Сторінка 5 з 8

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 19 серпня 2015, 07:09
yaoleg

Код: Виділити все

Розмір річної орендної плати за оренду нерухомого майна бюджетними організаціями, які утримуються за рахунок [u]державного бюджету[/u], державними та комунальними закладами охорони здоров'я, які утримуються за рахунок державного та місцевих бюджетів, державними та комунальними телерадіоорганізаціями, редакціями державних і комунальних періодичних видань та періодичних видань, заснованих об'єднаннями громадян, державними науково-дослідними установами, навчальними закладами, трудовими і журналістськими колективами, підприємствами зв'язку, що їх розповсюджують, Товариством Червоного Хреста України та його місцевими організаціями, асоціаціями органів місцевого самоврядування із всеукраїнським статусом, а також інвалідами з метою використання під гаражі для спеціальних засобів пересування [u]становить 1 гривню[/u]. Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди.
Я так розумію, що територіальні підрозділи Пенсійного фонду України не відосяться до цього переліку, тобто за оренду повинні платити більше як 1 гривня? Тому, що фінансування ПФУ йде за рахунок власних надходжень, а не за рахунок держбюджету!!!
Хто, що з цього питання може відповісти, чи має право орендувати територіальний підрозділ ПФУ приміщення за 1 гривню?
Дякую за відповідь!

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 19 серпня 2015, 10:50
Владислав Станкус
Добрий день! Вважаю, що а ні Пенсійний фонд, а ні його територіальні підрозділи не відносяться до категорії тих установ та організацій, які визначені в п.10 Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 4 жовтня 1995 р. № 786, і не мають право орендувати нерухоме майно за 1 грн.
Пенсійний фонд існує як самостійна фінансова система, що формується за рахунок страхових внесків підприємств та громадян.
Дійсно видатки Пенсійного фонду на керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення - тобто на їх утримання здійснюється за рахунок власних надходжень, що підтверджується бюджетом Пенсійного фонду України на 2015 рік, затвердженим постановою КМУ від 25 лютого 2015 р. N 67.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 19 серпня 2015, 13:39
yaoleg
Я теж так вважаю! ПФУ є ЦОВВ, але фінансується за рахунок власних надходжень, типу ЄСВ.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 31 серпня 2015, 16:58
Мырза Татьяна
Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 07:41
yaoleg
Дивлячись, що у Вас написано в договорі оренди. Але краще взяти згоду.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 08:43
EVGENIY
Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 09:02
Станкус Тетяна
Як визначено у ст. 18-1 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.92 р.у № 2269-XII поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Як вірно зазначив Євген, у договорі має бути чітко визначено за чий кошт проводиться капітальний ремонт орендованого приміщення та за чий кошт має проводитись його поточний ремонт.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 09:30
Мырза Татьяна
EVGENIY писав:
Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:
Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 вересня 2015, 10:21
EVGENIY
Мырза Татьяна писав:
EVGENIY писав:
Мырза Татьяна писав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:
Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?
Так мы ж арендовали помещение, следовательно мы не можем и оприходовать стёкла и дрова :)
Пусть арендодатель думает :36:

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 04 вересня 2015, 14:38
Уокер
Доброго дня! Ми користуємось приміщенням адміністрації, яка фінансується з державного бюджету а ми - з місцевого, на підставі договору ПОЗИЧКИ. Хочемо поміняти вікна теж, бо зиму не виживемо - вибиті шибки. А також хотілося би зробити косметичний ремонт: опустити стелю, бо висота 3.5 м. та постелити лінолеум, бо паркет весь розбігся. Як це правильно оформити?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 07 вересня 2015, 09:26
Станкус Тетяна
Для того щоб провести зазначений Вами ремонт в догворі позички має бути чітко визначено хто проводить капітальний та поточний ремонт. Якщо це не визначено, слід укласти додаткову угоду.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 17 вересня 2015, 14:03
Pariz
Добрий день. Чи можна вже виставляти рахунки орендарям за комунальні послуги за ІІІ квартал 2015 року?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 05 листопада 2015, 11:13
mamochka
якщо дві установи ( 1 і 2 ) є структурними одиницями однієї головної організації (3): то чи потрібно підписувати договір оренди держ.майна між 1 і 2 про користування майном (з реєстрацією у ФДМУ), або ж достатньо погодження гол.орг-ії про користування майном?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 25 листопада 2015, 14:32
Станкус Тетяна
Так, щоб визначити розмір орендної плати за кожний наступний місяць оренди, необхідно розмір орендної плати за попередній місяць помножити на індекс інфляції за поточний місяць.
При цьому такий механізм розрахунку застосовується незалежно від розміру індексу інфляції, тобто в незалежності від того, перевищує ця величина 100 % чи ні.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 26 листопада 2015, 12:37
Ольгіца
mamochka писав:якщо дві установи ( 1 і 2 ) є структурними одиницями однієї головної організації (3): то чи потрібно підписувати договір оренди держ.майна між 1 і 2 про користування майном (з реєстрацією у ФДМУ), або ж достатньо погодження гол.орг-ії про користування майном?
Щоб з однієї кишені в іншу перекласти 1 гривню? ))))
В нас є така ситуація. Є розпорядчий документ (розпорядження, але я б хотіла, щоб це був наказ))) головної орг-ції про закріплення нашого приміщення на правах користування за іншою установою. В цьому розпорядженні прописана необхідність укладання угод на відшкодування послуг (комунальних) за користування цим майном. Відшкодовують. Хоча це теж IMHO нелогічно, бо розпорядник коштів один.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 02 січня 2016, 11:35
klimksenia
Установа виставляє рахунки орендарям місяць в місяць (тобто оплата за листопад проходить в листопаді). Рахунки на інфляцію розраховують окремо і виставляються за попередній місяць, тобто оплата за листопад проходить в грудні. Як правильно виставити рахунок за інфляцію в січні за грудень? Так і вказувати за грудень, але це доходи минулих періодів. Дякую

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 02 січня 2016, 20:19
Тату
Підкажіть,бібліотеки передають на баланс  сільради,бібліотека знаходиться в сільському клубі,який також на балансі с\р.Чи потрібно їм виставляти аренду?і як рахувати електроенергію?-може просто зробити розрахунок по електрообладнанню?Чи взагалі не планувати на електроенергію,раніше відділ культури каже що не планували і не платили..

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 04 січня 2016, 09:30
Владислав Станкус
Доброго ранку!
Безумовно нараховувати орендну плату та плату за спожиті комунальні послуги бібліотекою потрібно оскільки бібліотека розташована в сільському клубі, який враховується на балансі іншої установи – сільської ради, тим паче утримання цих установ здійснюється за різними кодами функціональної класифікації.
Розрахунок за спожиту електричну енергію бібліотекою, у разі відсутності приладу обліку, слід провести виходячи з наявності, кількості, потужності та часу роботи електроприладів. Також необхідно проводити нарахування і за інші спожиті комунальні послуги такі як теплопостачання, водопостачання, водовідведення, звісно якщо бібліотека ними користується.
Виходячи з вищезазначеного бібліотеці слід проводити планування видатків на оплату орендної плати та оплату комунальних послуг необхідних для функціонування установи.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 18 січня 2016, 11:52
veta3699
У зв'язку з https://buhgalter.com.ua/news/upravlinnya-maynom/na-2016-rik-prizupineno-istotnu-umovu-dogovoru-orendi-derzhmayna/
чи потрібно у січні 2016 року враховувати індекс 100,7 % за грудень 2015 року ?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 18 січня 2016, 17:25
Станкус Тетяна
Так, дійсно, відповідно до п.9 Прикінцевих положень Закону про держбюджет-2016 на 2016 рік припинено дію норми ст. 10 Закону про оренду у частині індексації орендної плати.
Нагадаємо: відповідно до п.1 ст.10 Закону про оренду однією з істотних умов договору оренди є орендна плата з урахуванням її індексації.
При цьому ж не все так просто.
Порядок визначення розміру оренди прописаний у Методиці № 786. Ця Методика продовжує містити вимоги щодо індексації орендної плати.
Далі – Типовий договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності, затверджений наказом № 1774 також містить вимоги щодо індексації оренди.
Так, зокрема, у п. 3.3 цього Типового договору прописано наступне: «Орендна плата за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць. Оперативна інформація про індекси інфляції, розраховані Державною службою статистики України, розміщується на веб-сайті Фонду державного майна України».
А в тій же статті 10 Закону про оренду у її пункті 2 чітко визначено, що укладений сторонами договір оренди в частині істотних умов повинен відповідати типовому договору оренди відповідного майна, в якому, як ми вже зазначили, міститься вимога щодо індексації орендної плати.
Слід зазначити, що типові договори оренди майна комунальної власності складені на підставі Типового договору, затвердженого наказом № 1774 і також містять вимогу щодо індексації орендної плати.
При цьому, як бачимо, ця норма Закону про держбюджет-2016 не містить прямої заборони проведення індексації орендної плати у 2016 році.
Тобто залишається питання – чи потрібно взагалі індексувати орендну плату у 2016 році, чи внесені зміни говорять нам лише про те, що індексація орендної плати не є істотною умовою договору оренди?
Тож будемо чекати та сподіватись на роз’яснення законодавців з цього приводу найближчим часом, адже це питання на сьогодні залишається законодавчо неузгодженим.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 19 січня 2016, 15:24
veta3699
Дякую.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 26 січня 2016, 15:49
Slavker
Доброго дня.Підскажіть, будь ласка, ми ( Відділ освіти - орендодавець ) уклали договір оренди з сільською радою ( Орендар) на початку 2015 року. В зв'язку зі зміною кадрів рахунки на оплату електроенергію та газу не були виставлені сільській раді до оплати. Договір потрібно продожувати на цей рік. А як бути з відшкодуванням за минулий рік? 
Дякую заздалегідь.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 26 січня 2016, 16:17
Владислав Станкус
Доброго дня!
Вам обов’язково необхідно провести розрахунки фактично спожитих орендарем послуг електро і газопостачання, та як найшвидше пред’явити їх орендарю для оплати. Майте на увазі, у разі як що Вами була проведена оплата за послуги електро і газопостачання в повному обсязі, в т.ч. спожиті орендарем, то при проведенні перевірки контролюючими органами такий факт буде трактуватись як збитки.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 26 січня 2016, 16:29
Slavker
Дякую за вичерпну відповідь.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 26 січня 2016, 16:42
Владислав Станкус
Будь ласка! Завжди радий допомогти.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 03 лютого 2016, 11:04
klimksenia
Добрий день. То як правильно у лютому виставляти рахунок за оренду? Тільки чисто орендна плата?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 03 лютого 2016, 14:23
Станкус Тетяна
Нажаль, законодавець і досі не надав роз'яснень з цього приводу. Все ще чекаємо.
Зі свого боку вважаю так - якщо у договорі з орендарем, на підставі якого ви нараховуєте орендну плату у лютому, є вимога щодо нарахування індексації, то таку індексацію слід врахувати при наданні рахунку орендарю.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 09 лютого 2016, 17:09
klimksenia
Орендар приміщення був оформлений як ТОВ, а зараз переоформлюється на ФОП. Чи потрібно заключати новий договір чи робити додаткову угоду?

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 10 лютого 2016, 12:43
vysockaira
Орендар приміщення був оформлений як ТОВ, а зараз переоформлюється на ФОП. Чи потрібно заключати новий договір чи робити додаткову угоду?
У нашій організації був такий випадок, при цьому департаментом комунальної власності укладено новий договір оренди на ФОП.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Додано: 01 березня 2016, 12:19
vikosok
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, де знайти інформацію про те хто повинен робити експертну оцінку при передачі в оренду нежитлового приміщення (орендар чи орендодавець)?