Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Коллеги, подскажите - стоимость капитального ремонта по-прежнему относится на расході?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Для відповіді на поставлене Вами питання необхідно визначитись з характером виконаних робіт з капітального ремонту.
Тобто необхідно чітко визначитись:
1. Чи спрямовані такі роботи на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод?
2. Чи вони здійснені для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання?
Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.
Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
А от витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Спасибо! То есть, сейчас нужно смотреть смету и, если в ней есть отдельные позиции, подпадающие под понятие модернизации и модификации, вычленять их?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго ранку!

Підхід до цього питання повинен бути комплексний, розглядати потрібно кінцевий результат проведення капітального ремонту, і у разі якщо він привів до поліпшення основних засобів тоді приймати відповідне рішення щодо збільшення первісної вартості основних засобів.

Майте на увазі, що рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Спасибо!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Будь ласка!

Уокер
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 05 лютого 2015, 14:02
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Уокер »

Мы (бюджетная организация, финансируемся из местного бюджета) проводим капитальный ремонт в офисе. Замена окон, ремонт пола, потолка дверей. Офисом пользуемся на основании договора "позички". Подскажите, пожалуйста проводки поступления средств и списания согласно акта выполненных работ!

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

А в вашем регионе не утверждены меры экономии бюджетных средств согласно постановления № 65?

shev_utszn
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 27 листопада 2015, 10:24
Регіон: Запорожская область

Повідомлення shev_utszn »

Добрый день. Подскажите пожалуйста при проведении капитального ремонта помещения обязательно должен быть авторский и технадзор? Он проводится на любую сумму ремонта или начинается от определенной суммы?

Лилия200
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 09 червня 2015, 09:38
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Лилия200 »

Владислав Станкус, помогите пожалуйста!! мы бюджетная организация, для улучшения качества подачи воды, а также на случаи отсутствия воды хотим установить емкости с насосом, можем ли мы закупить их по коду 2210 (стоимость меньше 6 тыс.) а по 2240 оплатить монтажные работы? или же емкости с насосом нужно рассматривать как "модернизацию" или как кап.ремонт так как это "улаштування підкачувально-насосних станцій"?

Єлагіна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 20 листопада 2015, 19:28
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Єлагіна »

Будь ласка, підкажіть початківцю!
В інтернаті проводилась заміна трубопроводу силами підрядної організації.
Я вірно розумію: демонтовані металеві труби, які ми отримали за актом, оприбутковуються на субрахунок 239 «Інші матеріали» за вартістю металобрухту?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Лилия200 писав:Владислав Станкус, помогите пожалуйста!! мы бюджетная организация, для улучшения качества подачи воды, а также на случаи отсутствия воды хотим установить емкости с насосом, можем ли мы закупить их по коду 2210 (стоимость меньше 6 тыс.) а по 2240 оплатить монтажные работы? или же емкости с насосом нужно рассматривать как "модернизацию" или как кап.ремонт так как это "улаштування підкачувально-насосних станцій"?
Доброго дня!
Для створення необхідного напору води у водопровідній мережі, а також  безперебійної її подачі необхідно улаштування станції з насосами для підвищення напору і водонапірними баками - підкачувально-насосна станція.
Відповідно до п. 2.12.9. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150 улаштування підкачувально-насосних станцій відноситься до капітального ремонту.
Вважаю, що для улаштування такої станції необхідно розробити відповідну проектно-кошторисну документацію, якою буде, насамперед, визначено необхідну потужність насосів виходячи з напору у зовнішній водопровідній мережі в години максимального та мінімального водорозбору, об”єми водонапірних баків необхідних для забезпечення роботи організації під час відсутності централізованого почтачання, а також схему самого підключення станції до існуючої мережі водопостачання.
Одже витрати на придбання та встановлення підкачувально-насосної станцій відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, слід проводити за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Єлагіна писав:Будь ласка, підкажіть початківцю!
В інтернаті  проводилась заміна трубопроводу силами підрядної організації.
Я вірно розумію: демонтовані металеві труби, які ми отримали за актом, оприбутковуються на субрахунок 239 «Інші матеріали» за вартістю металобрухту?
Доброго дня!
На який саме рахунок слід оприбуткувати демонтовані металеві труби залежить безпосередньо від їх стану та можливості подальшого використання.
Отже якщо труби не придатні для подальшого використання і представляють собою металобрухт, який пілягає здачі спеціалізованому підприємству, то він повинен бути  оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту.
Майте на увазі, що у випадку оприбуткування металобрухту, якій підлягає здачі (реалізації), подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказначейскої служби не потрібно.
У випадку коли усі труби або окремі з них можливо буде в подальшому використати для поточного ремонту систем водопостачання їх слід оприбуткувати на рахунок 239 "Інші матеріали".
Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання основних засобів, проводиться у порядку, викладеному у пункті 15 розділу ІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23 січня 2015 року № 11.
При цьому, сума оприбуткованих матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи, визнається доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

shev_utszn писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста при проведении капитального ремонта помещения обязательно должен быть авторский и технадзор? Он проводится на любую сумму ремонта или начинается от определенной суммы?
Доброго дня!
Механізми здійснення авторського та технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств)  визначені відповідними Порядками, які затверджені постановою КМУ від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд  під час будівництва об'єкта архітектури».
Зокрема, авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами  відповідно до законодавства та договору із замовником  (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Обов”язковість проведення авторського нагляду діючим законодавством не передбачена та відноситься до компетенції замовника і, як правило, встановлюється в завданні на проектування об'єкта.

Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Як бачимо у замовника виникає обовязок щодо здійснення технічного нагляду.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обгрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.

Єлагіна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 20 листопада 2015, 19:28
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Єлагіна »

Владислав Станкус писав:
Єлагіна писав:Будь ласка, підкажіть початківцю!
В інтернаті  проводилась заміна трубопроводу силами підрядної організації.
Я вірно розумію: демонтовані металеві труби, які ми отримали за актом, оприбутковуються на субрахунок 239 «Інші матеріали» за вартістю металобрухту?
Доброго дня!
На який саме рахунок слід оприбуткувати демонтовані металеві труби залежить безпосередньо від їх стану та можливості подальшого використання.
Отже якщо труби не придатні для подальшого використання і представляють собою металобрухт, який пілягає здачі спеціалізованому підприємству, то він повинен бути  оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту.
Майте на увазі, що у випадку оприбуткування металобрухту, якій підлягає здачі (реалізації), подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказначейскої служби не потрібно.
У випадку коли усі труби або окремі з них можливо буде в подальшому використати для поточного ремонту систем водопостачання їх слід оприбуткувати на рахунок 239 "Інші матеріали".
Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання основних засобів, проводиться у порядку, викладеному у пункті 15 розділу ІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23 січня 2015 року № 11.
При цьому, сума оприбуткованих матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи, визнається доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.







Владислав Станкус, Ви дуже допомогли, дякую за відповідь!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Нема за що. Завжди радий допомогти.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

ЧНП писав:Питання: На якому рахунку бюджетна установа обліковує кисточки та валики для поточних косметичних ремонтів. На рахурну 221 в кількісному обліку в інженера-будівельника, чи оприбутковувати на рахунок 2341 і одразу списувати при видачі зі складу? Можливо існують якісь норми будівельні?
Доброго дня!
Кисті та валіки для поточних косметичних ремонтів повинні обліковуватись на рахунку 234 "Господарські матеріали і канцелярське приладдя" і списуватись за даними бухгалтерського обліку по мірі їх використання.
Навряд чи в законодавстві ви знайдете норми використання вищезазначених малярних інструментів. До 01.02.2015 діяли ДБН Г.1-5-96 Нормативна база оснащення будівельних організацій (бригад) засобами механізації, інструментом та інвентарем, в додатку 3 яких були наведені строки служби інструментів.
Але їх дія поширювалась на засоби малої механізації, механізований і ручний будівельно-монтажний інструмент, оснастку, пристрої і інвентар, контрольно-вимірювальний будівельний інструмент, що застосовується в промисловому, житлово-цивільному, сільськогосподарському і спеціальному будівництві.
Зі свого боку зазначу, що в умовах обмеженого бюджетного фінансування використовувати малярні інструменти слід економічно.
Що я маю на увазі. Наприклад після фарбування валік та кисті можливо відмити водою, якщо застосовувалась водоемульсійна фарба або будь яким розчинником, якщо використовувалась масляна фарба та застосовувати їх в подальшому до того моменту поки вони будуть придатні до роботи.
Проте Ви маєте повне право провести списання кистей та валіків після закінчення ремонтних робіт.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня. Постановою про економію бюджетних коштів заборонено робити ремонти приміщень, але наш головний бухгалтер наполягає , що можна , чи це вірно? Є може нові законодавчі акти з цього приводу?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

mezz07 писав:Доброго дня.  Постановою про економію бюджетних коштів  заборонено робити ремонти приміщень, але наш головний бухгалтер наполягає ,  що  можна , чи це вірно? Є може нові  законодавчі акти з цього приводу?
Доброго дня!
Відповідно до постанови КМУ від від 1 березня 2014 р. № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» (далі - Постанова №65), з урахуванням внесених змін, припинено проведення ремонту приміщень.
Проте, такі обмеження не відносяться до приміщень, що перебувають в аварійному стані, приміщень міністерств, утворених починаючи з 2015 року, приміщень навчальних, оздоровчих, санаторно-курортних закладів та реабілітаційних установ, ремонт яких здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду з метою дотримання вимог санітарних норм та норм пожежної безпеки для забезпечення навчально-виховного процесу, оздоровлення дітей, санаторно-курортного лікування ветеранів війни, інвалідів та реабілітації дітей-інвалідів, приміщень пунктів тимчасового розміщення біженців і пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні; крім робіт, пов’язаних з реалізацією Угоди (у формі обміну нотами) між Урядом України та Урядом Японії про надання грантової допомоги для реалізації проекту “Оновлення освітлювального обладнання Харківського державного академічного театру опери та балету імені М.В. Лисенка”.
Також обмеження не розповсюджуються на придбання товарів та проведення ремонту приміщень за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на вказану мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески.
Слід відмітити, що обмежувальні заходи затверджені Постановою №65 стосуються виключно коштів державного бюджету.
Але зверніть увагу на заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів в Вашому регіоні щодо заборони проведення ремонтів приміщень, які органи місцевого самоврядування  прийняли на виконання Постанови № 65.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

ЧНП писав:Дякую за відповід на питання про кисточки та валики!
Списувати кисточки необхідно в момент видачі зі складу, чи вони повинні обліковуватись на МВО (інженер-будівельник наприклад), а вже коли будуть непридатні до використання тоді списати з бухгалтерського рахурну?
Доброго дня!
Вважаю, що списання за даними бухобліку кистей та валіків слід провести після закінчення ремонтних робіт та після того як вони будуть не придатні до подальшого використання.

фіалка6289
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 42
З нами з: 13 лютого 2015, 10:14
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница
Подякували: 1 раз

Повідомлення фіалка6289 »

Підкажіть, будь ласка, які повинні бути дії Замовника послуги поточного ремонту приміщення, якщо Підрядник не зможе надати в місячний термін (з дня одержання авансу) акт виконаних робіт.

Sichova Tatiana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 18 липня 2016, 15:53
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Sichova Tatiana »

Матвєєва Вікторія писав:При проведенні поточного ремонту власними силами одного акту списання недостатньо.
Перш за все для більш достовірного визначення характеру робіт,  доцільно створити спеціальну комісію, до складу якої включити фахівців (інженера, технічного працівника). Така комісія повинна оглянути об’єкти необоротних активів у цілому або їх окремі частини, зафіксувати виявлені дефекти, зазначить заходи, які необхідно буде вжити щодо їх усунення. Висновки комісії оформлюють шляхом складання відповідного акта.
Крім того, на підставі висновку зазначеної комісії в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва.
Після проведення ремонту приміщення комісія повинна буде провести огляд відремонтованого об’єкта та підписати акт, в якому вказати фактичні обсяги виконаних робіт та їх вартість.
Також після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, поточний чи капітальний) необхідно оформити Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет).
Про поточний ремонт власними силами можете почитати в статті "Якщо ремонт здійснюється силами батьків" (див. газета "Бюджетна бухгалтерія", 2011, № 11).
   Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, якщо потрібно провести косметичний частковий ремонт (власними силами та з власних матеріалів), чи потрібно складати дефектний акт? Під частковим ремонтом маю на увазі, маленький обсяг робіт (підфарбувати 1 вікно, заштукатурити щілини тощо). Такі роботи ми проводимо протягом року за наявності матеріалів, і раніше списували їх лише за актом завгоспа та ін.матеріально-відповідальних осіб (в якому вони описували що пофарбували, в якому обсязі, та скільки використано фарби).
   І якщо в установі не має фахівців з будівельним напрямком, хто повинен складати дефектний акт? Раніше, мене консультували , що такий акт має право складати лише та особа (організація), в якої є відповідна ліцензія.

AlisaAlaya
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 70
З нами з: 15 січня 2013, 17:22
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення AlisaAlaya »

Доброго дня, підкажіть, будь ласка, чи заміна котла на тверде паливо буде капітальним ремонтом, проплачуватиметьмя з КЕКВ 3132? Які прицьому треба складати документи?

svetlana@@@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 30 січня 2014, 22:49
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення svetlana@@@ »

Доброго вечора! У 3 поверховому приміщенні планується зробити ремонт у 2 кімнатах(заміна вікон,шпаклювання стін, навісна стеля, ламінат) дані роботи відносяться до поточного чи капітального ремонту??? Примірна вартість 105 тис.грн

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

svetlana@@@ писав:Доброго вечора! У 3 поверховому приміщенні планується зробити ремонт у 2 кімнатах(заміна вікон,шпаклювання стін, навісна стеля, ламінат) дані роботи відносяться до поточного чи капітального ремонту??? Примірна вартість 105 тис.грн
Доброго ранку!

Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150 (далі – Перелік №150)  такі види робіт, як заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням (2.8.1.) та заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням (2.8.2.) відноситься до капітального ремонту. При цьому, відповідно до п. 1.2.8.1. того ж Переліку ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків відноситься до поточного ремонту.

Як бачимо Перелік №150 не дає чіткої відповіді. Отже для прийняття рішення, Ви повинні чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти. Таке розмежування було наведено в славнозвісному листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401. Так, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників. Таким чином, враховуючи наведені визначення понять, вважаю, що заміна вікон все ж таки відноситься до капітального ремонту приміщень. Проте остаточне рішення за Вашим керівником.

Відповідно до п.2.9.1 Переліку №150 штукатурення стін та стель наново або місцями більше 1 м-2 відноситься до капітального ремонту.

В згаданому Переліку №150 відсутні такі види робіт як встановлення підвісної стелі та улаштування ламінату, проте аналізуючи вищезазначений лист Держбуду від 30.04.2003 р. № 7/7-401, та той факт, що монтаж підвісної стелі і покриття з ламінату передбачає відновлення та модернізацію стелі та підлоги, такі роботи слід вважати капітальним ремонтом будівлі.

Grosbuxxx
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 25 лютого 2015, 11:52
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Grosbuxxx »

Допоможіть визначитися.Виділили кошти на встановлення металевих решіток на вікна- частково із 20 всього на 3 вікна.Можемо тільки придбати їх ,а встановити потрібно власними силами.Вартість однієї решітки 3000 грн.Що робити далі?

AlisaAlaya
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 70
З нами з: 15 січня 2013, 17:22
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення AlisaAlaya »

Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, якщо ми провели капітальний ремонт котельні, по документам він називався "к.ремонт з заміною котла" , в обліку  його треба відобразити як модернізацію, тобто, збільшити вартість котельні? а сам котел, який встановили на заміну старому, треба ввести в експлуатацію Актом введення? Чи треба додатково оформлювати Акт приймання відремонтованих...осн засобів? Для складання цих актів необхідний окремий наказ начальника?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

alisa писав:[ltr]Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, якщо ми провели капітальний ремонт котельні, по документам він називався "к.ремонт з заміною котла" , в обліку  його треба відобразити як модернізацію, тобто, збільшити вартість котельні? а сам котел, який встановили на заміну старому, треба ввести в експлуатацію Актом введення? Чи треба додатково оформлювати Акт приймання відремонтованих...осн засобів? Для складання цих актів необхідний окремий наказ начальника?[/ltr]
Доброго дня!
Я вірно розумію, що в бухгалтерському обліку старий котел окремо не обліковувався, а його вартість входила до загальної вартості всієї котельні?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

alisa писав:Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, якщо ми провели капітальний ремонт котельні, по документам він називався "к.ремонт з заміною котла" , в обліку  його треба відобразити як модернізацію, тобто, збільшити вартість котельні? а сам котел, який встановили на заміну старому, треба ввести в експлуатацію Актом введення? Чи треба додатково оформлювати Акт приймання відремонтованих...осн засобів? Для складання цих актів необхідний окремий наказ начальника?
Слід розуміти, що витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.
Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
А от витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Якщо Вами проведена заміна старого котла на новий більш технологічний та економічний то можливо припустити, що ці дії зменшать витрати Вашої установи на опалення приміщень, що в свою чергу приведе до отримання майбутніх економічних вигід. В цьому випадку можливо вважати це модернізацією котельні.
У разі якщо новий котел суттєво не відрізняється від старого технічними характеристиками та його встановлення не як не вплине на отримання Вашою установою майбутніх економічних вигід, витрати на капітальний ремонт котельні слід віднести на витрати звітного періоду, в якому вони були понесені.
Прийняття такого рішення залишається за керівником Вашої установи, проте майте на увазі, що витрати ви провели за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”.

Kaktucik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 23 серпня 2016, 11:00
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Kaktucik »

Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, бюджетна установа провела капітальний ремонт обєкта основних засобів. Вартість робіт, КПД я включаю до збільшення первісної вартості. Також був здійснений техн.нагляд за кап. будівництвом обєкта та авторський нагляд по проведенню буд.- монт. робіт по кап. будів-ву. Все проводилося по КЕКВ 3132. Мені включати витрати на техн.та авторс.нагляд до збільшення первісної вартості обєкта?

Відповісти

Повернутись до “Різне”