Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Тётка писав:підрядчик в акт виконаних робіт в розділ "інші супутні витрати" включив витрати на авторський та технічний нагляд. можна нам проплачувати такий акт, чи ми повинні заключити свій договір та проплачювати окремо ці послуги?
Доброго ранку!
Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Технічний  нагляд  здійснюють  особи, що мають виданий відповідно  до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Як бачимо авторський та технічний нагляд здійснюється з  метою контролю за підрядником під час проведення робіт.
Отже здійснення авторського та технічного нагляду самим підрядником це абсурд.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Дякую за відповідь. ми також такої думки.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Тётка писав:Дякую за відповідь. ми також такої думки.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

оксана оксана
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 06 жовтня 2017, 20:21
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення оксана оксана »

Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?

Юлька2015
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 84
З нами з: 08 квітня 2015, 20:08
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Юлька2015 »

Владислав Станкус, будьте ласкаві, допоможіть розібратися, так як залишилася наодинці з проблемою. Ми комунальна установа, орендуємо частину приміщення, іншу частину орендує інша установа. Електропроводка стара, не витримує навантаження. Власник будівлі змінювати її не буде. Для забезпечення роботи прийнято рішення від лічильника провести в наші кабінети пряму зовнішню лінію і встановити дві додаткові розетки, щоб зменшити навантаження на стару мережу. Уже декілька разів перечитала наказ від 10.08.2004 № 150, але так і не змогла розібратися це капітальний чи поточний ремонт. І взагалі чи законно проводити такі дії?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

оксана оксана писав:Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?
Доброго ранку!
Відповідно до п. 2.11.3. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 заміна приладів опалення, що зробились непридатними, встановлення додаткових секцій та нових приладів опалення відноситься до капітального ремонту.
Згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету,затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, видатки на капітальний ремонт інших об’єктів здійснюються за КЕКВ 3132„Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Зокрема, відповідно до п. 3.1.3.2. Інструкції №333 за КЕКВ 3132 здійснюються видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим).

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Юлька2015 писав:Владислав Станкус, будьте ласкаві, допоможіть розібратися, так як залишилася наодинці з проблемою. Ми комунальна установа, орендуємо частину приміщення, іншу частину орендує інша установа. Електропроводка стара, не витримує навантаження. Власник будівлі змінювати її не буде. Для забезпечення роботи прийнято рішення від лічильника провести в наші  кабінети пряму зовнішню лінію і встановити дві додаткові розетки, щоб зменшити навантаження на стару мережу. Уже декілька разів перечитала наказ від 10.08.2004 № 150, але так і не змогла розібратися це капітальний чи поточний ремонт. І взагалі чи законно проводити такі дії?
Доброго ранку!
Відповідно до ст.18-1 Закону України від 10.04.1992 N 2269-XII «Про оренду державного та комунального майна» поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Отже стосовно законності проведення будь яких дій в орендованих приміщеннях, слід керуватись умовами укладеного договору оренди.
Із зазначених в Вашому запитанні робіт вважаю, що цілком можливо віднести їх до п. 1.2.15.1. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 «Заміна та встановлення додаткових електричних пристроїв (вимикачів, патронів, розеток тощо) в ходових клітках, підвалах та службових приміщеннях», тобто до поточного ремонту.
Встановлення додаткових електричних пристроїв (розеток) включає в себе прокладання додаткового проводу, і не як не відноситься до заміни або реконструкції електропроводки, що в свою чергу є капітальним ремонтом.

оксана оксана
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 06 жовтня 2017, 20:21
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення оксана оксана »

Владислав Станкус писав:
оксана оксана писав:Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?
Доброго ранку!
Відповідно до п. 2.11.3. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 заміна приладів опалення, що зробились непридатними, встановлення додаткових секцій та нових приладів опалення відноситься до капітального ремонту.
Згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету,затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, видатки на капітальний ремонт інших об’єктів здійснюються за КЕКВ 3132„Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Зокрема, відповідно до п. 3.1.3.2. Інструкції №333 за КЕКВ 3132 здійснюються видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим).
Доброго ранку. Дуже дякую за відповідь.

Юлька2015
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 84
З нами з: 08 квітня 2015, 20:08
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Юлька2015 »

Владислав Станкус, дякую за швидку і змістовну відповідь.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Юлька2015 писав:Владислав Станкус, дякую за швидку і змістовну відповідь.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня, підкажіть, будь ласка, якщо при капітальному ремонті ми передаємо виконавцям частково матеріали, ми передаємо актом , чи є форма акту для бюджетних установ, а також форма № М-29 «Звіт про використання основних матеріалів у будівництві в зіставленні з виробничими нормами вже не застосовується, а яка замість неї.

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

Доброго дня!, Підкажіть, будь ласка. Ми бюджетна установа, орендуємо приміщення у бюджетної установи та робимо капітальний ремонт орендованого приміщення. В тому числі в кап. ремонті проводиться установка системи очищення води( вартість більше 6 000,00 грн) та установка на вулиці флагштоку( більше 6 000,00 грн). Оплата з КЕКВ 3132. Нам потрібно оприходувати як ОС систему очищення води та флагшток? Якщо так, то на які рахунки?
Допоможіть, будь ласка. Треба заключати договори.
Дякую!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Татьяна писав:Доброго дня!, Підкажіть, будь ласка. Ми бюджетна установа, орендуємо приміщення у бюджетної установи та робимо капітальний ремонт орендованого приміщення. В тому числі в кап. ремонті проводиться установка системи очищення води( вартість більше 6 000,00 грн) та установка на вулиці флагштоку( більше 6 000,00 грн). Оплата з КЕКВ 3132. Нам потрібно оприходувати як ОС систему очищення води та флагшток? Якщо так, то на які рахунки?
Допоможіть, будь ласка. Треба заключати договори.
Дякую!
Доброго дня!
Не зовсім розумію, яке відношення має система очищення води до флагштоку. Установлення системи очищення води і установлення флагшток - це дві різні операції і обліковувати їх слід по-різному.
Власне, з системою очищення води не все так однозначно. Такі роботи можна розглядати і як капремонт будівлі (якщо така система раніше вже існувала, але потребує ремонту, заміни), і як модернізацію (якщо систему очищення води установлюють "з нуля"). Якщо ж все таки прийнято рішення щодо проведення капремонту, тоді всі видатки на його здійснення (у т.ч. витрати на виготовлення проектно-кошторисної документації) слід віднести на фактичні витрати звітного періоду. Такі витрати плануємо за КЕКВ 3132.
А от з флагштоком зовсім інша історія. Тут фактично йдеться про придбання основного засобу з його подальшим монтажем (установленням). Відтак витрати на купівлю і установлення флагштоку слід проводити за КЕКВ 3110. А сам флагшток має бути оприбутковано на баланс Вашої установи до складу основних засобів за його первісною вартістю (вартість придбання + витрати на установлення). Як варіант може застосовуватися субрахунок 1018.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

владислав обращаюсь к вам тк нераз уже помогали.
сегодня нам начали капремонт части крыши.
началось все с*проплатили проектну документацию+авторський нагляд*прошли прозорро*заключили договор с переможцем*
а вот про технагляд забыли.что делать можна ли его сейчас оплатить?он обязателен при капремонте с залучением специалистов или нет? 
и если его платить то тоже по кекв 3132 как и капремонт?спасибо.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

tatyanaw1@ukr.net писав:владислав обращаюсь к вам тк нераз уже помогали.
сегодня нам начали капремонт части крыши.
началось все с*проплатили проектну документацию+авторський нагляд*прошли прозорро*заключили договор с переможцем*
а вот про технагляд забыли.что делать можна ли его сейчас оплатить?он обязателен при капремонте с залучением специалистов или нет? 
и если его платить то тоже по кекв 3132 как и капремонт?спасибо.
Доброго ранку!
Механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств визначає Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджений постановою КМУ від 11 липня 2007 р. N 903.
Зокрема технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Як бачимо у замовника виникає обов’язок щодо здійснення технічного нагляду.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обгрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
Враховуючи вищезазначене оплачувати за технічний нагляд повинен замовник, після закінчення усіх робіт з капітального ремонту, якщо інше не передбачено умовами укладеного договору на технічний нагляд.
Вважаю, що оплату за  технічний нагляд слід провести  за кодом основних робіт, в вашому випадку - за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

спасибо огромное за ответ.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо огромное за ответ.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

Владислав Станкус писав:
tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо огромное за ответ.
Нема за що. Завжди радий допомогти.
владислав а по проводкам вы можете помочь?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Доброго дня. Проводки щодо капремонту ми наводили в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 27, 2017, с. 26-30

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

Матвєєва Вікторія писав:Доброго дня. Проводки щодо капремонту ми наводили в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 27, 2017, с. 26-30
виктория спасибо.он у меня есть.но....возникает вопрос???????????вот вы в журнале пишете....меня интересует только аванс ит полный расчет без проектной.
 № з/п 5)2117(хотя нужно 2113)-2313-171000,00- попередня оплата,что показываеться в 7 форме
№ з/п 7)2117-2313-399000,00 остаточний розрахунок 
№ з/п 6)8013-6211-570000,00 виконано ремонт

чем 6211 закрыть??

наверное вернее будет 
2113-2313 аванс(40 тис)
8013-2113 списано аванс 40 тис по акту(170 тис)
6211-2313 остаточна оплата(130 тис)
8013-6211 сума остаточной оплати 130 тис.,акт(170 тис)
тогда все закрываеться

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Доброго дня! На це Ваше запитання я відповідала ще 18.10.2017 р.. Будь ласка, перевірте отримані повідомлення

iratop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 14:15
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення iratop »

Підкажіть, будь ласка, чи ставити на облік мембранний бак , гідрострулку, насос циркуляціний, куплений по 3110 ?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iratop писав:Підкажіть, будь ласка, чи ставити на облік мембранний бак , гідрострулку, насос циркуляціний, куплений по 3110 ?
Уточніть, будь ласка, вартість кожного з цих об'єктів (окремо) перевищує 6000 грн.?

iratop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 14:15
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення iratop »

так, все більше 6000

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iratop писав:так, все більше 6000
У такому разі, всі ці активи потрібно оприбуткувати на баланс як окремі об'єкти (на субрахунок 1014). Тим паче, що їх придбання було проведено за КЕКВ 3110.

Hostik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 17 січня 2018, 17:26
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Hostik »

Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Hostik писав:Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?
Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об’єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipovi-formi-z-obliku-ta-spisannya-osnovnih-zasobiv-subyektami/

kristal1962
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 04 серпня 2016, 13:43
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення kristal1962 »

Добрий день! В минулому році було співфінансування з обласним департаментом по ком. господарству на кап.ремонт дитячого садка в грудні ремонти закінчилися ,а в квітні департамент хоче передати капітальні видатки селищній раді,як правильно це зробити??? Дякую за розуміння, може хтось це вже проходив?

КК НМетАУ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 04 травня 2018, 09:27
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення КК НМетАУ »

Добрый день. Мы хотим сделаь ремонт в бюджетной организации своими силами, непосредственно по клейка обоев, достаточно ли будет, что кладовщик выпишет требование, их выдадут со склада, а списываем в конце месяца, актом на списание? Или еще необходимо дефектный акт? Или же как провести процедуру списания.

vera62
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 21 квітня 2018, 17:22
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення vera62 »

Доброї ночі! Допоможіть, будь ласка, бухгалтеру з великим досвідом роботи на приватних підприємствах, але новачку в бюджетній сфері. В будинку культури провели капітальний ремонт приміщення, а також реставрували гігантську люстру вартістю 905 грн (не знаю чому така дешева), яка числилась на ОЗ. Провели реставрацію як закупівлю по КЕКВ 3110 різних запчастин ( каркас, освітлювальна арматура, підвіски і т.д.) загальною вартістю 99840 грн. Як провести в обліку ці витрати, по документах ніде не зафіксовано, що організація, яка нам продала запчастини до люстри, здійснила їх заміну, та монтаж .

Відповісти

Повернутись до “Різне”