Створення державної установи шляхом реорганізації двох інших

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
pppppppppp*
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 24 лютого 2016, 21:42
Регіон: Ровенская область

Повідомлення pppppppppp* »

розкажіть будь ласка крок за кроком дії бухгалтера під час реорганізації, коли вже є витяг реєстраторапро створення нового підприємства  і всіх працівників переведено до нового підприємства. В які фонди йди ,яку звітність здавати  і т.д. Дуже дякую.Це для бухгалтера початківця

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

pppppppppp* писав:розкажіть будь ласка крок за кроком дії бухгалтера під час реорганізації, коли вже є витяг реєстратора про створення нового підприємства  і всіх працівників переведено до нового підприємства. В які фонди йди ,яку звітність здавати  і т.д. Дуже дякую.Це для бухгалтера початківця
ПОРЯДОК
реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю 

1. Цей Порядок визначає процедуру реєстрації підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, що використовують найману працю, в яких за основним місцем роботи працює вісім і більше осіб (далі - роботодавці), у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів (далі - відділення Фонду). 

2. Роботодавці реєструються у відділеннях Фонду за місцем їх державної реєстрації як юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців. 

3. Для реєстрації роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) відділенню Фонду відповідну заяву за формою, що затверджується Мінпраці.
4.21. Протягом бюджетного періоду можуть виникати зміни в мережі у разі включення до мережі нової установи, вилучення установи з мережі, зміни інформації про розпорядника/одержувача бюджетних коштів, наведеної в додатку 4 до цього Порядку.

У разі виникнення змін у мережі головний розпорядник подає відповідному органу Казначейства реєстр змін до мережі.

Після внесення змін до Єдиного реєстру у частині даних, які використовуються при складанні мережі, головний розпорядник подає відповідному органу Казначейства реєстр змін до мережі протягом трьох робочих днів.
4. Унесення змін до Єдиного реєстру

4.1. У разі виникнення змін у складі інформації, що міститься у Реєстраційній картці, розпорядник бюджетних коштів (одержувач бюджетних коштів) протягом трьох робочих днів подає зазначені зміни разом із супровідним листом до відповідного органу Казначейства, в якому він обслуговується, для внесення цих змін до Реєстраційної картки та до Єдиного реєстру.

Зміни подаються за формою Реєстраційної картки у двох примірниках. При цьому у верхній частині картки вказується найменування розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), а у нижній частині картки заповнюються лише поля, що змінюються, та код розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), який присвоєно.
3.1. Розпорядники бюджетних коштів, які не мають відкритих рахунків в органі Казначейства, для відкриття бюджетних рахунків подають такі документи:

а) заяву про відкриття рахунків установленого зразка (додаток 6 до цього Порядку) за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до затвердженої в установленому порядку картки із зразками підписів та відбитка печатки надано право першого та другого підписів;

б) картку із зразками підписів та відбитка печатки (додаток 7 до цього Порядку) і перелік рахунків (додаток 8 до цього Порядку), якими можуть розпоряджатися зазначені у картці (тимчасовій картці) особи, у двох примірниках;

в) копію довідки про включення розпорядника бюджетних коштів до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.
6.6. Картки та тимчасові картки із зразками підписів та відбитка печатки подаються до органів Казначейства із супровідним листом за підписом особи, яка згідно з цією карткою має право першого підпису.

Разом із карткою та тимчасовою карткою із зразками підписів та відбитка печатки до органів Казначейства клієнтами подаються:

копії сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, які містять фото, прізвище, ім'я, по батькові, дату народження, серію і номер паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, інформацію про дату видачі та орган, що видав паспорт, місце реєстрації або тимчасового перебування осіб, які зазначені в картці або тимчасовій картці із зразками підписів та відбитка печатки;

копія документа, виданого територіальним органом Державної фіскальної служби, що засвідчує присвоєння фізичній особі реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера), осіб, які зазначені в картці або тимчасовій картці із зразками підписів та відбитка печатки. Якщо в паспорті цієї особи територіальними органами Державної фіскальної служби зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта або до паспорта внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків, зазначений документ не надається, а надаються копії відповідних сторінок паспорта цієї особи.

Копії зазначених документів засвідчуються підписами їх власників та вчиненням напису "Згідно з оригіналом" відповідальною особою клієнта, яка засвідчує копію, із зазначенням її посади, підпису, ініціалів, прізвища та дати засвідчення копії; 

копії відповідних документів (наказ, протокол тощо), що підтверджують повноваження зазначених у картці осіб та надання (тимчасового надання) права першого та другого підписів посадовим особам, що зазначені в картках із зразками підписів (тимчасових картках із зразками підписів), що цим самим уповноважує їх розпоряджатися рахунком (рахунками). Копії цих документів засвідчуються підписом посадової особи, яка підтверджує відповідність копії оригіналу, про що робиться напис "Згідно з оригіналом", проставляються дата, посада, підпис, прізвище та ініціали особи, яка вчинила напис, і завіряються печаткою з найменуванням відповідної установи.


Після відкриття відповідних рахунків до картки або тимчасової картки із зразками підписів та відбитка печатки клієнтом надається перелік рахунків (додаток 8 до цього Порядку), якими можуть розпоряджатися зазначені у картці або тимчасовій картці особи, засвідчений підписами осіб, яким надано право першого і другого підписів, та відбитком печатки клієнта.

Перелік рахунків (додаток 8 до цього Порядку), якими можуть розпоряджатися зазначені у картці (тимчасовій картці) особи, переоформляється у разі відкриття/закриття рахунків клієнтів та у разі переоформлення картки (тимчасової картки) із зразками підписів та відбитка печатки клієнта.
Да ещё нужно как неприбыльная установа зарегестрироваться в ДФС

В статистике, налоговой и всех фондах кроме инвалидов вас должен был зарегестрировать госрегистратор, про это должно быть написано в его выписке или довидке, что он там сейчас выдаёт!

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

pppppppppp* писав:Ні,і накази в казначейство носили і всерівно,трактують тим,що вже керівник нової організації не може бути  головою комісії з реорганізації
Может, это некомпетентный сотрудник
Идите к начальнику. Все он может. Вся Украина сейчас реорганизируется, не может быть, чтобы вы в вашем казначействе были первыми.

pppppppppp*
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 24 лютого 2016, 21:42
Регіон: Ровенская область

Повідомлення pppppppppp* »

колеги,може в кого є акт передачі при реорганізації  новоствореному підприємству і акт прийняття ....поділіться

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

В акте мы передавали и архив, и состояние дел - сколько зарег. плательщ., какой долг все,все, все..... и конечно на момент передачи делали баланс и все что положено к нему , тоже в акте бухгалтер описывал - кас., фактич., и т. д., конечно полная инвентаризация, тоже все мат.ценности и основные передаются...

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

а по поводу казны такая же ситуация была... но мы уже этих реорганизаций пережили немеряно)))) поэтому начальник был в новой орган. а головою ком. в старой был первый зам.... и закрывал старую установу он... а начальник уже был в новой и подписывал документы по новой организации... и еще была морока когда кадры людей переводили частями... смета одна и счета в казне одни а люди в разных организациях)))

pppppppppp*
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 24 лютого 2016, 21:42
Регіон: Ровенская область

Повідомлення pppppppppp* »

скажіть будь ласка.Ми державна установа. в січні прийняли рішення що буду реорганізація шляхом злиття. Пройшло два місяці. 4 квітня переводять керівника в нову установу,яка ще не зареєстрована. А зареєстрували її 11 квітня..Як рахувати заробітну плату керівникові???? Получається згідно розпорядження його перевели в не існуючу іще установу???

neyuser
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 15 січня 2013, 12:42
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення neyuser »

А мене цікавять як реорганізувати стару державну установу

pppppppppp*
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 24 лютого 2016, 21:42
Регіон: Ровенская область

Повідомлення pppppppppp* »

neyuser писав:А мене цікавять як реорганізувати стару державну установу
Востаннє редагувалось 21 квітня 2016, 21:11 користувачем pppppppppp*, всього редагувалось 1 раз.

pppppppppp*
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 24 лютого 2016, 21:42
Регіон: Ровенская область

Повідомлення pppppppppp* »

pppppppppp* писав:
neyuser писав:А мене цікавять як реорганізувати стару державну установу
це приймається рішенням керівництва? але ж я рахую що не правильно перевести керівника 4 числа,а організацію зареєстрували 11...Як бути з заробітною платою,допоможііть

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

нову установу не зареєстрували де? у вас мабуть вже є постанова це перший документ в реорганізації держ. установи... далі наказ вищестоячої установи.. про створення нової організації, тоді керівник переведен правильно.... бо щоб зареєструвати її в держреєстрі повинен бути керівник

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

якщо ви вже відкрились в казні, відкрили нові рахунки, перенесли кошторис, кас, факт, то платить зарплату нова установа... тим більше що в держ. установах як зазвичай пишуть що нова установа є правонаступником старой.... де ваші юристи??))))

pppppppppp*
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 24 лютого 2016, 21:42
Регіон: Ровенская область

Повідомлення pppppppppp* »

в юстиції зареєстрована нова організація 11 квітня. Реєстратор  дав витяг з Єдиного реєстру, де вказано 11 квітня ....А в розпорядженні голови РДА вказано що "перевести керівника  такої то  установи на посаду керівника в  новій установі з 4 квітня. Як так може бути?? може я чогось не розумію...Получається що  керівника перевели 4 квітня в "никуда"....І закривати заробітну в старій установі по керівникові  получається по 4 число?? А в новій установі керівник видав  наказ що приступає до обовязків з 11 квітня.. Значить з 11 рахуємо йому заробітну плату  в новій установі....Голва кругом ходить.... Це ж і в єдиному внеску,я змушена буду по старій установі показати в таб 5 трудові відносини, що 4 число припинення  роботи в старій установі згідно розпорядження...Допоможіть розібратися

pea-elena@ukr.net
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 27 липня 2022, 17:25
Регіон: Полтава

Повідомлення pea-elena@ukr.net »

Радистка_Кэт писав:
14 квітня 2016, 23:23
Ваш руководитель, вероятнее всего, является главой комиссии по реорганизации, верно?

Он теперь у вас "два в одном" - вам нужно сделать карточки подписей на новую организацию - если вы уже являетесь распорядителем средств, а на старую - вы делаете карточку подписей - на голову комиссии и члена комиссии, который бухгалтер.

То есть, все действия по старым организациям вашим вы совершаете за подписями членов комиссии по реорганизации - это не должность, это функция - а на должностях вы уже в новой структуре. Которую вы еще явно полностью не запустили.

Как-то рановато вы всех перевели - ведь вам теперь нужно зарплату насчитывать в новой организации - вы успеете до конца месяца перенести смету на новую организацию?
Доброго дня. Проясніть будь ласка, в який момент потрібно надати картку із зразками підписів до казначейства з вказанням підписантів голова комісії та членів комісії по старому підприємству? В момент рішення про реорганізацію 17.05 чи на момент реєстрації нового підприємства (дата не відома, можливо вересень)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

pea-elena@ukr.net писав:
27 липня 2022, 17:31
Радистка_Кэт писав:
14 квітня 2016, 23:23
Ваш руководитель, вероятнее всего, является главой комиссии по реорганизации, верно?

Он теперь у вас "два в одном" - вам нужно сделать карточки подписей на новую организацию - если вы уже являетесь распорядителем средств, а на старую - вы делаете карточку подписей - на голову комиссии и члена комиссии, который бухгалтер.

То есть, все действия по старым организациям вашим вы совершаете за подписями членов комиссии по реорганизации - это не должность, это функция - а на должностях вы уже в новой структуре. Которую вы еще явно полностью не запустили.

Как-то рановато вы всех перевели - ведь вам теперь нужно зарплату насчитывать в новой организации - вы успеете до конца месяца перенести смету на новую организацию?
Доброго дня. Проясніть будь ласка, в який момент потрібно надати картку із зразками підписів до казначейства з вказанням підписантів голова комісії та членів комісії по старому підприємству? В момент рішення про реорганізацію 17.05 чи на момент реєстрації нового підприємства (дата не відома, можливо вересень)
Ось тут шукайте відповідь https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... -rahunkiv/

Відповісти

Повернутись до “Різне”