Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

ВикторияЯ писав:Проводиться капітальний ремонт, проектом не передбачено укоси та монтаж обладнання. Чи можливо провести ці видатки поточним ремонтом за тим самим обєктом?
Доброго дня!
Пусконалагодження та монтаж обладнання можливо провести за КЕКВ 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)”, якщо це не передбачено договором на придбання обладнання.
У разі якщо монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання, такі видатки слід здійснювати за КЕКВ 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування”.
Питання щодо віднесення ремонтних робіт з до поточного або капітального ремонту регулюється Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Окремо роботи з улаштування укосів в даному наказі не виділені, отже питання здійснення видатків на їх улаштування цілком на розсуд керівника установи.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

владислав подскажите.
нужно провести капремонт части крыши.стоимость 160 тис.
в городе принято положення в котором сума 50 тис,на роботи в тч.тоесть будет через прозорро-допорогова закупивля.
1)что нужно для того чтоб провести закупивлю-немогу понять когда заказываеться проектна документация(платиться отдельно) до начала закупки и прикрепляеться на прозорро или только дефектный акт туда.
2)и оплата будет производиться за счет орендных денег,но на данное время нет сумы 160 тис.(только 130)она будет в конце ноября.как правильно оформить проект договора.можна ли оплату произвести 2 частями.
спасибо.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

tatyanaw1@ukr.net писав:владислав подскажите.
нужно провести капремонт части крыши.стоимость 160 тис.
в городе принято положення в котором сума 50 тис,на роботи в тч.тоесть будет через прозорро-допорогова закупивля.
1)что нужно для того чтоб провести закупивлю-немогу понять когда заказываеться проектна документация(платиться отдельно) до начала закупки и прикрепляеться на прозорро или только дефектный акт туда.
2)и оплата будет производиться за счет орендных денег,но на данное время нет сумы 160 тис.(только 130)она будет в конце ноября.как правильно оформить проект договора.можна ли оплату произвести 2 частями.
спасибо.
Доброго дня!
Проектно – кошторисна документація буде Вам необхідна для розробки технічного завдання для проведення допорогової закупівлі. Технічне завдання також можливо розробити і на підставі дефектного акту. Розміщувати проектно – кошторисну документацію або дефектний акт не обов’язково.
В договорі слід вказати, що оплата буде проведена при наявності коштів та можливо передбачити попередню оплату.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

спасибо за ответ.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо за ответ.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

владислав.помогите еще раз.я уже совершенно запуталась.капремонт крыши
1)сначала мы должны заказать проетную документацию ,заплатить за нее отдельно.(подскажите что в нее входит)
2)потом технагляд,тоже за него отдельно заплатить.
3)потом только на основании документации мы на прозорро выставляем техзавдання.
4) потом если есть есть несколько учасников,вібираем,если 1 учасник и у него все ок с документами,заключаем договор,если же учасникак нет ниодного мы имеем право заключить прямой договор,после окончания закупівлі.
5)платим 30 % аванса,на основании чего?(должен быть акт)(или неплатим как в договоре пропишем)
6)после выполнения всех работ получаем акт и доплачиваем разницу сума-аванс(или акт и должен быть на разницу)
я с капиталкой несталкивалась,совершенно непонимаю,что за чем.
ПОЖАЛУЙСТАА ответте по пунктам.буду очень благодарна,уже голова несносит.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Проектно – кошторисна документація буде Вам необхідна для розробки технічного завдання для проведення допорогової закупівлі, та надаси можливість визначитись з очікуваною вартістю. Технічне завдання також можливо розробити і на підставі дефектного акту, проте для цього необхідно мати в штаті працівника, який має відповідний досвід в сфері будівництва.
Слід розуміти, що проектно – кошторисна документація все одно повинна бути розроблена на вимогу замовника робіт ат же без неї капітальний ремонт проводитись не може. Бажано щоб така документація розроблялась організацією, яка має відповідний досвід в цій сфері.
Механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств визначає Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджений постановою КМУ від 11 липня 2007 р. N 903.
Зокрема технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Як бачимо у замовника виникає обов’язок щодо здійснення технічного нагляду.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обгрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
У разі відсутності учасників за процедурою Ви можете заключити прямий договір з виконання робіт по капітальному ремонту.
Відповідно до постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла.
Як бачимо розмір такої оплати законодавством не регламентовано.
Зазначена в Вашому запитанні передоплата у розмірі 30% стосується капітального будівництва, а не капітального ремонту.
Отже розмір попередньої оплати визначаєте в договорі на проведення капітального ремонту і саме на підставі договору проводите оплату.
Якщо в строк не більше 3-х місяців роботи будуть виконані, підрядник надає акт виконаних робіт, а Ви сплачуєте його в сумі, яка дорівнює різниці між загальною сумою зазначеною в акті та проведеною попередньою оплатою.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

спасибо огромное за расширенный и очень хороший ответ.не в первый раз выручаете.может еще подскажите и проектна и технагляд и сам  капремонт все платиться по 3132 или нет.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо огромное за расширенный и очень хороший ответ.не в первый раз выручаете.может еще подскажите и проектна и технагляд и сам  капремонт все платиться по 3132 или нет.
Нема за що. Завжди радий допомогти.
Виготовлення проектно-кошторисної документації та технічного нагляду проводиться за кодом основних робіт, в вашому випадку - за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

в очередной раз спасибо за ответ.
владислав назрел еще вопрос.если случиться так что пропозиций на прозорро небудет,и мы заключаем прямой договор с подрядчиком,мы должны требовать все те документы что прописывали в тендерной документации(довидки,копии статута или паспорта и тд.) или нет.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

tatyanaw1@ukr.net писав:в очередной раз спасибо за ответ.
владислав назрел еще вопрос.если случиться так что пропозиций на прозорро небудет,и мы заключаем прямой договор с подрядчиком,мы должны требовать все те документы что прописывали в тендерной документации(довидки,копии статута или паспорта и тд.) или нет.
Нехай підрядник надаст усі необхідні для Вас документи.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

спасибо.

Статист
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 07 вересня 2017, 21:11
Регіон: Волынская область

Повідомлення Статист »

кап.ремонт
Від: Статист


Добрый день.
Подскажите пожалуйста, правильный ход действий. Мы проводим капитальный ремонт : замена изношенных ступенек и прилегающих к ним парапетов на улице перед центральным входом. Согласно договора подписанного с арендаторами, мы хотим все затраты на кап. ремонт возложить на них. Как правильно с юридической стороны с первых шагов вводить арендаторов в этот процесс. Какие шаги должны проходить совместно.( акт обстеження, затвердження дефектного акту,проектно-коштор. документації…) . По скольку ремонт предполагает расходы порядку 130 000грн. необходимо ли закупку материалов проводить через ProZorro .
Спасибо.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Статист писав:кап.ремонт
Від: Статист


Добрый день.
Подскажите пожалуйста,  правильный  ход действий. Мы проводим капитальный ремонт : замена изношенных ступенек и прилегающих к ним парапетов на улице перед центральным входом. Согласно договора подписанного с арендаторами, мы хотим все  затраты на кап. ремонт  возложить на них. Как правильно с юридической стороны с первых шагов вводить арендаторов в этот процесс. Какие шаги должны проходить совместно.( акт обстеження, затвердження  дефектного акту,проектно-коштор. документації…) . По скольку ремонт предполагает расходы  порядку 130 000грн. необходимо ли закупку материалов проводить через ProZorro .
Спасибо.
Доброго ранку!
Підкажіть будь ласка, що це за договір з орендарем, відповідно до якого він буде здійснювати капітальний ремонт? Яка користь орендаря з цього?

iratop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 14:15
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення iratop »

Підкажіть, будь ласка, якщо технагляд і авторський по реконструкції будівлі оплачеоно по 3142 їх теж відносити на 1311?

Статист
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 07 вересня 2017, 21:11
Регіон: Волынская область

Повідомлення Статист »

Здравствуйте.
Речь идет про Договір-оренди "про відшкодування витрат на утримання орендованого майна та надання комунальних послуг". В Договор забит пункт2.2.9."Брати участь у відшкодуванні ремонту та здійсненні протипожежних заходів площ загального користування".
Буду писать правду –я орендатор. Замену изношенных ступенек и прилегающих к ним парапетов на улице перед центральным входом возложили на нас. Просто принесли счет к оплате, т.е поставили перед фактом. Все это преподнесли, как поточный ремонт. Общая сумма матетиалов (плиты парапетне 40,29м –мрамор, замена всех ступенем перед центр.входом-90шт….) -132 906,00грн., это без учета ремонт.работ.
У меня возникли вопросы:
1. Что считать «площа загального користування».
2. Замена лестницы-ступенек (железо-бетон) и прелегающих паратетов( демонтаж аварийного старого парапета и бетонирование и облагораживание мозаичной штукатуркой парапетных стен )считать как капитальный ремонт или поточный?
Спасибо.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Одразу зазначу, що в діючому законодавстві не має чіткого визначення такого поняття як «місця загального користування».
З самої назви «місця загального користування», якщо розглядати її в контексті орендних відносин, виходить що це місця – нежитлові приміщення, які використовуються як власником майна так і орендарем.
Окремо хотілось би зазначити, що а ні в Законі України «Про оренду державного майна» від 10.04.92 р. № 2269-XII, а ні в Методиці розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786 не має жодної згадки про місця загального користування.
Але це не означає, що орендар не повинен відшкодовувати витрати орендодавця, які поніс останній на утримання місць загального користування.
При цьому місця загального користування повинні бути визначені оредодавцем та орендарем та зафіксовані в Договорі про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю. Примірна форма такого Договору затверджена наказом Фонду держмайна від 23.08.2000 р. № 1774 (далі — Примірний договір).
В вашому випадку в договорі оренди передбачено «Брати участь у відшкодуванні ремонту та здійсненні протипожежних заходів площ загального користування».
Проте не зрозуміло чи визначені такі площі взагалі та де це відображено.
Крім того, брати участь у відшкодуванні, це ні як не сплачувати повністю.
Як правило в Договорах оренди та Договорах про відшкодування витрат балансоутримувача зазначається, що Орендар бере участь у витратах Балансоутримувача на виконання робіт пропорційно до займаної ним площі в цій Будівлі.
Зокрема такий підхід застосовується до усіх розрахунків пов’язаних з обслуговування та експлуатацією будівлі.
Отже потрібно проаналізувати укладені між Вами та орендодавцем документи на предмет зазначеного вище.
У разі якщо місця загального користування не визначені то і предмета спору не має, якщо ганок установи все ж таки є місцем загального користування, то відшкодувати слід суму як повинна бути визначена пропорційно до займаної Вами площі в цій Будівлі.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

iratop писав:Підкажіть, будь ласка, якщо технагляд і авторський по реконструкції будівлі оплачеоно по 3142  їх теж відносити на 1311?
журнал 33 №27 стр(28)там четко написано для обліку витрат на виготовлення проектної документції незастосовують не 1311 ни 5411
8013-6211 сразу

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

Владислав Станкус, подскажите немогу найти
код класификатора
1)виконання проектної докуметації
2)авторський нагляд

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

tatyanaw1@ukr.net писав:Владислав Станкус, подскажите немогу найти
код класификатора
1)виконання проектної докуметації
2)авторський нагляд
Доброго ранку!
Авторський нагляд є послугою та має код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
Виготовлення проектно-кошторисної документації згідно із п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»  відноситься до робіт.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника
Вважаю, що виготовлення проектно-кошторисної документації код 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

спасибо вам огромнейшее.ВЫ МОЙ СПАСИТЕЛЬ.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо вам огромнейшее.ВЫ МОЙ СПАСИТЕЛЬ.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

владислав помогаайте снова.после поездки в казну голову сносит,сказали мне что капремонт  с орендных денег не плотиться.
будем ремонт проводить как поточный.
какая система по нему,нам через прозорро нужно.
1)на основании чего выставить суму,или же эти документы что подготовила организация нам на капремонт переписать на поточный проплатить им и на основании их суму ставить.
2)откуда мне дефектный акт взять.или же я могу у организации которая делала проектную на капремонт только дефектный акт заказать,а все остальное мне предоставит или переможець прозорро или если несостоиться тот с кем договор заключим.
может нелепости пишу,но спасайте,только с капремонтом разобралась а тут нате вам держите.

и еще вопрос.
у нас есть положення про порядок здійснення допорогових закупівель в місті.в нем межа 50 тис.
но есть сноска **що на проведення аварійних робіт дія порядку непоширюється**а аварійні роботи(в положенні)-комплекс заходів спрямованих на ремонт пошкоджених  конструктивних елементів споруд,що виникли з техногенних,технічних або природних причин,що перешкоджають їх подольшій експлуатації відповідно до технічних умов.
 
как нам можна опереться на єтот пункт,что б через прозорро неидти,совсем нет времени на ремонт скоро дожди,а крыша совсем течет,дом престарелых(котрый орендует у нас здание )лютует.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго ранку!
Шановна tatyanaw1@ukr.net, Ви повинні чітко визначити, до якого виду ремонту капітального чи поточного відносяться заплановані роботи, я так розумію з ремонту покрівлі. Для цього Вам необхідно скористатись Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Окремо зазначу, що дефектний акт повинні були складати працівники Вашої установи.
Крім того, стосовно проведення аварійних робіт зазначу, що факт пошкодження  конструктивних елементів споруд, які виникли з техногенних, технічних або природних причин мав бути зафіксований актом комісії одразу після настання вищезазначених причин. Лише в цьому разі можливо спиратись на цей пункт.
Щодо можливості оплати капітального ремонту за рахунок коштів від оренди зазначу наступне.
Згідно з п. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України плата за оренду майна бюджетних установ відноситься до третьої підгрупи першої групи власних надходжень бюджетних установ. Кошти цієї підгрупи можна витрачати на утримання, облаштування, ремонт та придбання майна бюджетних установ.
Здане в оренду приміщення є майном Вашої установи.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

Владислав Станкус писав:Доброго ранку!
Шановна tatyanaw1@ukr.net, Ви повинні чітко визначити, до якого виду ремонту капітального чи поточного відносяться заплановані роботи, я так розумію з ремонту покрівлі. Для цього Вам необхідно скористатись Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Окремо зазначу, що дефектний акт повинні були складати працівники Вашої установи.
Крім того, стосовно проведення аварійних робіт зазначу, що факт пошкодження  конструктивних елементів споруд, які виникли з техногенних, технічних або природних причин мав бути зафіксований актом комісії одразу після настання вищезазначених причин. Лише в цьому разі можливо спиратись на цей пункт.
Щодо можливості оплати капітального ремонту за рахунок коштів від оренди зазначу наступне.
Згідно з п. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України плата за оренду майна бюджетних установ відноситься до третьої підгрупи першої групи власних надходжень бюджетних установ. Кошти цієї підгрупи можна витрачати на утримання, облаштування, ремонт та придбання майна бюджетних установ.
Здане в оренду приміщення є майном Вашої установи.
спасибо за ответ.снова звонила в казну они сказали что 3132(капремонт) с орендных денег неплатиться и все,а 2240(потремонт) пожалуйста.
я незнаю куда стучаться еще.

iratop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 14:15
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення iratop »

tatyanaw1@ukr.net писав:
iratop писав:Підкажіть, будь ласка, якщо технагляд і авторський по реконструкції будівлі оплачеоно по 3142  їх теж відносити на 1311?
журнал 33 №27 стр(28)там четко написано для обліку витрат на виготовлення проектної документції незастосовують не 1311 ни 5411
8013-6211 сразу
Але в журналі йдеться про капітальний ремонт, а я питаю про реконструкцію, яка збільшуватиме вартість будівлі після завершення, може хто точно знає як бути?

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

сорри неувидела что у вас 3142 там же страница 28 внизу нписано что 13 и 54 счета призначено для облику витрат повязаних з полипшенням обьектив оз,реконструкция в скобочках.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

Владислав Станкус, здравствуйте.
все таки буду платить свою крышу с орендных денег и как капремонт(после звонка в обласное казначейство,наше пошло на попятную.)
теперь вопросы,я ваам уже надоела,но поговорить просто не скем.
1) если на прозоррро поставим суму ремонта 180 тис(по проектной).и  случиться так что  нет ниединого учасника,мы имеем право на прямой договор,в нем должна стоять сума 180 тис.или подрядчик может ее уменьшить и можем заключить на 170 тис.(например)или сума должна быть строго как в проектной.
2)сколько раз может быть понижение цены(1%-1800,00) если будет несколько претендентов
3)и если вам нетяжело опишите процедуру допороговой закупивли по дням,(какой срок чего)от подачи и до звита.С
СПАСИБО ВАМ ОГРОМНОЕ.

свд1104
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 15 липня 2017, 19:29
Регіон: Одесская область

Повідомлення свд1104 »

Здравствуйте.Прошу Вас дать разъяснение по поводу спорного вопроса. В нашем учебном заведении выполнены УСЛУГИ на 200 000,00 грн. по электромонтажным работам за показателем четвертой национального классификатора Украины ДК 021:2015 – 45310000-3 «Электромонтажных работы», а именно электромонтажные работы в учебных корпусах.
Возможно ли выполнять в этом же календарном году ТЕКУЩИЙ РЕМОНТ - ремонт инженерных сетей (монтаж пожарно-охранной сигнализации, монтаж систем видео наблюдения, монтаж системы оповещения людей о пожаре) в отдельных объектах (корпусах) нашего учебного заведения, которые имеют свои фундаменты и инвентарные номера, согласно с терминологией государственных строительных норм ДБН А.2.2-3:2014 “Состав и содержание проектной документации на строительство” с указанием в скобках предмета закупки ( от 45310000-3 до 45317400-6) в соответствии с Единым закупочным классификатором Украины ДК 021:2015 .
Заранее благодарен. С ув. СВД.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

підрядчик в акт виконаних робіт в розділ "інші супутні витрати" включив витрати на авторський та технічний нагляд. можна нам проплачувати такий акт, чи ми повинні заключити свій договір та проплачювати окремо ці послуги?

Відповісти

Повернутись до “Різне”