємств та громадян.
Дійсно видатки Пенсійного фонду на керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення - тобто на їх утримання здійснюється за рахунок власних надходжень, що підтверджується бюджетом Пенсійного фонду України на 2015 рік, затвердженим постановою КМУ від 25 лютого 2015 р. N 67.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 19 серпня 2015, 13:39
yaoleg
Я теж так вважаю! ПФУ є ЦОВВ, але фінансується за рахунок власних надходжень, типу ЄСВ.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 31 серпня 2015, 16:58
Мырза Татьяна
Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 07:41
yaoleg
Дивлячись, що у Вас написано в договорі оренди. Але краще взяти згоду.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 08:43
EVGENIY
Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 09:02
Станкус Тетяна
Як визначено у ст. 18-1 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.92 р.у № 2269-XII поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Як вірно зазначив Євген, у договорі має бути чітко визначено за чий кошт проводиться капітальний ремонт орендованого приміщення та за чий кошт має проводитись його поточний ремонт.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 09:30
Мырза Татьяна
EVGENIY писав:
Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:
Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 10:21
EVGENIY
Мырза Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:
Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?
Так мы ж арендовали помещение, следовательно мы не можем и оприходовать стёкла и дрова :)
Пусть арендодатель думает :36:

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 04 вересня 2015, 14:38
Уокер
Доброго дня! Ми користуємось приміщенням адміністрації, яка фінансується з державного бюджету а ми - з місцевого, на підставі договору ПОЗИЧКИ. Хочемо поміняти вікна теж, бо зиму не виживемо - вибиті шибки. А також хотілося би зробити косметичний ремонт: опустити стелю, бо висота 3.5 м. та постелити лінолеум, бо паркет весь розбігся. Як це правильно оформити?