Сторінка 6 з 7

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 05 жовтня 2017, 09:53
Владислав Станкус
Тётка писав:підрядчик в акт виконаних робіт в розділ "інші супутні витрати" включив витрати на авторський та технічний нагляд. можна нам проплачувати такий акт, чи ми повинні заключити свій договір та проплачювати окремо ці послуги?
Доброго ранку!
Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Технічний  нагляд  здійснюють  особи, що мають виданий відповідно  до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Як бачимо авторський та технічний нагляд здійснюється з  метою контролю за підрядником під час проведення робіт.
Отже здійснення авторського та технічного нагляду самим підрядником це абсурд.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 05 жовтня 2017, 14:18
Тётка
Дякую за відповідь. ми також такої думки.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 05 жовтня 2017, 14:20
Владислав Станкус
Тётка писав:Дякую за відповідь. ми також такої думки.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 06 жовтня 2017, 20:36
оксана оксана
Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 06 жовтня 2017, 23:25
Юлька2015
Владислав Станкус, будьте ласкаві, допоможіть розібратися, так як залишилася наодинці з проблемою. Ми комунальна установа, орендуємо частину приміщення, іншу частину орендує інша установа. Електропроводка стара, не витримує навантаження. Власник будівлі змінювати її не буде. Для забезпечення роботи прийнято рішення від лічильника провести в наші кабінети пряму зовнішню лінію і встановити дві додаткові розетки, щоб зменшити навантаження на стару мережу. Уже декілька разів перечитала наказ від 10.08.2004 № 150, але так і не змогла розібратися це капітальний чи поточний ремонт. І взагалі чи законно проводити такі дії?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 09 жовтня 2017, 08:30
Владислав Станкус
оксана оксана писав:Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?
Доброго ранку!
Відповідно до п. 2.11.3. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 заміна приладів опалення, що зробились непридатними, встановлення додаткових секцій та нових приладів опалення відноситься до капітального ремонту.
Згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету,затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, видатки на капітальний ремонт інших об’єктів здійснюються за КЕКВ 3132„Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Зокрема, відповідно до п. 3.1.3.2. Інструкції №333 за КЕКВ 3132 здійснюються видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим).

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 09 жовтня 2017, 09:05
Владислав Станкус
Юлька2015 писав:Владислав Станкус, будьте ласкаві, допоможіть розібратися, так як залишилася наодинці з проблемою. Ми комунальна установа, орендуємо частину приміщення, іншу частину орендує інша установа. Електропроводка стара, не витримує навантаження. Власник будівлі змінювати її не буде. Для забезпечення роботи прийнято рішення від лічильника провести в наші  кабінети пряму зовнішню лінію і встановити дві додаткові розетки, щоб зменшити навантаження на стару мережу. Уже декілька разів перечитала наказ від 10.08.2004 № 150, але так і не змогла розібратися це капітальний чи поточний ремонт. І взагалі чи законно проводити такі дії?
Доброго ранку!
Відповідно до ст.18-1 Закону України від 10.04.1992 N 2269-XII «Про оренду державного та комунального майна» поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Отже стосовно законності проведення будь яких дій в орендованих приміщеннях, слід керуватись умовами укладеного договору оренди.
Із зазначених в Вашому запитанні робіт вважаю, що цілком можливо віднести їх до п. 1.2.15.1. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 «Заміна та встановлення додаткових електричних пристроїв (вимикачів, патронів, розеток тощо) в ходових клітках, підвалах та службових приміщеннях», тобто до поточного ремонту.
Встановлення додаткових електричних пристроїв (розеток) включає в себе прокладання додаткового проводу, і не як не відноситься до заміни або реконструкції електропроводки, що в свою чергу є капітальним ремонтом.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 09 жовтня 2017, 09:17
оксана оксана
Владислав Станкус писав:
оксана оксана писав:Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?
Доброго ранку!
Відповідно до п. 2.11.3. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 заміна приладів опалення, що зробились непридатними, встановлення додаткових секцій та нових приладів опалення відноситься до капітального ремонту.
Згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету,затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, видатки на капітальний ремонт інших об’єктів здійснюються за КЕКВ 3132„Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Зокрема, відповідно до п. 3.1.3.2. Інструкції №333 за КЕКВ 3132 здійснюються видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим).
Доброго ранку. Дуже дякую за відповідь.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 10 жовтня 2017, 15:44
Юлька2015
Владислав Станкус, дякую за швидку і змістовну відповідь.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 10 жовтня 2017, 15:45
Владислав Станкус
Юлька2015 писав:Владислав Станкус, дякую за швидку і змістовну відповідь.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 19 жовтня 2017, 14:25
mezz07
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, якщо при капітальному ремонті ми передаємо виконавцям частково матеріали, ми передаємо актом , чи є форма акту для бюджетних установ, а також форма № М-29 «Звіт про використання основних матеріалів у будівництві в зіставленні з виробничими нормами вже не застосовується, а яка замість неї.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 26 жовтня 2017, 09:20
tanyaslavdon
Доброго дня!, Підкажіть, будь ласка. Ми бюджетна установа, орендуємо приміщення у бюджетної установи та робимо капітальний ремонт орендованого приміщення. В тому числі в кап. ремонті проводиться установка системи очищення води( вартість більше 6 000,00 грн) та установка на вулиці флагштоку( більше 6 000,00 грн). Оплата з КЕКВ 3132. Нам потрібно оприходувати як ОС систему очищення води та флагшток? Якщо так, то на які рахунки?
Допоможіть, будь ласка. Треба заключати договори.
Дякую!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 жовтня 2017, 14:55
Крот Юлія
Татьяна писав:Доброго дня!, Підкажіть, будь ласка. Ми бюджетна установа, орендуємо приміщення у бюджетної установи та робимо капітальний ремонт орендованого приміщення. В тому числі в кап. ремонті проводиться установка системи очищення води( вартість більше 6 000,00 грн) та установка на вулиці флагштоку( більше 6 000,00 грн). Оплата з КЕКВ 3132. Нам потрібно оприходувати як ОС систему очищення води та флагшток? Якщо так, то на які рахунки?
Допоможіть, будь ласка. Треба заключати договори.
Дякую!
Доброго дня!
Не зовсім розумію, яке відношення має система очищення води до флагштоку. Установлення системи очищення води і установлення флагшток - це дві різні операції і обліковувати їх слід по-різному.
Власне, з системою очищення води не все так однозначно. Такі роботи можна розглядати і як капремонт будівлі (якщо така система раніше вже існувала, але потребує ремонту, заміни), і як модернізацію (якщо систему очищення води установлюють "з нуля"). Якщо ж все таки прийнято рішення щодо проведення капремонту, тоді всі видатки на його здійснення (у т.ч. витрати на виготовлення проектно-кошторисної документації) слід віднести на фактичні витрати звітного періоду. Такі витрати плануємо за КЕКВ 3132.
А от з флагштоком зовсім інша історія. Тут фактично йдеться про придбання основного засобу з його подальшим монтажем (установленням). Відтак витрати на купівлю і установлення флагштоку слід проводити за КЕКВ 3110. А сам флагшток має бути оприбутковано на баланс Вашої установи до складу основних засобів за його первісною вартістю (вартість придбання + витрати на установлення). Як варіант може застосовуватися субрахунок 1018.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 08 листопада 2017, 17:44
tatyanaw1@ukr.net
владислав обращаюсь к вам тк нераз уже помогали.
сегодня нам начали капремонт части крыши.
началось все с*проплатили проектну документацию+авторський нагляд*прошли прозорро*заключили договор с переможцем*
а вот про технагляд забыли.что делать можна ли его сейчас оплатить?он обязателен при капремонте с залучением специалистов или нет? 
и если его платить то тоже по кекв 3132 как и капремонт?спасибо.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 09 листопада 2017, 09:40
Владислав Станкус
tatyanaw1@ukr.net писав:владислав обращаюсь к вам тк нераз уже помогали.
сегодня нам начали капремонт части крыши.
началось все с*проплатили проектну документацию+авторський нагляд*прошли прозорро*заключили договор с переможцем*
а вот про технагляд забыли.что делать можна ли его сейчас оплатить?он обязателен при капремонте с залучением специалистов или нет? 
и если его платить то тоже по кекв 3132 как и капремонт?спасибо.
Доброго ранку!
Механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств визначає Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджений постановою КМУ від 11 липня 2007 р. N 903.
Зокрема технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Як бачимо у замовника виникає обов’язок щодо здійснення технічного нагляду.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обгрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
Враховуючи вищезазначене оплачувати за технічний нагляд повинен замовник, після закінчення усіх робіт з капітального ремонту, якщо інше не передбачено умовами укладеного договору на технічний нагляд.
Вважаю, що оплату за  технічний нагляд слід провести  за кодом основних робіт, в вашому випадку - за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 09 листопада 2017, 13:23
tatyanaw1@ukr.net
спасибо огромное за ответ.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 09 листопада 2017, 13:25
Владислав Станкус
tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо огромное за ответ.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 15 листопада 2017, 17:25
tatyanaw1@ukr.net
Владислав Станкус писав:
tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо огромное за ответ.
Нема за що. Завжди радий допомогти.
владислав а по проводкам вы можете помочь?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 15 листопада 2017, 17:41
Матвєєва Вікторія
Доброго дня. Проводки щодо капремонту ми наводили в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 27, 2017, с. 26-30

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 16 листопада 2017, 16:10
tatyanaw1@ukr.net
Матвєєва Вікторія писав:Доброго дня. Проводки щодо капремонту ми наводили в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 27, 2017, с. 26-30
виктория спасибо.он у меня есть.но....возникает вопрос???????????вот вы в журнале пишете....меня интересует только аванс ит полный расчет без проектной.
 № з/п 5)2117(хотя нужно 2113)-2313-171000,00- попередня оплата,что показываеться в 7 форме
№ з/п 7)2117-2313-399000,00 остаточний розрахунок 
№ з/п 6)8013-6211-570000,00 виконано ремонт

чем 6211 закрыть??

наверное вернее будет 
2113-2313 аванс(40 тис)
8013-2113 списано аванс 40 тис по акту(170 тис)
6211-2313 остаточна оплата(130 тис)
8013-6211 сума остаточной оплати 130 тис.,акт(170 тис)
тогда все закрываеться

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 16 листопада 2017, 17:20
Матвєєва Вікторія
Доброго дня! На це Ваше запитання я відповідала ще 18.10.2017 р.. Будь ласка, перевірте отримані повідомлення

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 07 грудня 2017, 18:57
iratop
Підкажіть, будь ласка, чи ставити на облік мембранний бак , гідрострулку, насос циркуляціний, куплений по 3110 ?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 08 грудня 2017, 12:00
Крот Юлія
iratop писав:Підкажіть, будь ласка, чи ставити на облік мембранний бак , гідрострулку, насос циркуляціний, куплений по 3110 ?
Уточніть, будь ласка, вартість кожного з цих об'єктів (окремо) перевищує 6000 грн.?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 11 грудня 2017, 11:56
iratop
так, все більше 6000

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 11 грудня 2017, 14:14
Крот Юлія
iratop писав:так, все більше 6000
У такому разі, всі ці активи потрібно оприбуткувати на баланс як окремі об'єкти (на субрахунок 1014). Тим паче, що їх придбання було проведено за КЕКВ 3110.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 13 березня 2018, 12:17
Hostik
Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 13 березня 2018, 13:05
EVGENIY
Hostik писав:Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?
Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об’єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipovi-formi-z-obliku-ta-spisannya-osnovnih-zasobiv-subyektami/

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 16 квітня 2018, 11:12
kristal1962
Добрий день! В минулому році було співфінансування з обласним департаментом по ком. господарству на кап.ремонт дитячого садка в грудні ремонти закінчилися ,а в квітні департамент хоче передати капітальні видатки селищній раді,як правильно це зробити??? Дякую за розуміння, може хтось це вже проходив?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 04 травня 2018, 09:34
КК НМетАУ
Добрый день. Мы хотим сделаь ремонт в бюджетной организации своими силами, непосредственно по клейка обоев, достаточно ли будет, что кладовщик выпишет требование, их выдадут со склада, а списываем в конце месяца, актом на списание? Или еще необходимо дефектный акт? Или же как провести процедуру списания.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 травня 2018, 00:13
vera62
Доброї ночі! Допоможіть, будь ласка, бухгалтеру з великим досвідом роботи на приватних підприємствах, але новачку в бюджетній сфері. В будинку культури провели капітальний ремонт приміщення, а також реставрували гігантську люстру вартістю 905 грн (не знаю чому така дешева), яка числилась на ОЗ. Провели реставрацію як закупівлю по КЕКВ 3110 різних запчастин ( каркас, освітлювальна арматура, підвіски і т.д.) загальною вартістю 99840 грн. Як провести в обліку ці витрати, по документах ніде не зафіксовано, що організація, яка нам продала запчастини до люстри, здійснила їх заміну, та монтаж .