Реорганизация территориального органа исполнительной власти

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Коллеги, прошу совета. Знаю, эта беда сейчас у многих.
Многабукаф.

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 жовтня 2011 р. N 1074 Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади"

определяет, что главой комиссии по реорганизации должен быть начальник органа, который реорганизируется (п.17).
Если же так случилось, что главой комиссии назначили руководителя органа, который создался и к которому потом присоедитинся реорганизированный - кто "рулит" процессом: начальник или глава комиссии?

Согласно постановы у главы комиссии функции такие:
21. Голова комісії:
1) затверджує у семиденний строк після утворення комісії план заходів, пов'язаних з реорганізацією або ліквідацією органу виконавчої влади або територіального органу, та кошторис витрат, пов'язаних з роботою комісії;
2) утворює комісію з інвентаризації майна органу виконавчої влади або територіального органу;
3) визначає у разі потреби з числа членів комісії уповноваженого представника, який представляє на підставі його доручення комісію у відповідних підприємствах, установах та організаціях;
4) забезпечує дотримання порядку звільнення працівників, зокрема тих, що є членами комісії, у тому числі письмово попереджає їх не пізніше ніж за два місяці до звільнення, повідомляє державну службу зайнятості про звільнення працівників із зазначенням їх чисельності, звільняє працівників і забезпечує
своєчасний розрахунок з ними під час звільнення, видає відповідні накази та підписує необхідні документи;
5) подає державному реєстраторові в установленому законодавством порядку документи, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про припинення органу виконавчої влади або територіального органу;
6) звертається до органу державної податкової служби та органу Пенсійного фонду України з метою одержання відповідно довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) та довідки про відсутність заборгованості;
7) затверджує передавальний акт чи розподільчий або ліквідаційний баланс;
8) подає державному реєстраторові документи, необхідні для державної реєстрації припинення органу виконавчої влади або територіального органу;
9) забезпечує в установленому законодавством порядку на підставі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про проведення державної реєстрації припинення органу виконавчої влади або територіального органу знищення печаток і штампів такого органу;
10) передає виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про проведення державної реєстрації припинення органу виконавчої влади або територіального органу та документацію такого органу його правонаступникові, а у разі його відсутності - державній архівній установі в установленому Мін'юстом порядку;
11) надсилає розподільчий баланс чи передавальний акт правонаступникові органу виконавчої влади або територіального органу.

Как бы, и все. Немного смущает, что он "звільняє працівників і забезпечує своєчасний розрахунок з ними під час звільнення, видає відповідні накази та підписує необхідні документ". Но в остальном - функции ликвидируемого органа, до специального приказа о передачи функций ведь должен исполнять действующий начальник?

Тогда непонятно, на каком основании казначейство требует новые карточки подписей на комиссию и почему догвора и финдокументы подписывает глава комиссии?

Нашла такое противоречащее немного разъяснение ГУДС:

"Ураховуючи той юридичний факт, що здійснюється ліквідація органу державної влади (публічного права), а не суб’єкта господарювання (приватного права), Голова ліквідаційної комісії здійснює лише заходи щодо ліквідації органу.
Повноваженнями щодо прийняття, переведення, звільнення наділений керівник цього органу.
У разі його відсутності такі повноваження виконує перший заступник або заступник згідно з Положенням про орган та наказом «Про розподіл повноважень між керівником, першим заступником, заступником керівника».
І лише зазначені керівники мають право (повноваження) видавати накази з кадрових та інших питань діяльності органу.
Голова ліквідаційної комісії обіймає відповідну посаду в органі і виконує обов’язки у межах своїх повноважень (положення про структурний підрозділ або посадової інструкції) та паралельно (додатково) виконує роботу щодо ліквідаційних заходів.
Водночас, він не має права видавати будь-які накази, що стосуються повноважень органу, який ліквідується."


Поделитесь, пожалуйста, кто с таким сталкивался. Все-таки ,кто кому Вася? Какие функции у начальника и замов и у членов комиссии по реорганизации?

Відповісти

Повернутись до “Різне”