Сторінка 2 з 7

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 22 серпня 2016, 10:59
фіалка6289
Підкажіть, будь ласка, які повинні бути дії Замовника послуги поточного ремонту приміщення, якщо Підрядник не зможе надати в місячний термін (з дня одержання авансу) акт виконаних робіт.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 25 серпня 2016, 09:23
Sichova Tatiana
Матвєєва Вікторія писав:При проведенні поточного ремонту власними силами одного акту списання недостатньо.
Перш за все для більш достовірного визначення характеру робіт,  доцільно створити спеціальну комісію, до складу якої включити фахівців (інженера, технічного працівника). Така комісія повинна оглянути об’єкти необоротних активів у цілому або їх окремі частини, зафіксувати виявлені дефекти, зазначить заходи, які необхідно буде вжити щодо їх усунення. Висновки комісії оформлюють шляхом складання відповідного акта.
Крім того, на підставі висновку зазначеної комісії в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва.
Після проведення ремонту приміщення комісія повинна буде провести огляд відремонтованого об’єкта та підписати акт, в якому вказати фактичні обсяги виконаних робіт та їх вартість.
Також після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, поточний чи капітальний) необхідно оформити Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет).
Про поточний ремонт власними силами можете почитати в статті "Якщо ремонт здійснюється силами батьків" (див. газета "Бюджетна бухгалтерія", 2011, № 11).
   Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, якщо потрібно провести косметичний частковий ремонт (власними силами та з власних матеріалів), чи потрібно складати дефектний акт? Під частковим ремонтом маю на увазі, маленький обсяг робіт (підфарбувати 1 вікно, заштукатурити щілини тощо). Такі роботи ми проводимо протягом року за наявності матеріалів, і раніше списували їх лише за актом завгоспа та ін.матеріально-відповідальних осіб (в якому вони описували що пофарбували, в якому обсязі, та скільки використано фарби).
   І якщо в установі не має фахівців з будівельним напрямком, хто повинен складати дефектний акт? Раніше, мене консультували , що такий акт має право складати лише та особа (організація), в якої є відповідна ліцензія.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 03 листопада 2016, 17:16
AlisaAlaya
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, чи заміна котла на тверде паливо буде капітальним ремонтом, проплачуватиметьмя з КЕКВ 3132? Які прицьому треба складати документи?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 29 листопада 2016, 20:24
svetlana@@@
Доброго вечора! У 3 поверховому приміщенні планується зробити ремонт у 2 кімнатах(заміна вікон,шпаклювання стін, навісна стеля, ламінат) дані роботи відносяться до поточного чи капітального ремонту??? Примірна вартість 105 тис.грн

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 02 грудня 2016, 11:21
Владислав Станкус
svetlana@@@ писав:Доброго вечора! У 3 поверховому приміщенні планується зробити ремонт у 2 кімнатах(заміна вікон,шпаклювання стін, навісна стеля, ламінат) дані роботи відносяться до поточного чи капітального ремонту??? Примірна вартість 105 тис.грн
Доброго ранку!

Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150 (далі – Перелік №150)  такі види робіт, як заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням (2.8.1.) та заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням (2.8.2.) відноситься до капітального ремонту. При цьому, відповідно до п. 1.2.8.1. того ж Переліку ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків відноситься до поточного ремонту.

Як бачимо Перелік №150 не дає чіткої відповіді. Отже для прийняття рішення, Ви повинні чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти. Таке розмежування було наведено в славнозвісному листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401. Так, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників. Таким чином, враховуючи наведені визначення понять, вважаю, що заміна вікон все ж таки відноситься до капітального ремонту приміщень. Проте остаточне рішення за Вашим керівником.

Відповідно до п.2.9.1 Переліку №150 штукатурення стін та стель наново або місцями більше 1 м-2 відноситься до капітального ремонту.

В згаданому Переліку №150 відсутні такі види робіт як встановлення підвісної стелі та улаштування ламінату, проте аналізуючи вищезазначений лист Держбуду від 30.04.2003 р. № 7/7-401, та той факт, що монтаж підвісної стелі і покриття з ламінату передбачає відновлення та модернізацію стелі та підлоги, такі роботи слід вважати капітальним ремонтом будівлі.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 06 грудня 2016, 16:03
Grosbuxxx
Допоможіть визначитися.Виділили кошти на встановлення металевих решіток на вікна- частково із 20 всього на 3 вікна.Можемо тільки придбати їх ,а встановити потрібно власними силами.Вартість однієї решітки 3000 грн.Що робити далі?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 грудня 2016, 10:58
AlisaAlaya
Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, якщо ми провели капітальний ремонт котельні, по документам він називався "к.ремонт з заміною котла" , в обліку  його треба відобразити як модернізацію, тобто, збільшити вартість котельні? а сам котел, який встановили на заміну старому, треба ввести в експлуатацію Актом введення? Чи треба додатково оформлювати Акт приймання відремонтованих...осн засобів? Для складання цих актів необхідний окремий наказ начальника?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 грудня 2016, 11:21
Владислав Станкус
alisa писав:[ltr]Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, якщо ми провели капітальний ремонт котельні, по документам він називався "к.ремонт з заміною котла" , в обліку  його треба відобразити як модернізацію, тобто, збільшити вартість котельні? а сам котел, який встановили на заміну старому, треба ввести в експлуатацію Актом введення? Чи треба додатково оформлювати Акт приймання відремонтованих...осн засобів? Для складання цих актів необхідний окремий наказ начальника?[/ltr]
Доброго дня!
Я вірно розумію, що в бухгалтерському обліку старий котел окремо не обліковувався, а його вартість входила до загальної вартості всієї котельні?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 грудня 2016, 12:29
Владислав Станкус
alisa писав:Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, якщо ми провели капітальний ремонт котельні, по документам він називався "к.ремонт з заміною котла" , в обліку  його треба відобразити як модернізацію, тобто, збільшити вартість котельні? а сам котел, який встановили на заміну старому, треба ввести в експлуатацію Актом введення? Чи треба додатково оформлювати Акт приймання відремонтованих...осн засобів? Для складання цих актів необхідний окремий наказ начальника?
Слід розуміти, що витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.
Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
А от витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Якщо Вами проведена заміна старого котла на новий більш технологічний та економічний то можливо припустити, що ці дії зменшать витрати Вашої установи на опалення приміщень, що в свою чергу приведе до отримання майбутніх економічних вигід. В цьому випадку можливо вважати це модернізацією котельні.
У разі якщо новий котел суттєво не відрізняється від старого технічними характеристиками та його встановлення не як не вплине на отримання Вашою установою майбутніх економічних вигід, витрати на капітальний ремонт котельні слід віднести на витрати звітного періоду, в якому вони були понесені.
Прийняття такого рішення залишається за керівником Вашої установи, проте майте на увазі, що витрати ви провели за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 06 січня 2017, 13:56
Kaktucik
Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, бюджетна установа провела капітальний ремонт обєкта основних засобів. Вартість робіт, КПД я включаю до збільшення первісної вартості. Також був здійснений техн.нагляд за кап. будівництвом обєкта та авторський нагляд по проведенню буд.- монт. робіт по кап. будів-ву. Все проводилося по КЕКВ 3132. Мені включати витрати на техн.та авторс.нагляд до збільшення первісної вартості обєкта?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 10 січня 2017, 12:30
Владислав Станкус
Kaktucik писав:Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, бюджетна установа провела капітальний ремонт обєкта основних засобів. Вартість робіт, КПД я включаю до збільшення первісної вартості. Також був здійснений техн.нагляд за кап. будівництвом обєкта та авторський нагляд по проведенню буд.- монт. робіт по кап. будів-ву. Все проводилося по КЕКВ 3132. Мені включати витрати на техн.та авторс.нагляд до збільшення первісної вартості обєкта?
Доброго дня!
Авторський та технічний нагляди здійснюється протягом усього періоду нового будівництва, реконструкції,  реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств з метою здійснення контролю за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту та дотриманням проектних рішень і вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами виконаних робіт.
Відповідно до листа Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401 під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
При цьому, згідно з Національним положенням (СТАНДАРТ) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010  № 1202 :
- витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб’єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
- витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб’єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Отже якщо існує ймовірність, що проведений капітальний ремонт основного засобу призведе до отримання Вашою установою майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта, то такі витрати разом з витратами на технічний та авторський нагляд відносяться на збільшення первісної вартості основного засобу.
Проте, якщо капітальний ремонт проводився для відновлення або підтримання об'єкта основних засобів в дієздатному стані, то такі витрати разом з витратами на технічний та авторський нагляд визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 10 січня 2017, 14:38
Kaktucik
Владислав Станкус велике Вам ДЯКУЮ!!!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 10 січня 2017, 14:55
Владислав Станкус
Kaktucik писав:Владислав Станкус велике Вам ДЯКУЮ!!!
Нема за що. Завжди радий допомогти.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 січня 2017, 11:28
Кузя
Доброго дня. Якщо в приміщенні сільської ради замінювати всі вікна ( 9 штук), то чи потрібна проектно-кошторисна документація на кап. ремонт? І ще вікна ми вибираємо виходячи з фінансових можливостей чи є якісь вимоги до технічних характеристик вікон? І чи можна проводити попередню оплату?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 січня 2017, 12:06
Владислав Станкус
Кузя писав:Доброго дня. Якщо в приміщенні сільської ради замінювати всі вікна ( 9 штук), то чи потрібна проектно-кошторисна документація на кап. ремонт? І ще вікна ми вибираємо виходячи з фінансових можливостей чи є якісь вимоги до технічних характеристик вікон? І чи можна проводити попередню оплату?
Доброго дня!
Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150  такі види робіт, як заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням (2.8.1.) та заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням (2.8.2.) відноситься до капітального ремонту.
Отже для проведення заміни вікон слід буде розробити проектно - кошторисну документацію.
Питання щодо можливості встановлення вибраних Вами вікон слід адресувати проектувальнику, атже проектна документація розробляється з урахуванням вимог вихідних даних на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил.
Відповідно до постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 січня 2017, 13:37
Кузя
До капітального ремонту відноситься навіть заміна одного вікна?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 20 січня 2017, 14:04
Владислав Станкус
Кузя писав:До капітального ремонту відноситься навіть заміна одного вікна?
Відповідно до п. 1.2.8.1. згаданого Переліку №150 ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків відноситься до поточного ремонту.
Скільки саме мається на увазі під словом «окремих» законодавець не визначив.
Проте слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти. Таке розмежування було наведено в листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
У Вашому попередньому запитанні мова була про заміну всіх вікон, і враховуючи наведені визначення понять, та ту відповідь яку я надав раніше, вважаю, що заміна вікон відноситься до капітального ремонту приміщень.
Остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 28 лютого 2017, 10:18
Лесичка
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго,дня, Дуже срочно, підскажіть. Ми робили капітальний ремонт в палатах лікарні у 2016 році, і було закуплено радіатори, плитка за рахунок капітальних видатків, хоч і вартість їх була менше 6000 грн. Потім ми передали підрядчику ці матеріали і він зробив ремонт і все встановив. Це все перераховано одним кошторисом, як капітальний ремонт палати лікарні. Чи це є порушення, що ми купили радіатори та плитку за рахунок капітальних видатків?[/font]

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 02 березня 2017, 10:46
AlisaAlaya
Владислав Станкус писав:
alisa писав:Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, якщо ми провели капітальний ремонт котельні, по документам він називався "к.ремонт з заміною котла" , в обліку  його треба відобразити як модернізацію, тобто, збільшити вартість котельні? а сам котел, який встановили на заміну старому, треба ввести в експлуатацію Актом введення? Чи треба додатково оформлювати Акт приймання відремонтованих...осн засобів? Для складання цих актів необхідний окремий наказ начальника?
Слід розуміти, що витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.
Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
А от витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Якщо Вами проведена заміна старого котла на новий більш технологічний та економічний то можливо припустити, що ці дії зменшать витрати Вашої установи на опалення приміщень, що в свою чергу приведе до отримання майбутніх економічних вигід. В цьому випадку можливо вважати це модернізацією котельні.
У разі якщо новий котел суттєво не відрізняється від старого технічними характеристиками та його встановлення не як не вплине на отримання Вашою установою майбутніх економічних вигід, витрати на капітальний ремонт котельні слід віднести на витрати звітного періоду, в якому вони були понесені.
Прийняття такого рішення залишається за керівником Вашої установи, проте майте на увазі, що витрати ви провели за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Тобто, в цьому випадку в назві самого ремонту (документація) не обов"язково повинно бути слово "модернізація"? Власне, ремонт проводився з метою підтримання приміщення в робочому стані (щоб не завалилось зовсім), але ж тепер 100 % знос якось дивно виглядає...

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 02 березня 2017, 16:19
Владислав Станкус
Доброго дня!
Виходячи з Вашого останнього запитання ремонт проводився з метою підтримання котельні в робочому стані. В цьому випадку як я вже зазначав «витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені».

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 22 березня 2017, 17:31
Tata_S
Шановний Владислав Станкус.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо  лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 13:54
Владислав Станкус
kuhmenko писав:Шановний Владислав Станкус.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо  лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.
Доброго дня!
Вважаю, що мова йшла саме про кошторисну документацію, яка визначає вартість виконаних будівельних робіт і складається за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Порядок заповнення та форми цих документів наведені в національному стандарті ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 15:24
Tata_S
Владислав, дякую за відповідь. Справа в тому, що у нас ремонтні роботи проводяться власними силами, без залучення підрядних організацій. В листах Міністерства регіонального розвитку та будівництва (наприклад від 06.05.2010 №2/12-20/4993) йдеться про те, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Я у Вас хочу спитати, як КРУ відноситься до цих витрат та їх списання (витрати на поточний ремонт), які вимагає документи? Чи достатньо акту обстеження та акту списання використаних матеріалів? Чи можна скласти кошторисну документацію в довільній формі? Дякую.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 16:31
Владислав Станкус
kuhmenko писав:Владислав, дякую за відповідь. Справа в тому, що у нас ремонтні роботи проводяться власними силами, без залучення підрядних організацій. В листах Міністерства регіонального розвитку та будівництва (наприклад від 06.05.2010 №2/12-20/4993) йдеться про те, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Я у Вас хочу спитати, як КРУ відноситься до цих витрат та їх списання (витрати на поточний ремонт), які вимагає документи? Чи достатньо акту обстеження та акту списання використаних матеріалів? Чи можна скласти кошторисну документацію в довільній формі? Дякую.
На мою думку нехтувати роз’ясненнями Міністерства регіонального розвитку та будівництва не можна. Дійсно в листі від 06.05.2010 №2/12-20/4993 зазначено, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Це пов’язано перш за все з тим, що не потрібно вираховувати для оплати трудовитрати, роботу машин і механізмів і т.д.
Наскільки мені відомо при проведенні перевірки поточного ремонту господарським способом перевіряються наявні документи, що підтверджують необхідність проведення таких ремонтів (ати обстеження, дефектні акти), а також акти фактичного використання матеріалів на проведення робіт та данні бухгалтерського обліку.
Зрозуміло, що особлива увага приділяється саме списанню матеріалів.
Зокрема досліджується дотримання норм витрат матеріалів нормам затвердженим в ресурсних елементних кошторисних нормах, враховуючи види виконаних робіт (шпаклювання, оклеювання шпалер, фарбування тощо). Також проводяться контрольні обміри фактично виконаних робіт.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 17:50
Tata_S
Дуже дякую Вам за відповідь.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 17:52
Владислав Станкус
Нема за що. Завжди радий допомогти.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 березня 2017, 19:15
galina2902
Прошу підкажіть,чи всі ремонти що проводяться по коду 3142 рахуються ,як реконструкція і відповідно треба збільшувати первісну вартість об"єкта ?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 квітня 2017, 12:07
tatyanaw1@ukr.net
здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 квітня 2017, 12:11
Владислав Станкус
tatyanaw1@ukr.net писав:здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
Доброго дня!
Для відповіді на це запитання Вам необхідно ознайомитись з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150.
При цьому слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Виходячи з такого комплексу робіт, який зазначено у Вашому запитанні на мою думку це капітальний ремонт.
Так чи інакше остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 квітня 2017, 14:54
tatyanaw1@ukr.net
Владислав Станкус писав:
tatyanaw1@ukr.net писав:здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
Доброго дня!
Для відповіді на це запитання Вам необхідно ознайомитись з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150.
При цьому слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Виходячи з такого комплексу робіт, який зазначено у Вашому запитанні на мою думку це капітальний ремонт.
Так чи інакше остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.
спасибо огромное за ответ.скажите пожалуйста а ответственость на главбухе лежит какая либо,за неправильное вызначення виду ремонта или только на керівнику установи.