Сторінка 7 з 7

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 18 травня 2018, 11:51
uheitwmrf
Владислав Станкус! Допоможіть,будь ласка розібратися з  вуличним освітленням села. у нашій громаді  вже на декількох вулицях є вуличне,далі ,щоб зробити вуличне на решту вулицях,сільрада закупила необхідні матеріали по КЕКВ 2210 на суму 180 000грн.,роботи будуть проводитись власними силами громади безкоштовно,які документи необхідно оформити для цього,і як взяти на баланс вуличне на цих вулицях,на раніше проведених вулицях вуличне у нас на балансі,роботи проводились підрядною організацією,як капітальні,дуже вдячна буду за відповідь

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 29 травня 2018, 12:24
Катяяяя
Доброго дня, допоможіть у такому питанні:
Розроблена проектно-кошторисна документація на капремонт актового залу на загальну вартість 1500000,00 грн., в цю вартість входить (і зазначається в ПКД) придбання матеріалів за рахунок замовника, яка становить 300000,00 грн.
у казні мені сказали, для того щоб все оформити по КЕКВ 3132 (а кошти виділили на цю статтю) підрядник якій буде виконувати роботи повинен, у пакеті документів який буде нам надавати (договір, договірна ціна, локальний кошторис тощо..) вказати повну вартість ПКД разом з сумою придбання матеріалів за рахунок замовника (тобто нами), а у договорі розписати що сума 1500000,00 ділиться на виконані роботи - 1200000,00 та придбання матеріалів за рах.замовника - 300000,00. Як і передбачалось підрядник не в захваті (м"яко кажучи...)
Чи дійсно такій порядок оформлення документації в таких випадках (ми звичайно довіряємо своєму казначею, але ....), чи є ще якісь варіанти оформлення придбання цих матеріалів, чи в актах КБ-2в, КБ3 теж буде вказуватись сума наших матеріалів, чи є методичні рекомендації по оформленню документації в таких випадках???? Буду дуже вдячна за допомогу)))

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 26 вересня 2018, 10:18
Перелік N 150
При відповіді на запитиння щодо визначення поточний чи капітальний ремонт дуже часто йде посилання на "ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Наказ Держжитлокомунгоспу
України 10.08.2004 № 150".
Але не можу зрозуміти до чого в даному випадку цей документ? Адже він розроблений "На виконання положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги", з метою впорядкування за видами послуг з утримання будинків і прибудинкових територій та ремонту приміщень, будинків, споруд" і стосується лише управляючих організацій чи ОСББ.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 04 жовтня 2018, 11:23
Вікторія_ubr
доброго дня. прошу допомоги. в нашій установі проведено Капітальний ремонт системи опалення Відділом капітального будівництва, зараз нам передають акт-приймання обладнання. Питання - я приймаю це обладнання на БАЛАНС ???? і які документи ще мають бути??

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 04 жовтня 2018, 12:24
Матвєєва Вікторія
Доброго дня! Подібну ситуацію розглядали в матеріалі "Якщо головний розпорядник є замовником робіт: вирішуємо облікові питання" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2018, № 4, с. 21)

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 09 жовтня 2018, 14:33
verbal
Добрий день. Підскажіть, на який строк може бути здійснена попередня оплата за роботи із створення проектно-кошторисної документації?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 18 жовтня 2018, 10:30
Ol4ik.kis
Матвєєва Вікторія писав:Перш за все, раджу перевірити, чи дійсно такий ремонт є поточним. У цьому питанні необхідно керуватися Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Зокрема, до капітального ремонту відносяться такі роботи:
2.8. Прорізи:
2.8.1. Заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням.
2.8.2. Заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням.
...
2.8.4. Ремонт дверей з перев'язуванням та заміною окремих частин у них в обсязі більше 3 % загальної кількості.
2.8.5. Пробивання нових та розширення існуючих віконних та дверних прорізів з виготовленням, установленням та фарбуванням нових віконних та дверних блоків.

З цього питання також почитайте матеріал фахівця Держфінінспекції “ Ремонт дверей — капітальний чи поточний ремонт будівлі? (див. “Бюджетна бухгалтерія”, 2013, № 11)

Тепер щодо оформлення документації.
1. Обсяг і вартість поточного ремонту може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт.
2. Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет) складаєте після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, проводився поточний чи капітальний ремонт).    

І останнє запитання.
Витрати на поточний та капітальний ремонт не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а відносяться на фактичні видатки за відповідними КЕКВ. Про це сказано у п. 1.8 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 N 611
Зміна вартості необоротних активів (збільшення) здійснюється у зв'язку з проведенням їх добудівлі, дообладнання, реконструкції, модернізації.
скажите пожалуйста, какие проводки по капремонту??

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 09 листопада 2018, 12:38
Larysa306
Доброго дня. Допоможіть зрозуміти таке питання. Ми в бюджетній організації будемо робити капітальний ремонт душових та туалету. Витрати, я так зрозумілі, віднесуться до витрат звітного періоду. Та все ж ніяк не можу зрозуміти, чи при поточному ремонті витрати теж списуються на витрати звітного періоду? В чому різниця в обліку витрат між капітальним та поточним ремонтами???

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 13 листопада 2018, 16:04
Крот Юлія
Larysa306 писав:Доброго дня. Допоможіть зрозуміти таке питання. Ми в бюджетній організації будемо робити капітальний ремонт душових та туалету. Витрати, я так зрозумілі, віднесуться до витрат звітного періоду. Та все ж ніяк не можу зрозуміти, чи при поточному ремонті витрати теж списуються на витрати звітного періоду? В чому різниця в обліку витрат між капітальним та поточним ремонтами???
Доброго дня!
Жодних відмінностей у порядку відображення на рахунках бухобліку операцій з поточного і капітального ремонту немає. Витрати на проведення і капітального ремонту, і поточного, визнаються витратами відповідного звітного періоду. І про це чітко сказано у п. 4 розд. VI Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. № 11.
Різниця лише у порядку застосування КЕКВ при плануванні та здійсненні таких витрат.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 листопада 2018, 12:53
Тетяна-бух
Добрий день! Підкажіть,будь ласка, якщо в проектно-кошторисній документації на капітальний ремонт (провели її експертизу),  вказано , що замінять старий шифер на новий, але по факту шифер замінили на металопрофіль, то чи треба робити зміни а проектно-кошторисній документації та заново проводити її експертизу?
Чи повинен акт виконаних робіт відповідати проектно-кошторисній документації цифра в цифру?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 листопада 2018, 10:28
Тетяна-бух
Співробітники "Фактор", будь ласка, відгукніться! Підкажіть,будь ласка, якщо в проектно-кошторисній документації на капітальний ремонт (провели її експертизу),  вказано , що замінять старий шифер на новий, але по факту шифер замінили на металопрофіль, то чи треба робити зміни а проектно-кошторисній документації та заново проводити її експертизу?

Чи повинен акт виконаних робіт відповідати проектно-кошторисній документації цифра в цифру?

Устаткування при капітальному ремонті.

Додано: 05 грудня 2018, 10:40
Крапивенцева Алёна
Усім доброго дня.
Допоможіть розібратися: чи можна в капітальний ремонт включати вартість устаткування. Якими нормативними актами керуватися?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 26 лютого 2019, 17:55
swetlana1977
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, не можу розібратися капітальний чи поточний ремонт. Будуть проводитися такі види робіт в окремому кабінеті у великій будівлі: монтаж підвісної стелі плитами "Армсторонг" (така стеля і зараз є, але планують замінити самі плити), заміна лінолеума та облаштування під нього настилу "QSB", грунтовка стін та поклейка шпалер, встановлення наличників, заміна чугунних радіаторів опалення на біметалеві, заміна електропроводки.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 26 лютого 2019, 18:51
EVGENIY
swetlana1977 писав:Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, не можу розібратися капітальний чи поточний ремонт. Будуть проводитися такі види робіт в окремому кабінеті у великій будівлі: монтаж підвісної стелі плитами "Армсторонг" (така стеля і зараз є, але планують замінити самі плити), заміна лінолеума та облаштування під нього настилу "QSB", грунтовка стін та поклейка шпалер, встановлення наличників, заміна чугунних радіаторів опалення на біметалеві, заміна електропроводки.
https://buhgalter.com.ua/articles/zasto ... ibratisya/

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 лютого 2019, 10:02
swetlana1977
Доброго дня! Я вже багато разів перечитувала цю статтю, але так і не змогла зрозуміти що в нас. Монтаж підвісної стелі плитами "Армсторонг" (така стеля і зараз є, але планують замінити самі плити) - поточний ремонт, заміна лінолеума та облаштування під нього настилу "QSB" - капітальний ремонт, грунтовка стін та поклейка шпалер - поточний ремонт, встановлення наличників - поточний ремонт, заміна чугунних радіаторів опалення на біметалеві - капітальний ремонт, заміна електропроводки - капітальний ремонт. Порівну, і що робити?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 лютого 2019, 14:53
marina76300
Допоможіть розібратись! Бюджетна установа планує капітальний ремонт об"єкту (заміна вікон та ремонт сходових клітин). Допорогова закупівля. Заміна вікон (вартість біліш 300 тис грн) та ремонт сходів (вартість менше 300 тис) планується здійснити не одночасно. Чи потрібна експертиза на ремонт сходів?. Чи експертиза здійснюється на весь об"єкт (комплекс робіт)  незалежно від того , що здійснюється окремо.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 19 березня 2019, 10:55
Sveto4ek3261
Доброго ранку, хто підкаже як правильно заключити договір з підрядником на виконання робіт з капітального ремонту враховуючи те, що матеріали замовника, де можна почитати більш детально.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 08 травня 2019, 15:53
nastya-prijmenko
Доброго дня! Підкажіть, як правильно бути. Ми бюджетна установа. Плануємо провести поточний ремонт приміщень. Вартість робіт складає 650тисяч гривен. Це будуть відкриті торги.  Роботи різні від штукатурки, до заміни вікон, дверей, укладання лінолеуму та встановлення світильників. Чи потрібно проводити експертизу на кошторисну документацію вартістю в 650 тисяч?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 05 вересня 2019, 21:57
Юльчик88
Доброго вечора. Ми є новоствореним ОТГ -  комунальним закладом, на сьогоднішній день розпочалася реконструкція покрівлі клубу. але боюсь зробити щось не правильно, так як такі роботи проводжу в перше. Підкажіть що потрібно для цього від першого кроку до останнього. Дякую.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 11 вересня 2019, 11:06
rayrada
Доброго дня! Проводимо поточний ремонт, в договорі вказана попередня оплата на 30% вартості ремонту. Як зареєструвать фінансові зобов'язання?  Які потрібні документи на попередню оплату, крім договору, дозволу на попередню оплату та рахунку? Чи потрібна якась накладна чи акт на суму попередньої оплати. Як суму тоді потрібно бачити в остаточному акті виконаних робіт загальну чи за мінусом попередньої оплати? Дякую.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 11 вересня 2019, 13:40
EVGENIY
rayrada писав:Доброго дня! Проводимо поточний ремонт, в договорі вказана попередня оплата на 30% вартості ремонту. Як зареєструвать фінансові зобов'язання?  Які потрібні документи на попередню оплату, крім договору, дозволу на попередню оплату та рахунку? Чи потрібна якась накладна чи акт на суму попередньої оплати. Як суму тоді потрібно бачити в остаточному акті виконаних робіт загальну чи за мінусом попередньої оплати? Дякую.
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... rdnih-dok/
Акт і накладна це факт отримання ТМЦ або послуг! А при попередній оплаті ви нічого ще не отримали!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 вересня 2019, 10:24
kristal1962
В казну здаєте договір на роботи в якому вказано по  попередню оплату ,рішення сесії про попередню оплату та платіжку на 30%

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 19 листопада 2019, 21:45
foxfox1979
Добрый день, подскажите пожалуйста, кто знает. Можно ли проводить текущий ремонт (своими силами) после проведения капитального (подрядная организация) в одном бюджетном году? Общая стоимость ремонтов не превышает 300 тыс грн. Заранее спасибо.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 листопада 2019, 14:31
olenka71038021
EVGENIY писав:
rayrada писав:Доброго дня! Проводимо поточний ремонт, в договорі вказана попередня оплата на 30% вартості ремонту. Як зареєструвать фінансові зобов'язання?  Які потрібні документи на попередню оплату, крім договору, дозволу на попередню оплату та рахунку? Чи потрібна якась накладна чи акт на суму попередньої оплати. Як суму тоді потрібно бачити в остаточному акті виконаних робіт загальну чи за мінусом попередньої оплати? Дякую.
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... rdnih-dok/
Акт і накладна це факт отримання ТМЦ або послуг! А при попередній оплаті ви нічого ще не отримали!
При проведенні попередньої оплати наше казначейство вимагає рахунок-фактуру.