Сторінка 1 з 7

Ремонт в бюджетній організації

Додано: 16 квітня 2014, 15:20
Tany
Доброго дня, наша організація вирішила власними силами перетерти стіни в кабінеті, для цого були закуплені сатенгіпс, емульсіонка, металеві уголки. Як вірно документально оформити такий ремонт? Чи можливо буде достатньо скласти акт на списання цих матеріалів?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 квітня 2014, 14:17
Матвєєва Вікторія
При проведенні поточного ремонту власними силами одного акту списання недостатньо.
Перш за все для більш достовірного визначення характеру робіт, доцільно створити спеціальну комісію, до складу якої включити фахівців (інженера, технічного працівника). Така комісія повинна оглянути об’єкти необоротних активів у цілому або їх окремі частини, зафіксувати виявлені дефекти, зазначить заходи, які необхідно буде вжити щодо їх усунення. Висновки комісії оформлюють шляхом складання відповідного акта.
Крім того, на підставі висновку зазначеної комісії в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва.
Після проведення ремонту приміщення комісія повинна буде провести огляд відремонтованого об’єкта та підписати акт, в якому вказати фактичні обсяги виконаних робіт та їх вартість.
Також після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, поточний чи капітальний) необхідно оформити Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет).
Про поточний ремонт власними силами можете почитати в статті "Якщо ремонт здійснюється силами батьків" (див. газета "Бюджетна бухгалтерія", 2011, № 11).

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 19 червня 2014, 10:00
orishko09
Доброго дня! підкажіть будь ласка, якщо планується поточний ремонт (заміна дверей на ФАПі) , то чи потрібно складати дефектний акт, і ф.ОЗ-2?

Також дайте відповідь, якщо проводиться капремонт чи включається вартість ПКД у збільшення первісної вартості обєкта ОЗ???????

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 19 червня 2014, 11:12
Матвєєва Вікторія
Перш за все, раджу перевірити, чи дійсно такий ремонт є поточним. У цьому питанні необхідно керуватися Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Зокрема, до капітального ремонту відносяться такі роботи:
2.8. Прорізи:
2.8.1. Заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням.
2.8.2. Заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням.
...
2.8.4. Ремонт дверей з перев'язуванням та заміною окремих частин у них в обсязі більше 3 % загальної кількості.
2.8.5. Пробивання нових та розширення існуючих віконних та дверних прорізів з виготовленням, установленням та фарбуванням нових віконних та дверних блоків.

З цього питання також почитайте матеріал фахівця Держфінінспекції “ Ремонт дверей — капітальний чи поточний ремонт будівлі? (див. “Бюджетна бухгалтерія”, 2013, № 11)

Тепер щодо оформлення документації.
1. Обсяг і вартість поточного ремонту може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт.
2. Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет) складаєте після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, проводився поточний чи капітальний ремонт).

І останнє запитання.
Витрати на поточний та капітальний ремонт не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а відносяться на фактичні видатки за відповідними КЕКВ. Про це сказано у п. 1.8 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 N 611
Зміна вартості необоротних активів (збільшення) здійснюється у зв'язку з проведенням їх добудівлі, дообладнання, реконструкції, модернізації.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 19 червня 2014, 12:04
orishko09
Матвєєва Вікторія! Дякую Вам за вичерпну відповідь!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 19 червня 2014, 15:36
orishko09
В приміщенні 4 дверей і всі планується замінити новими, це капітальний ремонт згідно Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150.
Чи обовязково При капітальному ремонті робити проектно-кошторисну документацію?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 19 червня 2014, 16:18
Матвєєва Вікторія
Всі види ремонтно-будівельних робіт, крім поточного ремонту, потребують наявності проектно-кошторисної документації. Така вимога зазначена у п. 6.1 Методичних рекомендацій з проведення державною контрольно-ревізійною службою ревізій використання коштів на будівництво, затверджених наказом ГоловКРУ від 27.02.2009 р. № 39
Питання щодо проведення капремонту будівель бюджетними установами та організаціями було розглянуто в статті «Капітальний ремонт будівлі: що потрібно знати бухгалтеру» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2008, № 9, с. 11).
Також ознайомтесь з переліком документів, які потрібно подати до органів Держказначейської служби для здійснення оплати ремонтних робіт. Їх перелік наведено у Методичних рекомендаціях щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов’язань та оплати рахунків, затверджених наказом Держказначейства від 14.09.2010 р. № 330

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 01 липня 2014, 12:50
orishko09
У 2012 році лікарня провела переобладнання нежитлового приміщення, а витрати на Проектно-кошторисну документацію (18880грн.) не віднесли на збільшення первісної вартості приміщення.
У 2013 році було реорганізовано лікарню і виділено ПЕРВИННУ медицину на баланс якої перейшло дане приміщення.
У 2014 році після ревізії лікарня оприбутковує ПКД на 141 субрахунок і зразу же актом передачі на ПЕРВИНКУ.
Як правильно Первинній медицині оприбуткувати ПКД, і як збільшити первісну вартість?
Які кореспонденції рахунків будуть при цьому??

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 21 жовтня 2014, 10:10
buxokoz
Доброго дня! По сессії районної ради виділено кошти для проведення поточного ремонту даху районного будинку культури. Ремонт буде здійснювать стороння будівельна організація. Оплачувать за матеріали будемо ми , за рахунок загального фонду.Такого раніше не було ,проводили капітальні ремонти. Ми повинні передати ці матеріали будустанові по накладній для проведення ремонту? Що далі? Які наші дії? Які законодавчі акти їх регламентують?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 05 листопада 2014, 11:59
Станкус Тетяна
У випадку коли матеріали (будівельні матеріали, інвентар, обладнання, інструменти для господарської діяльності тощо) закуповуються замовником (бюджетною організацією) самостійно у договорі підряду мають бути встановлені норми витрат матеріалу, строки повернення його залишку та основних відходів, а також відповідальність підрядника за невиконання або неналежне виконання ним своїх обов’язків.
Придбані будівельні матеріали замовники передають підряднику за накладними та актами передання будівельних матеріалів. Підрядник у свою чергу повинен відзвітувати перед замовником за використання отриманих від нього будівельних матеріалів. Для цього є форма № М-29 «Звіт про використання основних матеріалів у будівництві в зіставленні з виробничими нормами», затверджена наказом ЦСУ СРСР від 24.11.83 р. № 613. У цій формі витрати матеріалів обліковуються у контексті нормативних і фактичних витрат, а також визначаються відхилення.
Зазначимо, що використання будівельними організаціями цієї форми для списання як власних, так і належних замовнику матеріалів, використаних у будівництві, відповідає постанові Верховної Ради України «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства СРСР» від 12.09.91 р. № 1545-ХІІ. Також відмітимо, що Держкомстат у своєму листі від 04.12.2002 р. № 03-04-05/99 підтвердив правомірність використання форми № М-29 у документообігу будівельних організацій.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 05 листопада 2014, 12:01
Станкус Тетяна
Більш докладно з цього приводу ви можете прочитати у конультації "Ремонтні роботи: чи оприбутковувати матеріали підрядника" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2014, № 20).

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 13 листопада 2014, 11:48
buxokoz
Дякуємо за відповідь!!!!!!!!!!!!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 17 березня 2015, 12:36
Просто_человек
Ми ВНЗ І рівня акредитації. Маємо намір ремонтувати дах спортивної зали (не капітальний ремонт). Але в ПКМУ 65 зазначено: Припинення проведення ремонту приміщень. Маю сумніви - чи поширюється ця заборона на нас?

А яким документом підтвердити аварійний стан приміщення? Достатньо акту обстеження, складеного установою? Чи це повинен скласти будівельник з ліцензією?
Дякую.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 березня 2015, 10:07
contact8383
Добрий день. Підкажіть будь ласка як розрахувати витрати будівельних матеріалів для проведення поточного ремонту? Де це можно подивиться? Ремонт робимо власними силами працівників установи? Може у вас є приклад кошторису?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 01 липня 2015, 13:35
contact8383
Добрый день. Мы проводим текущий ремонт собственными силами. Подскажите можно безоплатно использовать труд сотрудников предприятия, если это будет директор сам?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 21 липня 2015, 15:45
EVGENIY
Ну а как на счёт покрутить немножко колёсико мышки ко второму сообщению в этой теме???

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 23 липня 2015, 14:45
Pariz
Добрий день. Будівельники в минулих роках виконували поточний ремонт приміщення, який був оплачений за рахунок бюджетних коштів. В результаті ревізії виявлено завищення обсягів робіт та їх вартості. За актом ревізії будівельники мають повернути гроші організації, а потім мці гроші потрібно повернути у бюджет - 4 700 грн. Як правильно відобразити в обліку повернення коштів на розрахунковий рахунок закладу та в бюджет згідно акта ревізії???????????????

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 липня 2015, 13:43
Владислав Станкус
Доброго дня! Як колишній працівник Державної фінансової інспекції зазначу, що відшкодування до бюджету збитків, виявлених за результатами проведеної ревізії, а саме так в кінці кінців інспектори кваліфікували завищення обсягів та вартості виконаних ремонтних робіт, можливо зробити напряму до бюджету і це може зробити сам підрядник. Для цього, в вимозі про усунення виявлених порушень інспектори вкажуть рахунок для зарахування коштів. Як що ж ви хочете усунути порушення ще до закінчення ревізії то номер такого рахунку інспектори можуть Вам надати, ат же такі рахунки, у відповідності до взаємодії з органами Держказанчейської служби, надсилаються на початку року до Держфінінспекції. Підрядник зі свого рахунку перерахує кошти до бюджету, а Ви в свою чергу надасте інспекторам відповідну копію платіжного доручення. Такий спосіб буде зручніший, оскільки надасть можливість уникнути непотрібної плутанини в Вашому обліку.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 липня 2015, 14:00
Pariz
Владислав Станкус, Дякую!!!!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 липня 2015, 14:48
Владислав Станкус
Будь ласка! Будуть запитання щодо проведення ревізій Держфінінспекцією пишіть.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 листопада 2015, 10:44
Радистка_Кэт
Коллеги, подскажите - стоимость капитального ремонта по-прежнему относится на расході?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 листопада 2015, 13:02
Владислав Станкус
Доброго дня!
Для відповіді на поставлене Вами питання необхідно визначитись з характером виконаних робіт з капітального ремонту.
Тобто необхідно чітко визначитись:
1. Чи спрямовані такі роботи на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод?
2. Чи вони здійснені для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання?
Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.
Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
А от витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 листопада 2015, 13:34
Радистка_Кэт
Спасибо! То есть, сейчас нужно смотреть смету и, если в ней есть отдельные позиции, подпадающие под понятие модернизации и модификации, вычленять их?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 30 листопада 2015, 08:48
Владислав Станкус
Доброго ранку!

Підхід до цього питання повинен бути комплексний, розглядати потрібно кінцевий результат проведення капітального ремонту, і у разі якщо він привів до поліпшення основних засобів тоді приймати відповідне рішення щодо збільшення первісної вартості основних засобів.

Майте на увазі, що рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 30 листопада 2015, 10:09
Радистка_Кэт
Спасибо!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 30 листопада 2015, 10:16
Владислав Станкус
Будь ласка!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 30 листопада 2015, 14:35
Уокер
Мы (бюджетная организация, финансируемся из местного бюджета) проводим капитальный ремонт в офисе. Замена окон, ремонт пола, потолка дверей. Офисом пользуемся на основании договора "позички". Подскажите, пожалуйста проводки поступления средств и списания согласно акта выполненных работ!

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 11 грудня 2015, 13:11
Станкус Тетяна
А в вашем регионе не утверждены меры экономии бюджетных средств согласно постановления № 65?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 27 травня 2016, 08:59
shev_utszn
Добрый день. Подскажите пожалуйста при проведении капитального ремонта помещения обязательно должен быть авторский и технадзор? Он проводится на любую сумму ремонта или начинается от определенной суммы?

Re: Ремонт в бюджетній організації

Додано: 31 травня 2016, 14:45
Лилия200
Владислав Станкус, помогите пожалуйста!! мы бюджетная организация, для улучшения качества подачи воды, а также на случаи отсутствия воды хотим установить емкости с насосом, можем ли мы закупить их по коду 2210 (стоимость меньше 6 тыс.) а по 2240 оплатить монтажные работы? или же емкости с насосом нужно рассматривать как "модернизацию" или как кап.ремонт так как это "улаштування підкачувально-насосних станцій"?