Капітальні видатки
-
- Мешканець
- Повідомлень: 225
- З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
- Регіон: Ровенская область
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 25 разів
- Подякували: 8 разів
У 2013 році сільська рада замовляла проектно-кошторисну документацію на реконструкцію, в договорі вказано термін дії: "до 31.12.2014р., але в будь якому випадку до повного виконання сторонами договірних зобов'язань". До цього договору потім ще підписували 2 додаткові угоди (через брак коштів і через те, що районний бюджет надавав субвенції вже після підписання договору, вносилися зміни до пункту де вказувалася вартість робіт на її збільшення). Всі роботи було виконано і оплачено. Наразі ж потрібно коригування документації. Моя позиція: заключення нового договору, позиція проектної організації - додаткова угода до договору заключеного в 2013 році. Як діяти в цьому випадку?
- Margosha
- Мандрівник
- Повідомлень: 16
- З нами з: 19 грудня 2012, 10:38
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
Ми бюджетна організація, зараз будемо проводити встановлення вікон по ЗНЗ по КЕКВ 3132 - як обліковувати, одразу відносити на фактичні видатки ці витрати чи збільшувати вартість основних засобів по рахунку 103? Заздалегіть вдічна.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 44
- З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
Приєднуюсь до цього запитання. Наскільки я зрозуміла, а зараз таке питання і для нашої організації актуальне, то коли діяла інструкція з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ №64, то згідно п.1.6. зміна первісної (відновлювальної) вартості необоротних активів проводиться у разі індексації їх первісної вартості відповідно до чинного законодавства України, а також при добудівлі, дообладнанні, реконструкції, частковій ліквідації відповідних об'єктів та модернізації, яка призвела до додаткового укомплектування необоротних активів. Також згідно п.1.8. положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ №611 від 26.06.13, визначалось, що витрати на поточний та капітальний ремонт не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а відносяться на фактичні видатки за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету. Сьогодні ці закони втратили чинність. Як бути зараз. Знайти в методичних рекомендаціях відповідь на це питання мені не вдалось. Можливо хтось підкаже? Дякую.Margosha писав:Ми бюджетна організація, зараз будемо проводити встановлення вікон по ЗНЗ по КЕКВ 3132 - як обліковувати, одразу відносити на фактичні видатки ці витрати чи збільшувати вартість основних засобів по рахунку 103? Заздалегіть вдічна.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1262
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 143 рази
- Контактна інформація:
Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору
"VI. Облік ремонту та поліпшення основних засобів
1. Приймання закінчених робіт з ремонту і поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо) оформлюється відповідним первинним документом.
2. Рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт, тобто, чи спрямовані вони на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод, чи здійснюються вони для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат. Роботи з поліпшення об'єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) здійснюються за рахунок капітальних витрат, передбачених у кошторисах на виконання зазначених робіт.
3. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
4. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
5. В інвентарні картки або інші регістри аналітичного обліку відповідних об'єктів основних засобів заносяться дані про змінені техніко-економічні характеристики (вартість, потужність, площа тощо) в результаті їх поліпшення."
"VI. Облік ремонту та поліпшення основних засобів
1. Приймання закінчених робіт з ремонту і поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо) оформлюється відповідним первинним документом.
2. Рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт, тобто, чи спрямовані вони на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод, чи здійснюються вони для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат. Роботи з поліпшення об'єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) здійснюються за рахунок капітальних витрат, передбачених у кошторисах на виконання зазначених робіт.
3. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
4. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
5. В інвентарні картки або інші регістри аналітичного обліку відповідних об'єктів основних засобів заносяться дані про змінені техніко-економічні характеристики (вартість, потужність, площа тощо) в результаті їх поліпшення."
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 44
- З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
Дякую, Вікторія! Я знайома з цим розділом, але однозначної відповіді, як було раніше, я не бачу. Тому розумію, що рішення про характер і ознаки капітального ремонту по заміні вікон приймається нашим керівником з урахуванням результатів аналізу витрат. Дякую!
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1262
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 143 рази
- Контактна інформація:
Так, саме так. Ну і звичайно прийняття рішення залежить від того, за яким КЕКВ є кошти та такі витрати
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 44
- З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
Вікторія, я правильно зрозуміла, якщо по капітальному ремонту застосовуємо КЕКВ 3132, то такі витрати відносимо на фактичні видатки, а якщо , наприклад , КЕКВ 3142, то збільшуємо вартість основних засобів . Дякую!Матвєєва Вікторія писав:Так, саме так. Ну і звичайно прийняття рішення залежить від того, за яким КЕКВ є кошти та такі витрати
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1262
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 143 рази
- Контактна інформація:
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 44
- З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
Вікторія, дуже Вам вдячна, що допомогли розібратися мені в цьому питанні.Матвєєва Вікторія писав:Саме так
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1262
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 143 рази
- Контактна інформація:
-
- Мешканець
- Повідомлень: 175
- З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
Виктория скажите пожалуйста а если мы делаем кап. ремонт здания - окна, полы, стены, крыша.... все полностью, но по КЕКВ 3132. Получается я не должна проводить через 141 и потом увеличивать стоимость здания?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1262
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 143 рази
- Контактна інформація:
Да, Ві все правильно поняли: все что проводите через 141, относится на увеличение первоначальной стоимости.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1262
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 143 рази
- Контактна інформація:
В любом случае надо смотреть что это за расходы. Ведь по КЕКВ 3132 проводят и капремонт и модернизацию