Сторінка 1 з 2

Подскажите проводку

Додано: 18 липня 2013, 09:48
Лилия210490
EVGENIY писав:Лилия210490, а можно конкретно что за суммы у вас на этом счёте сейчас? Счёта нет с 2005 года! Я почитал даже старую кореспонденцию счетов там с 691 нету ни одного примера! Вот с каким он у вас счётом тогда кореспондировал вот теперь с тем счётом и делайте обратную проводку!
При старому бухгалтеру по кредиту 691 рахунку обліковувалась сума Д-ту 311(сума коштів, що висить у нас на спецрахунку) та Д-ту 361 (сума коштів, яку повинні повернути в порядку планових платежів).
А коли його убрали з плану рахунків, все рівно його використовували. Хочу виправити помилку, а от на який рахунок тепер віднести не знаю(

Добавлено (18.07.2013, 09:48)
---------------------------------------------
IRENE писав:311 - счета в банках, кредит проверяйте по позициям откуда пришли деньги. Дт 311 Кт ?  Дт 361 - это перечисление платежа, значит кредит банк (что там у Вас 321, 323,324)
  Якщо розглядати з такої сторони, то Д-т 311 К-т 361 та Д-т 361 К-т 311. Але ж потім не будуть збігатися залишки в кінці місяця(Так як зазначена сума - це сума, яка повинна бути в майбутньому повернута.

Подскажите проводку

Додано: 18 липня 2013, 13:10
IRENE
Лилия210490, які залишки не будуть збігатися та з з чим?
Давайте виходити із сутності ваших господарських операцій - яким чином у вас зявляется Дт 361 - що це конкретно?

Потім будемо дивитись куди другий запис тулити (на Кт якого рахунку).

Подскажите проводку

Додано: 18 липня 2013, 14:44
Лилия210490
Установа видавала поворотну фінансову допомогу на 5 років. Залишки по Д-ту 361 - це сума коштів, яка повинна ще повернутися. А залишки по Д-т 311 рахунку - це кошти, які повернулися і знаходяться на рахунку.

Добавлено (18.07.2013, 14:44)
---------------------------------------------
А загальна сума Д-т 361 та Д-т 311 дорівнює сумі виданої фінансової поворотної допомоги.

Подскажите проводку

Додано: 21 липня 2013, 23:26
EVGENIY
Лилия210490, Насколько я читал бюджетний кодекс, то бюджетные установы не имеют права давать кредиты и брать кредиты!! Если это с местного БЮДЖЕТА выдавалась помощь то к вашей главной книге никакого отношения вобще не имеет так же как и размещение свободных средств БЮДЖЕТА на депозитах! Не путайте бюджет вашей местности и главную книгу УЧРЕЖДЕНИЯ!!!

Подскажите проводку

Додано: 22 липня 2013, 09:07
Лилия210490
Так, ми місцевий бюджет. Але ж кошти видавалися через нашу установу, і поворотну фінансову допомогу перераховують на рахунок нашої установи. І хотілося б для себе бачити залишки боргу і суму повернутої допомоги. Як бути в даному випадку? Дякую

Подскажите проводку

Додано: 22 липня 2013, 11:24
RADANEG
Підкажіть будь-ласка проводку, на спецрахунок помилково від орендатора надійшла сума за послуги по енергопостачанню.Як перекинути ці гроші із спецрахунку на загальний? По казначейству це пройшло платіжним дорученням, а в ордері як зробити?

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 11:37
mulberry
RADANEG,
дт323-кт364/1-надійшли (помилково ) кошти (м.о.3)
дт364/1-кт323-перераховано кошти на рахунок загального фонду(м.о.3)
дт321-кт364-надійшла сума від орендаря (перекинуті кошти із спецрахунку)(м.о.2)
дт364-кт801-виставлено рахунок та акт на відшкодування послуг з електропостачання(м.о.4)

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 15:33
economist102
Підкажіть, будь-ласка, проводки. Оприбутковано перерахунок до кошторисної документації (я так розумію необхідно збільшити вартість початкової документації, але не знаю як). Кошти за документацію перераховані по акту виконаних робіт та віднесені на фактвитрати

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 16:00
mulberry
economist102, :
дт 801-кт 675 на суму перерахунку якщо поточний ремонт і т.ін. 
дт 675-кт 321-перераховано кошти з р/р. При умові, що це поточний ремонт, або інші поточні видатки( не кап.інвестиції)

Добавлено (23.07.2013, 16:00)
---------------------------------------------
Замість 675 може бути 631. Тут вже потрібно нюанси. Якщо незавершене чи завершене кап.будівництво, то складніш

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 16:31
economist102
mulberry,  в тому то і справа. Це незавершене будівництво. Проект будівництва на 109 рахунку. Зараз добавляються додаткові документи до цього проекту (перерахунок кошторисної документації). Що з цим робити не знаю. Єдина ідея - оприбутковую на склад з 401, передаю матвідповідальній особі, а потім списую перерахунок (401 109) і збільшую вартість проекту (109 401). Але щось воно все досить "коряво" виходить

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 16:47
mulberry
economist102, то у вас проблеми із кошторисною документацією на будівництво?

Добавлено (23.07.2013, 16:47)
---------------------------------------------
Будівництво чи реконструкція-в даному випадку наче несуттєво, проводки ті ж .

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 17:06
economist102
Тут мова не про підрядника, а про установу, яка розробляла нам документацію. В 2007 році ця документація була поставлена на 109 рахунок. Читаю наказ про план рахунків  - ...документація з типового проектування незалежно від вартості... (109) і починають закрадатися сумніви, чи правильно було це зроблено?



Добавлено (23.07.2013, 17:06)
---------------------------------------------
mulberry писав:economist102, то у вас проблеми із кошторисною документацією на будівництво?

АГА

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 17:14
mulberry
Як сума осіла на 109 рахунок? Зробіть таку ж паралельну проводку і буде вам щастя. Я в себе роблю дві паралельні проводки:
дт 801-кт 675/631
одночасно
дт 109-кт 401
Я з горя подумала , що мова йде про саме незавершене будівництво

Добавлено (23.07.2013, 17:10)
---------------------------------------------
economist102, я щось  неуважно читала. В себе роблю саме так. Ви прогляньте, яким сином сума осіла на 109 рах. і зробіть аналогічно паралельною проводкою

Добавлено (23.07.2013, 17:14)
---------------------------------------------
economist102, я в тому сенсі, що незавершене будівництво почнеться пізніше, коли почнуться власне будівельні роботи. А це вже зовсім інша історія)))

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 17:20
economist102
В нас різні бухгалтера роблять ці проводки 811 631 вже зроблено. Бухгалтер, що дає цю проводку вважає, що вникати в зміст Акту виконаних робіт не в його компетенції , а тому оприбутковувати документацію доводиться мені. А проблема в тому, що в мене на столі накладна на перерахунок кошторисної документації (доповнення до проекту на будівництво) на певну суму. Тепер цей документ я маю провести через склад, а потім збільшити вартість початкового проекту. Як це правильно зробити?

Добавлено (23.07.2013, 17:20)
---------------------------------------------
economist102 писав:я в тому сенсі, що незавершене будівництво почнеться пізніше, коли почнуться власне будівельні роботи. А це вже зовсім інша історія
Незавершене будівництво в нас почалось ще в 80-х. Зараз воно доходить до свого логічного завершення. На скільки мені відомо, в 2007 році робилась нова документація (зі старою мабуть було щось не так)

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 21:39
mulberry
economist102, якщо " 811 631 вже зроблено", то й робіть паралельно на ту ж суму 109-401 та передавайте мат.відп.особі, а чому ви сумніваєтесь? На 109 рахунку висить вартість виготовлення проекту, а не кошторисна сума

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 22:12
economist102
Оприбутковано початковий проект 109 401 (умовно 1000 грн)
Передано матвідповітальній особі 109  109 (1000 грн)
Оприбутковано додаткові документи 109 401 (умовно 200 грн)
Передано матвідповідальній особі 109  109 (200 грн)
Питання, якими проводками збільшити вартість початкового проекту на вартість додаткової документації. Чи можна так:
Списано додакові документи 401 109 (200 грн)
Збільшено вартість початкового проекту 109 401 (200грн).
Чи краще відразу збільшити вартість початкового проекту у матвідповідальної особи на 200 грн оминаючи оприбуткування на складі

Подскажите проводку

Додано: 23 липня 2013, 22:57
EVGENIY
Лилия210490, интересно и на какой такой ваш счёт они будут возвращаться??? Все долги перед бюджетом учитываются в ДКСУ! Можете у них спросить сколько вам должны и сколько вернулось

Подскажите проводку

Додано: 24 липня 2013, 08:51
mulberry
economist102, мені зрозумілий 1-і і 3-й рядок Вашого останнього повідомлення, про що я і казала вище. Проводки 109-109 мені незрозумілі.

Добавлено (24.07.2013, 08:36)
---------------------------------------------
Можливо, якщо Вам потрібно відобразити мат.цінність на відповідальному зберіганні, то задійте 02 -й позабалансовий рахунок "Активи на відповідальному зберіганні"(хоч це буде трішки некоректно).
Тоді 109-401-200,00 та одночасно
02-200,00
ну і допроводите основну вартість проекту:
02-1000,00
 Принаймні інакше мені на думку не спадає.

Добавлено (24.07.2013, 08:51)
---------------------------------------------
economist102, скажіть, а сума проекту (умовно 1000,00 грн.) осіла у Вас на рахунку 141 ? (просто цікавлюсь) ? Тобто, грубо кажучи, в балансі активу у рядку Незавершене кап.будівництво та в рядку пасиву"Фонд у незавершеному кап.будівництві"(р.330 "Фонд у необоротних активах")?

Подскажите проводку

Додано: 24 липня 2013, 10:00
economist102
mulberry писав:economist102, скажіть, а сума проекту (умовно 1000,00 грн.) осіла у Вас на рахунку 141 ?
Так

Подскажите проводку

Додано: 24 липня 2013, 10:50
mulberry
economist102, ну тоді при чому 109 рах.?, вартість проектної документації туди паралельно запхали?
Моя думка.
дт811-кт631-200,00 -це те, що вже оприбутковано іншим бухгалтером.
одночасно
дт14-кт402-200,00-це ваша частина проводки
ну і одночасно
дт109-кт401 (але я цього не розумію , бо виходить, що ви двічі показуєте одні кап.вкладення:раз-в незавершеному будівництві(актив-незавершене будівництво, пасив-фонд в незавершеному будівництві; а раз-в вартості проектної документації:актив-іншіосновні засоби 109 рах., пасив-фонд у необоротних активах). Поправте мене, якщо щось не так.

Подскажите проводку

Додано: 16 серпня 2013, 20:52
Leo6773
допоможіть будь ласка!!!Я в бухгалтерії новачок...1)надійшла субвенція з районного бюджету на ремонт дороги;2)надійшла батьківська плата за дитячий садочок;3)надійшов єдиний податок з юридичних осіб,та податок від скидів забруднюючих речовин;4)проплачено по спец.фонду експертизу проекту на кап.будівництво або ремонту дороги;проплачено електрообігрівач по спец.фондуОЗ;5)нарахована зарплата біржовикам,надійшли кошти на спец.фонд для зарплати,та перерахування внесків біржовикам.Допоможіть будь ласка!!по загальному фонді хоч щось розумію,а тут зовсім нічого,

Подскажите проводку

Додано: 19 серпня 2013, 20:12
EVGENIY
Leo6773, а в чём собственно вопрос??? Я что то ни одного знака вопроса не увидел 

Подскажите проводку

Додано: 28 серпня 2013, 11:18
Leo6773
допоможіть будь ласка!!!Я в бухгалтерії новачок...1)надійшла субвенція з районного бюджету на ремонт дороги;2)надійшла батьківська плата за дитячий садочок;3)надійшов єдиний податок з юридичних осіб,та податок від скидів забруднюючих речовин;4)проплачено по спец.фонду експертизу проекту на кап.будівництво або ремонту дороги;проплачено електрообігрівач по спец.фондуОЗ;5)нарахована зарплата біржовикам,надійшли кошти на спец.фонд для зарплати,та перерахування внесків біржовикам.Допоможіть будь ласка!!по загальному фонді хоч щось розумію,а тут зовсім нічого,

 
 
 
 
 


Добавлено (28.08.2013, 11:18)
---------------------------------------------
Пожалуста  дуже Вас прошу підкажіть проводки!!!!!!!

Подскажите проводку

Додано: 18 вересня 2013, 15:19
Ярина
Підскажіть будь-ласка  кореспонденцію  субрахунків бухгалтерського обліку  часткового відшкодування вартості лікарських засобів для хворих на гіпертонічну хворобу.

Подскажите проводку

Додано: 27 вересня 2013, 08:17
Tanya25
Підскажіть будь ласка проводки при відновлені касових та фактичних видатків у поточному році. Сільська рада проводить оплата за електроенергію, а їй орендарі відшкодовують на загальний фонд.

Подскажите проводку

Додано: 07 листопада 2013, 12:19
красава
Подскажите, пожалуйста, как оприходовать бухгалтерскую программу Парус? И еще при отделении от больницы центра первичной помощи  как оприходовать перешедшее имущество и материалы? Извините за элементарные вопросы, но был перерыв в работе, увы

Подскажите проводку

Додано: 07 листопада 2013, 16:17
tinamar
красава, чому Ви запитуєте одне й те саме у різних темах?

Подскажите проводку

Додано: 12 листопада 2013, 22:43
EVGENIY
lenysya, Есть вот такая штука - План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ та Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями бюджетних установ (Наказ МФУ від 26.06.2013р. №611)

Так вот вам нужно открыть Типовую корреспонденцию пункт 2.Учёт запасов и в пункте 2,1 вы увидите свою проводку

Подскажите проводку

Додано: 13 листопада 2013, 13:07
natotka
Зроблений капітальний ремонт спортивного майданчику школи на 140 тис грн. Підскажіть будь ласка проводки.  Списати всю суму на видатки?

Подскажите проводку

Додано: 13 листопада 2013, 15:03
Радистка_Кэт
Стоимость капремонта списывается на расходы