Я - установа нижчого рівня....До березня плата за наші послуги надходила до нас на рахунок, з березня - на рахунок головної установи. Головна мені потім по службовій на потреби перекидає кошти на рахунок. Яким чином робити проведення: як вести облік дебіторів / кредиторів за надані послуги?
Чи повинна я в себе вести нарахування за послуги?
розрахунки з головною організацією
- mulberry
- Місцевий
- Повідомлень: 527
- З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
- Регіон: Cortés
- Звідки: Barrio San Antonio
- Подякували: 2 рази
mamochka, я так розумію, що головна не надає Вам банківські виписки для здійснення обліку надходжень та дебіторсько-кредиторської заборгованості. Не уявляю, як це можна робити без них. Отож, ніби проблема відпадає сама по собі. Перекидка коштів здійснюється по загальному чи спеціальному фонду?
по спеціальному, виписки дають, в березні - виходить що частину платили до мене, а частину на головну, от як нарахування роботи: на суму яку мені перерахувала головна - це і буде мій нарахований дохід? яким чином за вивести деб. / кред.: якщо сума на їх рахунок прийшла більша, а вони мені перекинули меншу.....рве різниця.