Звернення до органів влади

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »


Я бы не замахивалась на такие глобальные проекты, такие вещи должны делать профессионалы, теоретики, и не бесплатно.
 
 
Давайте конкретизируем. Я могу написать текст по статье 57 БКУ, даже на выходных,  меня уже есть наработки. Еще у меня масса претензий к 65 постанове, это вообще аут, такого безграмотого документа давно не видела, кто его только писал Могу тезисно описать проблематику.
Также есть претензии к порядку списания ОС - не согласна с тем, что хлам надо приходовать, тоже могу расписать.
 
 
 
Единственное, я категорически против  полтики в этом обращении. Эти люди уже были у власти и при них лучше не было, апелировать к предыдущей власти считаю некорректным. Я за прагматизм и политическую нейтральность в этом обращении.

Аватар користувача
orif
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 389
З нами з: 13 квітня 2011, 09:38
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Подякували: 1 раз

Повідомлення orif »

Наталекс писав:Взагалі мінімізувати подання звітів на паперових носіях -
это конечно хорошо, но когда интернет еще в декабре отключили...хорошо, что дома есть

Аватар користувача
eMelya
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1966
З нами з: 06 березня 2013, 01:42
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 72 рази
Контактна інформація:

Повідомлення eMelya »

У наших бюджетников скоро годовщина будет как за интернет не платим, но пока не отключают, гарантийные письма вместо денег носють не знаю как долго протянем... Думаю сейчас никто (вверху) не возьмется за упорядочивание отчетности, пока не решится вопос финансирования страны в целом. Сейчас будет только экономия и "обрезания" соцвыплат, льгот, ставок и других вкусностей.

Аватар користувача
orif
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 389
З нами з: 13 квітня 2011, 09:38
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Подякували: 1 раз

Повідомлення orif »

eMelya, везет вашим

Наталекс
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Наталекс »

Радистка_Кэт писав:Единственное, я категорически против полтики в этом обращении. Эти люди уже были у власти и при них лучше не было, апелировать к предыдущей власти считаю некорректным. Я за прагматизм и политическую нейтральность в этом обращении.
а де Ви тут політику побачили? а 65 постанова не стосується ведення бухобліку і не спрощує нашу роботу, як бухгалтерів, а націлена економити  бюджетні кошти в такий складний для країни час, я думаю, що ми як ніхто розуміємо, що нізвідки кошти не візьмуться.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

eMelya писав:Думаю сейчас никто (вверху) не возьмется за упорядочивание отчетности
Тут вопрос не столько в упорядочивании отчётности сколько в гонение бухгалтеров! Я на віходніх попробую набросать текст, по поводу инспекции по труду которая штрафует всех кто віплатил зпл 25 декабря (как того просило казначейство) а аванс 15 января, и типа нарушили срок в 16 дней, все бухгалтера заплатили штрафы за такое 512 грн. хотя даже министр соцполитики получил в декабре зпл 25-го!! И на счёт командировочных тоже почему это они незащищённые? опять казна не пропускает а бухгалтер получай штраф 512 грн. ЗА ЧТО???????????
Barabashka писав:- довідки про зміни до розпису - довідки про зміни до кошторису (той самий зміст,але з іншими підписами) за необхідності: - річні довідки про зміни до розпису - річні довідки про зміни до кошторису
Это проблема только советов! Росписи кроме них никто не делает! И проблема не в бумаге а в принципах планирования! Главбух совета должен вести учёт совета как установы! А по бюджету должен быть отдельный человек! И от росписов и кошторисов никуда не уйти таков принцип бюджетной политики, планируется бюджет в росписе, а в кошторисе планируется расходы установы! Вобщем тут нужно сменить формулировочку и есть в этом другая проблема, в том что кошториси и росписи все носят в финотдел и в казну, зачем??? Дать ФУ доступ к е-казне пусть они вносят росписи, а в казне согласно росписам ФУ вносят кошториси! А так двойная работа, ФУ внесло у сбея казна внесла у себя а в конце месяца сверка и вычисляем, если нашли расхождение то вычисляем кто же сделал ошибку ФУ или казна!
Barabashka писав:а) додатки 20,21 та 22 до річної звітності містять одні й ті ж самі дані, лише викладені у різному вигляді (перелік рахунків та суми залишків), лише викладені у різних формах. На наш погляд, таблиця додатку 22 містить всю вичерпну інформацію та має найбільш зручний вигляд для її зчитування та опрацювання, інші додатки лише дублюють цю інформацію;
Тут тоже не согласен, если обратите внимание то и в 20 и в 21 это единственные додатки с печатями, и только в них клиент пишет "ВСЕ ВЫПИСКИ СВЕРЕНЫ И РАСХОЖДЕНИЙ С КАЗНОЙ НЕТ", такое в каждом банке присутсвует!
Barabashka писав:при поданнізвітів про заборгованість доцільно було б подавати звіти лише по тим установам та функціям по яким фактично обліковується заборгованість, а не подавати пусті звіти по всім установам та функціям як є тепер, а в разі відсутності заборгованості, надавати лише супровідний лист із зазначенням цього факта без подання пустих звітів.

Это походу тоже проблема только вашего казначейства, у меня принимают свободно только лист в котором указывается что нет задолженности!

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Наталекс писав:а де Ви тут політику побачили? а 65 постанова не стосується ведення бухобліку і не спрощує нашу роботу, як бухгалтерів, а націлена економити  бюджетні кошти в такий складний для країни час, я думаю, що ми як ніхто розуміємо, що нізвідки кошти не візьмуться.


Политика там есть, но конкретизировать не буду, мы здесь не для этого собрались. 

По поводу постановы. Да что вы говорите? Упрощает? Почитайте ее внимательно. И кстати, куда сейчас идут все деньги в государстве? Вы аванс получили? Это мы так экономим?

И, скажите мне, как можно сэкономить деньги на зарплате, не заполняя вакансии? Если фонд зарплаты остается тот же, просто распределяется между другим количеством людей? А если берут новых людей, не меняя размер фонда, просто меньше начинает получать каждый сотрудник? Зачем этот пункт вообще нужен? Тем более, если увеличивать штаты запрещено? Почему указано, что перемещать сотрудников можно в пределах "структурного пидроздилу"? Как это понимать? Что это за термин? Отдел, управление, вся организация? А если сейчас сотрудник увольняется, уходит в отпуск по уходу за ребенком? Что за бредовая формулировка в таком важном для всех вопросе, когда увольнения идут волной? 

И неужели вы думаете, что мы сейчас утонем в деньгах, продав госдачи и отказавшись от чартерных рейсов? Это популизм, не более. Капля в море. 

Запрет на покупку ноутбуков - это мой любимый маразм, плавно кочующий из предыдущих постанов. Сейчас ноутбук уже не является роскошью - это способ сэкономить на громоздком компьютере, оптимизировать размер рабочего места... Бред.

Добавлено (21.03.2014, 00:24)
---------------------------------------------
И как соотносится пункт о том, что доход от продажи автомобиля должен поступать в общий фонд? А как же Бюджетный кодекс?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Радистка_Кэт, 
Радистка_Кэт писав:от продажи автомобиля должен поступать в общий фонд?
На сколько я понял, то это только тех установ которые госбюджетные, про местный речь не идёт!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

всю политику уберём, не паникуйте 

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

EVGENIY писав:На сколько я понял, то это только тех установ которые госбюджетные, про местный речь не идёт!

Ну вот у меня госбюджет, продавали машину,  в связи с постановлением 1399, то есть, совершенно по другому поводу. 21.02 был аукцион, 17.03 заплатили мне на спецсчет. довидка лежит в вышетоящей уже. И тут на тебе. Обидно, слов нет. Мы уже и технику подобрали -  С какого перепугу эти деньги в общий фонд? Держу пока, но страшно - надо до конца квартала отправить. Но вряд ли кто-то родит разъяснения так быстро

Наталекс
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Наталекс »

Радистка_Кэт писав:Да что вы говорите? Упрощает?
Шановна Радистка_Кэт, Ви, напевно не уважно прочитали мій попередній допис, я писала, що постанова  65 не стосується ведення бухобліку і НЕ спрощує нашу роботу, як бухгалтерів.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Что то наше звернення заглохло

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Я выходные проболела, надеюсь наверстать в эти

Добавлено (13.04.2014, 22:53)
---------------------------------------------
Итак, попытаюсь начать.
 
1. Про використання залишків коштів спеціального фонду

 

1.1. Відповідно до абзацу другого частини 2 статті 57 Бюджетні зобов'язання за бюджетними програмами спеціального фонду державного бюджету, не передбаченими проектом закону про Державний бюджет України на наступний бюджетний період, поданим на розгляд до Верховної Ради України, головні розпорядники бюджетних коштів зобов'язані виконати до кінця поточного бюджетного періоду в межах і за рахунок відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету, не допускаючи наявності за такими зобов'язаннями кредиторської заборгованості на початок наступного бюджетного періоду.

В умовах затяжної фінансової кризи та фактично ручного управління платежами казначейськими службами така вимога є нездійсненною.

Відповідно до Бюджетного кодексу України бюджетне зобов'язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.

Зауважимо, що розпорядники бюджетних коштів мають право брати бюджетні зобов’язання за наявності бюджетних асигнувань, а за спеціальним фондом бюджету – в межах коштів, що фактично надійшли до цього фонду на відповідну мету, якщо Кодексом та/або законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) не встановлено інше.

Тобто, розпорядники бюджетних коштів, за умови дотримання вимог бюджетного законодавства, мають право до кінця бюджетного періоду на укладення договорів, придбання товарів, послуг тощо. Відповідні юридичні, фінансові зобов’язання, платіжні доручення беруться на облік в органах державної казначейської служби, кредиторська заборгованість є в цьому випадку бюджетною.

При цьому, непроведення платежів станом на останній день бюджетного періоду казначейськими службами не мають законодавчо визначеної причини та знаходиться поза рамками правового поля.

         Таким чином, розпорядники бюджетних коштів постають перед штучно створеною проблемою неможливості виконання бюджетного законодавства з причин, що від них не залежать. Зауважимо, що стосовно фактично наданих послуг чи проведених робіт (після підписання актів виконаних робіт чи наданих послуг) не існує законних шляхів щодо зняття фінансових зобов’язань та ліквідації заборгованості.

Можливий шлях вирішення проблеми: внесення змін до статті 57 БКУ.
 
1.2. Відповідно до частини 2 статті 57 Бюджетного кодексу України на кінець бюджетного періоду залишки коштів зберігаються на рахунках спеціального фонду для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення.

         Разом з тим, у цьому ж пункті визначено, що у разі відсутності відповідних бюджетних призначень на наступний бюджетний період залишки коштів спеціального фонду перераховуються до загального фонду державного бюджету.

При цьому, неврегульований такий аспект: на практиці можлива ситуація, коли бюджетні призначення за бюджетною програмою по загальному фонду затверджено, а по спеціальному – не передбачені.

Відповідно до Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення – повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. При цьому джерело фінансування повноваження ­– загальний чи спеціальний фонд, не конкретизується.

Відповісти

Повернутись до “Різне”