Як отримати копію Рішення з податкової?

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Аватар користувача
LV
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 04 грудня 2013, 13:25
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Бердянск

Повідомлення LV »

Наша установа є відокремленим структурним підрозділом юридичної особи. У 2005 р. на підставі Рішення податкової інспекції нас внесено до Реєстру неприбуткових установ. На даний момент постало питання про отримання копії (дублікату) цього рішення з Держ.фіскальної служби. Я надала листа, проте з податкової подзвонили та повідомили, що дублікат можуть надати тільки після надання довідки з міліції та об'яви в газеті про втрату оригіналу. Прошу поділитися нормативними документами, що пояснюють вимоги податкової, та на які я можу спиратися для отримання копії Рішення про внесення установи (організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Дякую!

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Дуже дивна відповідь вашого інспектора. Адже навіть у випадку, коли установа загубила таке рішення, для отримання його копії ніякої довідки з міліції не вимагають. Пропонує почитати відповідь фахівців фіскальної служби з бази "ЗІР"

Питання:


Як неприбуткова установа (організація), що втратила рішення про внесення її до Реєстру неприбуткових установ та організацій, може отримати копію (дублікат) такого рішення?

Відповідь:

Відповідно до п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року N 2755-VI, зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ), не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.

Неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає вимогам, встановленим у пп. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 ПКУ, зокрема внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Згідно з п. 34 підрозд. 4 розд. XX "Перехідні положення" ПКУ до затвердження Кабінетом Міністрів України Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру діє Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2013 N 37 (далі - Положення N 37).

Відповідно до п. 4 розд. II Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2013 N 37 (далі - Положення), за результатами розгляду заяви, установчих документів контролюючим територіальним органом нижчого рівня за місцезнаходженням неприбуткової установи та організації приймається рішення про внесення, повторне внесення неприбуткової установи або організації до Реєстру неприбуткових організацій та установ.

Рішення за формою згідно з додатком 2 до Положення готується у двох примірниках - перший надається неприбутковій установі або організації, а другий залишається в контролюючому територіальному органі нижчого рівня.

Отже, якщо неприбуткова установа (організація) втратила рішення про внесення її до Реєстру неприбуткових установ та організацій, то копія (дублікат) такого рішення видається контролюючим органом за місцезнаходженням установи (організації) на її звернення в письмовому вигляді.

Аватар користувача
LV
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 04 грудня 2013, 13:25
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Бердянск

Повідомлення LV »

Матвєєва Вікторія писав:Дуже дивна відповідь вашого інспектора. Адже навіть у випадку, коли установа загубила таке рішення, для отримання його копії ніякої довідки з міліції не вимагають. Пропонує почитати відповідь фахівців фіскальної служби з бази "ЗІР"
Дуже дякую :)

Відповісти

Повернутись до “Різне”