Сторінка 1 з 1

ПОЖЕЖА В ЗАКЛАДІ

Додано: 04 грудня 2014, 13:23
Оксана7278
Доброго дня! Які дії гол. бухг. після пожежі в підпорядкованому йому закладі. Повинна відбутися інвентаризація? Та як бути з основними засобами які згоріли? Допоможіть, будь-ласка?! Дякую!

ПОЖЕЖА В ЗАКЛАДІ

Додано: 04 грудня 2014, 13:41
Animone
п.1.9. Приказа № 90 от 30.10.1998 г. определены случаи, при которых проведение инвентаризации является обязательным условием. К ним относятся и ваш случай: СРОЧНО после ликвидации пожара.
Оксана7278 писав:як бути з основними засобами які згоріли?

Установите для начала сумму убытков. А там - все зависит от результатов расследования причин пожара.

ПОЖЕЖА В ЗАКЛАДІ

Додано: 04 грудня 2014, 22:26
yaoleg
Оксана7278, Як ліквідувати наслідки затоплення або пожежі в офісі та Втрата незастрахованих ТМЦ через форс-мажор 

ПОЖЕЖА В ЗАКЛАДІ

Додано: 09 грудня 2014, 09:59
Оксана7278
Спасибочки Вам большое!

Добавлено (09.12.2014, 09:59)
---------------------------------------------
підскажіть, будь-ласка, що робити далі: пожежу зафіксовано актом, примірник акту отримав слідчий міліції,причина пожежі встановлюється, винних осіб не встановлено, проведено інвентаризацію. Що бухгалтеру робити далі? В кінці місяця, року відображати ці збитки на позабаланс? а в казну напевно також  потрібні підтверджуючі документи по цій справі?

ПОЖЕЖА В ЗАКЛАДІ

Додано: 09 грудня 2014, 10:03
Радистка_Кэт
Подтверждением будет справка из милиции.

Да, переводите на забаланс, пока не будет установлено виновное лицо

ПОЖЕЖА В ЗАКЛАДІ

Додано: 29 грудня 2014, 10:36
Оксана7278
Спасибо Вам Радистка_Кэт!!!

Добавлено (29.12.2014, 10:36)
---------------------------------------------
Підскажіть, будь-ласка, винну особу не встановлено, тепер напевно потрібно діяти згідно Наказу № 90 від 30.10.1998 р. відповідно до п. 17.1, де основні засоби списуються згідно з наказом керівника установи?