Доброго дня. Під час прибирання кладовища було зрізано багато дерев, частину дров віддали школі, дит.садку, церкві , а частина залишилась.Ніяких документів немає, попередній бухгалтер звільнився .Мене призначили аж через місяць після її звільнення. З чого починати я не знаю . Бухгалтера "старого" і "слід простив" , справ мені ніхто не передавав.Якщо можете допоможіть. Буду дуже вдячна!!!
oksss7719@gmail.com
Допоможіть !!!
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 11 лютого 2016, 18:20
- Регіон: Винницкая область
- Беленко Ирина
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 05 квітня 2016, 15:27
- Звідки: Украина
Посмотрите по балансу числились ли у вас эти деревья. Если числились оформите акт и спешите. А если нет то ничего делать не надо.
Підкажіть , будь-ласка, як правильно вести облік на складі та у відділеннях лікарні - у книгах складського обліку чи картотеці, і якою інструкцією це визначено?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 11 травня 2016, 11:42
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Добрий день! Підскажіть, будь-ласка, зробили таку помилку: кошти, які необхідно було взяти із субвенціонного рахунку взяли із загального, потім хотіли повернути платіжним дорученням як повернення невірно розподілених коштів, але допустили помилку- рахунки перплутали і виходить знову взяли із субвенціонного. Допоможіть вирішити дану проблему. Знову робити платіжне доручення, але з подвійною сумою чи розпорядження про розподіл коштів з мінусом?. Дякую за відповідь
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 20 березня 2014, 14:34
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Добрый день,подскажите !! Мы пожарная часть у нас на балансе есть пожарное депо которое состоит из трех этажей, на первом у нас пожарная часть и гараж, на втором и третем этаже ведомственные квартиры где живут люди. У каждого из владельцев жилья заключен договор с ком. услугами,мы не надаем им не чего кроме вывоза мусора.И иногда ремонт крыши осуществляли. ВОПРОС Должны ли мы брать с них квартплату?