Сторінка 3 з 7

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 22 березня 2017, 17:31
Tata_S
Шановний Владислав Станкус.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо  лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 13:54
Владислав Станкус
kuhmenko писав:Шановний Владислав Станкус.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо  лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.
Доброго дня!
Вважаю, що мова йшла саме про кошторисну документацію, яка визначає вартість виконаних будівельних робіт і складається за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Порядок заповнення та форми цих документів наведені в національному стандарті ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 15:24
Tata_S
Владислав, дякую за відповідь. Справа в тому, що у нас ремонтні роботи проводяться власними силами, без залучення підрядних організацій. В листах Міністерства регіонального розвитку та будівництва (наприклад від 06.05.2010 №2/12-20/4993) йдеться про те, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Я у Вас хочу спитати, як КРУ відноситься до цих витрат та їх списання (витрати на поточний ремонт), які вимагає документи? Чи достатньо акту обстеження та акту списання використаних матеріалів? Чи можна скласти кошторисну документацію в довільній формі? Дякую.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 16:31
Владислав Станкус
kuhmenko писав:Владислав, дякую за відповідь. Справа в тому, що у нас ремонтні роботи проводяться власними силами, без залучення підрядних організацій. В листах Міністерства регіонального розвитку та будівництва (наприклад від 06.05.2010 №2/12-20/4993) йдеться про те, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Я у Вас хочу спитати, як КРУ відноситься до цих витрат та їх списання (витрати на поточний ремонт), які вимагає документи? Чи достатньо акту обстеження та акту списання використаних матеріалів? Чи можна скласти кошторисну документацію в довільній формі? Дякую.
На мою думку нехтувати роз’ясненнями Міністерства регіонального розвитку та будівництва не можна. Дійсно в листі від 06.05.2010 №2/12-20/4993 зазначено, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Це пов’язано перш за все з тим, що не потрібно вираховувати для оплати трудовитрати, роботу машин і механізмів і т.д.
Наскільки мені відомо при проведенні перевірки поточного ремонту господарським способом перевіряються наявні документи, що підтверджують необхідність проведення таких ремонтів (ати обстеження, дефектні акти), а також акти фактичного використання матеріалів на проведення робіт та данні бухгалтерського обліку.
Зрозуміло, що особлива увага приділяється саме списанню матеріалів.
Зокрема досліджується дотримання норм витрат матеріалів нормам затвердженим в ресурсних елементних кошторисних нормах, враховуючи види виконаних робіт (шпаклювання, оклеювання шпалер, фарбування тощо). Також проводяться контрольні обміри фактично виконаних робіт.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 17:50
Tata_S
Дуже дякую Вам за відповідь.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 березня 2017, 17:52
Владислав Станкус
Нема за що. Завжди радий допомогти.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 березня 2017, 19:15
galina2902
Прошу підкажіть,чи всі ремонти що проводяться по коду 3142 рахуються ,як реконструкція і відповідно треба збільшувати первісну вартість об"єкта ?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 квітня 2017, 12:07
tatyanaw1@ukr.net
здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 квітня 2017, 12:11
Владислав Станкус
tatyanaw1@ukr.net писав:здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
Доброго дня!
Для відповіді на це запитання Вам необхідно ознайомитись з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150.
При цьому слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Виходячи з такого комплексу робіт, який зазначено у Вашому запитанні на мою думку це капітальний ремонт.
Так чи інакше остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 квітня 2017, 14:54
tatyanaw1@ukr.net
Владислав Станкус писав:
tatyanaw1@ukr.net писав:здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
Доброго дня!
Для відповіді на це запитання Вам необхідно ознайомитись з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150.
При цьому слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Виходячи з такого комплексу робіт, який зазначено у Вашому запитанні на мою думку це капітальний ремонт.
Так чи інакше остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.
спасибо огромное за ответ.скажите пожалуйста а ответственость на главбухе лежит какая либо,за неправильное вызначення виду ремонта или только на керівнику установи.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 квітня 2017, 15:28
Молчанова Анна
Так-же очень волнует вопрос про ответственность гл.буха.Руководители не хотят заморачиваться с капремонтом, но что в таком случае делать гл.буху?Как себя подстраховать в этом вопросе?Может нужен приказ от руководителя ?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 12 квітня 2017, 17:06
tatyanaw1@ukr.net
Молчанова Анна писав:Так-же очень волнует вопрос про ответственность гл.буха.Руководители не хотят заморачиваться с капремонтом, но что в таком случае  делать гл.буху?Как себя подстраховать в этом вопросе?Может нужен приказ от руководителя ?
вот вот.ждем ответ

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 13 квітня 2017, 11:10
Владислав Станкус
Доброго ранку!
Насправді прикро коли в установі бухгалтер та керівник не знаходять спільної мови і керівник не прислуховується к порадам бухгалтера. Найчастіше це призводить до допущення значної кількості порушень.
В зв’язку з цим цілком зрозуміло бажання кожного з учасників бюджетного процесу знати міру своєї відповідальності.
Отже кожен з працівників установи виконує свою роботу виходячи з своїх посадових обов’язків, які відображені в посадових інструкціях. Не слід нехтувати цим документом, адже в ньому зазначені права та обов’язки працівника.
Крім того, обов’язки керівника та головного бухгалтера передбачені вимогами Закону України 16.07.1999 N 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон N 996-XIV).
Зокрема, відповідно до Закону N 996-XIV керівник підприємства зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
Головний бухгалтер або особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку підприємства:
- забезпечує дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності;
- організує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
- бере участь в оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування  активів підприємства;
- забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших  відокремлених  підрозділах підприємства;
- подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню  розповсюдження зброї масового знищення.
Як відомо підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи.
Первинний документ поряд з іншими обов'язковими реквізитами повинен мати данні щодо посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, а також особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
При цьому, відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.
Враховуючи наведене вище, в кожному окремому випадку можливо визначити хто саме відповідає за ті чи інші дії проведені в установі.
Стосовно питання відповідальності за ремонтні роботи можливо визначити таке коло осіб:
- головний інженер, начальних господарчої групи, завгосп, які відповідальні за утримання будівлі в належному технічному стані, беруть участь в прийманні рішення щодо необхідності проведення ремонту (складають дефектні акти), та визначають його тип (капітальний або поточний);
- начальних планового відділу, або економіст, який також приймає рішення при визначенні типу ремонту та підготовки бюджетного запиту на затвердження асигнувань щодо проведення ремонтних робіт;
- керівник, який затверджує дефектні акти, підписує бюджетні запити, договори на проведення капітального або поточного ремонту, платіжні доручення на перерахування коштів підрядним організаціям, тощо.
- головний бухгалтер, який підписує платіжні доручення на перерахування коштів підрядним організаціям.
Як бачимо, відповідальність головного бухгалтера теж присутня, проте перерахування коштів це вже кінцевий результат, якому передує оформлення та підписання відповідальними особами великої кількості документів.
Зокрема, при проведенні ремонтних робіт за бюджетні кошти застосовують кошторисну документацію, яка визначає вартість виконаних будівельних робіт і складається за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Саме на підставі цих документів здійснюється оплата за виконані роботи, проте підписання цих документів головним бухгалтером не передбачено.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 13 квітня 2017, 13:00
tatyanaw1@ukr.net
спасибо огромнейшее за ответ.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 13 квітня 2017, 13:02
Владислав Станкус
tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо огромнейшее за ответ.
Нема за що. Завжди радий допомогти.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 28 квітня 2017, 12:46
Ulyasya
Чи правильно я розумію:
для оформлення поточного ремонту господарським способом (заміна частини вікон у будівлі, частини електропроводки, розеток, вимикачів, санітарна побілка - матеріали буде придбано за КЕКВ 2210)
1. керівник видає наказ про огляд об'єкта комісією (чи може бути інвентаризаційна?);
2. комісія складає дефектний акт
3. проводиться закупівля матеріалів
4. списання по акту З-2 за нормами витрат матеріалів, які затверджено в ресурсних нормах елементних.........., враховуючи види робіт.
Чи мають бути ще документи?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 15 травня 2017, 16:41
Владислав Станкус
Ulyasya писав:Чи правильно я розумію:
для оформлення поточного ремонту господарським способом (заміна частини вікон у будівлі, частини електропроводки, розеток, вимикачів, санітарна побілка - матеріали буде придбано за КЕКВ 2210)
1. керівник видає наказ про огляд об'єкта комісією (чи може бути інвентаризаційна?);
2. комісія складає дефектний акт
3. проводиться закупівля матеріалів
4. списання по акту З-2 за нормами витрат матеріалів, які затверджено в ресурсних нормах елементних.........., враховуючи види робіт.
Чи мають бути ще документи?
Так, Ви все вірно розумієте.
Комісія, яка буде визначати необхідні об’єми робіт та складати дефектні акти повинна бути максимально компетентна в цьому питанні. До складу комісії поряд з завідувачем господарством, бухгалтером матеріалістом обов’язково слід включити робітників з обслуговування будівлі - електрика , слюсаря сантехніка тощо, які розуміються в питаннях утримання будівлі.
Не буде зайвим скласти детальний план проведення поточного ремонту, в розрізі приміщень, який надасть можливість в подальшому з легкість скласти акти на списання матеріалів.
Чим ретельніше та детальніше будуть складені акти на списання, тим легше в подальшому при проведенні ревізії буде проводити контрольні огляди та обміри, ат же з часом все забувається.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 17 травня 2017, 10:50
Ulyasya
Чи існую форма детального плану проведення поточного ремонту, в розрізі приміщень, чи можна в довільній формі?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 17 травня 2017, 10:52
Владислав Станкус
Доброго дня! Складайтe у довільній формі, виходячи з обєму та нeобхідності.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 17 травня 2017, 10:55
Ulyasya
Владислав Станкус, дякую за консультацію.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 17 травня 2017, 10:57
Владислав Станкус
Нeма за що завжди радий допомогти.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 25 травня 2017, 21:24
Korsha
Доброго дня, скажіть будь-ласка, чи може одна будівельна організація розробити проектно-кошторисну документацію та надавати свої послуги для проведення капітального ремонту? (заміна віконних блоків)

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 30 травня 2017, 23:14
Тетяна Бондар
Владислав Станкус, підскажіть будь-ласка Капітальний ремонт даху в ДНЗ (заміна зношеного шиферу на метало-черепицю) це модернізація об'єкту чи ремонт? Вартість будівлі збільшуємо?
Щиро вдячна.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 31 травня 2017, 08:58
Владислав Станкус
Тетяна Бондар писав:Владислав Станкус,  підскажіть будь-ласка Капітальний ремонт даху в ДНЗ (заміна зношеного шиферу на метало-черепицю) це модернізація об'єкту чи ремонт? Вартість будівлі збільшуємо?
Щиро вдячна.
Доброго ранку!
На мою думку заміна зношеного шиферу на метало-черепицю це не модернізація, оскільки такі роботи здійснюються для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання.
Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 01 червня 2017, 11:41
Тетяна Бондар
Владислав Станкус, Дуже вдячна!!!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 01 червня 2017, 14:52
Владислав Станкус
Тетяна Бондар писав:Владислав Станкус,  Дуже вдячна!!!
Нема за що, завжди радий допомогти!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 07 червня 2017, 12:54
mezz07
Доброго дня, плануємо кап. ремонт (заміна вікон, дверей, труб) . таке питання - спочатку зробили деф. акт, потім потрібна проектно-кошторисна документація? Хто її має робити? Організація , що буде робити ремонт ? Але нам потрібно проводити тендер. тоді спочатку тендер?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 07 червня 2017, 13:08
Владислав Станкус
mezz07 писав:Доброго дня, плануємо кап. ремонт (заміна вікон, дверей, труб) . таке питання - спочатку зробили деф. акт, потім потрібна проектно-кошторисна документація? Хто її має робити? Організація , що буде робити ремонт ? Але нам потрібно проводити тендер. тоді спочатку тендер?
Доброго дня!
Після складання дефектного акту слід виготовити проектно-кошторисну документацію. Виготовити її може будь яка організація, яка має відповідних фахівців. Вартість визначену в проектно-кошторисній документації слід буде взяти як очікувану вартість при проведенні закупівлі робіт з капітального ремонту. Переможець торгів буде проводити роботи виходячи з проектно-кошторисної документації.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 07 червня 2017, 13:17
mezz07
Дуже дякую, але ось тут про те ,що проектно-кошторисної документацію робить саме та організація , що буде проводити роботи, якщо її робила інша організація, то треба переробляти.
https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... 1%96%D1%8F
Тоді як, самим прораховувати приблизно, але можемо щось не взяти до уваги....

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 07 червня 2017, 13:20
mezz07
Ось цитати
накрапас
Підкажіть будь-ласка! Проектно-кошторисна документація на проведення капітального ремонту виготовлена одним підрядником, а змушують працювати з іншим, той інший каже, що ціни в кошторисі вже не актуальні. Маємо ми право робити відхилення від кошторису чи ні?

Станкус Тетяна
Потрібно робити нову проектно-кошторисну документацію. Але тут виникає запитання - на розроблення попередньої ж також були втричені бюджетні кошти, виходить - марно?