Дебіторська заборгованість і фінуправління!

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
beleckaya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 09 січня 2012, 21:15
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Подякували: 2 рази

Повідомлення beleckaya »

Колеги , допоможіть. Я бухгалтер сільської ради в нас орендують приміщення установи , які відшкодовують кошти за електроенергію згідно виставлених мною рахунків. Раніше вони оплачували місяць в місяць, але зараз така ситуація , що можуть оплатити наступного місяця, а можуть і через місяць. Я цю заборгованість відображаю в голоній та відповідно в звіті до казначейства в формі 7м, але фінуправління наполягає , щоб цієї забогованоісті я не показувала(бо їм невигідно), але ЯК? Якщо я 100 % відсотків все роблю правильно. Як вийти сухою з води, щоб і фінвідділу бути гарною і ревізору.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

beleckaya, якщо заборгованість у Вас є - Ви її мусите показувати у ф.7. Ніхто не може змушувати Вас її не показувати.

beleckaya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 09 січня 2012, 21:15
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Подякували: 2 рази

Повідомлення beleckaya »

Да я розумію, що ніхто, але знаєте якщо попадеш в "немилість" фінуправління , то тобі будут репресії

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

beleckaya, головне без емоцій, нормально поясніть свою ситуацію і думаю, що все владнається

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »